Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 19

Discussie: Klimmers v/d week

Gebruiker

Standaard Klimmers v/d week

Ik kwam toevallig aan het idee terwijl ik aan het niksen was (zoals altijd). Maar het idee is om de klimmers v/d week te veranderen.

Nu heb je enkel de variant van rangen geklommen. Maar dit is erg nietszeggend. Want als je de naam 0 hebt (wat ik me niet kan voorstellen maar toch) sta je aan het begin van een server helemaal bovenaan waardoor je geen rangen kan klimmen.
    Stel je voor:
    Iedereen start op ca. 6:00 's ochtends. Jij was de eerste groeit het snelst en hebt de naam 0. Je blijft dus, kortgezegd, op plaats nummer 1 staan. Dan is dat blauwe lintje nietszeggend. Want jij hebt tenslotte het meeste geklommen (in populatie). Dus jij verdiend dat lintje!

Nu heb ik een paar opties bedacht:
    1. De eerste paar weken klimmers van de week veranderen in populatie groei.
    2. De hele tijd populatie groei lintjes.
    3. Een nieuw soort lintje, namelijke 'populatie groei'.
    4. Alleen de laatste weken 'populatie groei'.

Argumenten,
    1. Zoals ik al zei, de speler met de naam 0, en die het snelst groeit kan dus geen blauw lintje krijgen. Terwijl hij/zij het hardste klimt.
    2. Dit kies ik persoonlijk als nummer 2, want je ziet dan niet meer wat de goede nieuwe spelers zijn die later zijn begonnen. Iemand met 10 dorpen groeit namelijk sneller dan iemand met 1 dorp.
    3. Dit vind ik zelf optie nummer één zo zie je namelijk wie de nieuwe spelers zijn en wie de al langer spelende spelers zijn.
    4. Eigenlijk vind ik dit de slechtste optie want de laatste weken gaat iedereen zijn/haar vegen maar ergens naartoe sturen zonder echt doel. Waardoor veel spelers kapot worden geschoten terwijl ze die week heel veel populatie gegroeid zijn.

Ik hoop dat er iets aan gedaan word!
    Laatst gewijzigd door FollowMe : 12-07-2014 om 17:02 Reden: Argumenten veranderen
    Travian 4ever!

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard

Opmerkingen & Tips
    Tips? Opmerkingen? Of andere verbeterpunten voor de crew? Laat het ons weten. Let op: voor In-Game ideeën, zie het Ideeën forum.
    verkeerde plek maar verder vind ik het een goed idee. Al zijn de ideeën hier vaak meer van fictieve aard en denk ik dat je je ideeën beter moet beargumenteren, wil je een kans maken dat het wordt doorgevoerd.
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    verkeerde plek maar verder vind ik het een goed idee. Al zijn de ideeën hier vaak meer van fictieve aard en denk ik dat je je ideeën beter moet beargumenteren, wil je een kans maken dat het wordt doorgevoerd.
    Ik verzin liever geen argumenten die nergens op slaan. Tenslotte gaat het om het idee. Dat het doorgevoerd zou worden zou wel leuk zijn, maar ik wil alleen mijn creatieve geest delen met de rest!
    Travian 4ever!

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FollowMe Bekijk bericht
    Ik verzin liever geen argumenten die nergens op slaan. Tenslotte gaat het om het idee. Dat het doorgevoerd zou worden zou wel leuk zijn, maar ik wil alleen mijn creatieve geest delen met de rest!
    het lijkt me dat je niet bent gebonden aan 'argumenten verzinnen die nergens op slaan'. Een persoon met een creatieve geest zoals jij kan vast wel goede argumenten vinden. ^^
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    het lijkt me dat je niet bent gebonden aan 'argumenten verzinnen die nergens op slaan'. Een persoon met een creatieve geest zoals jij kan vast wel goede argumenten vinden. ^^
    Vast wel. Ik kijk nog wel even of ik nog wat kan argumenterenderendingesennogwattendatja.
    Travian 4ever!

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof dat het al gewoon eerlijk gaat de eerste week hoor...
    Op S1 heb ik er even naar gekeken. Ik (Zoef de Haas) ben zelf de eerste week 3264 rangen geklommen, goed voor plaats drie. Oléta Vulpecula was nummer vier, en hij klom 3263 rangen.

Overigens zou het knap zijn '0' te heten, daar je accountnaam minimaal drie tekens lang moet zijn
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Ik zal even een kreet doen die regelmatig gebruikt wordt:
    "Lintjesgeil"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Om mijn vorige post even meer tekst en uitleg te geven. Lintjes hebben het spel een negatieve impuls gegeven. Met name de eerste week verpesten mensen hun account opbouw om pop-gebouwen neer te zetten zodat ze ineens top 10 staan. Aanvallers die net buiten de top 10 vallen gaan ineens van alles en nog wat onnodig vegen. Farmers sturen gs naar een buur en halen dat weer op. Alleen bij deflintjes zijn ze zo slim om te denken van mja laat maar, en gooien ze geen def op zichzelf...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Ik geloof dat het al gewoon eerlijk gaat de eerste week hoor...
    Op S1 heb ik er even naar gekeken. Ik (Zoef de Haas) ben zelf de eerste week 3264 rangen geklommen, goed voor plaats drie. Oléta Vulpecula was nummer vier, en hij klom 3263 rangen.

Overigens zou het knap zijn '0' te heten, daar je accountnaam minimaal drie tekens lang moet zijn
    Dan zou je jezelf 000 kunnen noemen, wat als eerste op het alfabet staat. Of 007 wat gelijk staat aan James Bond. Dat kan ook een coole naam zijn.
    Travian 4ever!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Om mijn vorige post even meer tekst en uitleg te geven. Lintjes hebben het spel een negatieve impuls gegeven. Met name de eerste week verpesten mensen hun account opbouw om pop-gebouwen neer te zetten zodat ze ineens top 10 staan. Aanvallers die net buiten de top 10 vallen gaan ineens van alles en nog wat onnodig vegen. Farmers sturen gs naar een buur en halen dat weer op. Alleen bij deflintjes zijn ze zo slim om te denken van mja laat maar, en gooien ze geen def op zichzelf...
    Je overdrijft
    Travian 4ever!

Regels voor berichten