Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 19 van 19

Discussie: Klimmers v/d week

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FollowMe Bekijk bericht
    Je overdrijft
    Nee die mensen zijn er serieus.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Nee die mensen zijn er serieus.
    Ik weet het... Ik spreek uit ervaring, iemand waar ik sitter was deed dat ook. Hij nam ook meestal een Natarsdorp over en sloopte het daarna voor de def en aanvalspunten. En dan kwam ik tot mijn grootste schrik erachter dat hij een mol was...
    Travian 4ever!

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Ik weet het... Ik spreek uit ervaring, iemand waar ik sitter was deed dat ook. Hij nam ook meestal een Natarsdorp over en sloopte het daarna voor de def en aanvalspunten. En dan kwam ik tot mijn grootste schrik erachter dat hij een mol was...
    Hoe krijg je def en aanvalspunten van een natardorp overnemen? Defpunten kan als je er daarna def neer zet en mensen dom genoeg zijn om het een week lang te blijven farmen ofzo
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Jezelf aanvallen? Kan toch of niet... ik ben geen genie in dit spel
    Travian 4ever!

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Waarom moet je daarvoor een Natardorp overnemen?
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

weet ik veel, ik ben noob haha
    Travian 4ever!

Gebruiker

Standaard

Jezelf aanvallen? Kan toch of niet... ik ben geen genie in dit spel
    Gelukkig beschik jij over de nodige dosis zelfkennis.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Waarom moet je daarvoor een Natardorp overnemen?
    Waarschijnlijk durfde diegene waar hij sitter was geen dorpen van spelers over te nemen en nam hij dus maar natardorpen over?

Verder vind ik dat er niks mis is met het klimmerslintje. Vooral als je later start op een server is het een lintje dat je vrij snel kunt winnen. Heb je toch iets om in je profiel te zetten, alhoewel ik het klimmerslintje wel het minst interessante lintje vindt. (Om eerlijk te zijn, ik ben ook "lintjesgeil" ).
    S1 Reborn Legends | SkiVinci

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outsider Bekijk bericht
    Verder vind ik dat er niks mis is met het klimmerslintje. Vooral als je later start op een server is het een lintje dat je vrij snel kunt winnen. Heb je toch iets om in je profiel te zetten, alhoewel ik het klimmerslintje wel het minst interessante lintje vindt. (Om eerlijk te zijn, ik ben ook "lintjesgeil" ).
    Welkom bij de club
    Laatst gewijzigd door FollowMe : 18-07-2014 om 16:48 Reden: quote aanpassing
    Travian 4ever!

Gebruiker

Standaard

Ik kwam toevallig aan het idee terwijl ik aan het niksen was (zoals altijd). Maar het idee is om de klimmers v/d week te veranderen.

Nu heb je enkel de variant van rangen geklommen. Maar dit is erg nietszeggend. Want als je de naam 0 hebt (wat ik me niet kan voorstellen maar toch) sta je aan het begin van een server helemaal bovenaan waardoor je geen rangen kan klimmen.
    Stel je voor:
    Iedereen start op ca. 6:00 's ochtends. Jij was de eerste groeit het snelst en hebt de naam 0. Je blijft dus, kortgezegd, op plaats nummer 1 staan. Dan is dat blauwe lintje nietszeggend. Want jij hebt tenslotte het meeste geklommen (in populatie). Dus jij verdiend dat lintje!
    Gelukkig is hier bij het maken van travian aan gedacht en in de eerst week degene met de meeste pop nummer 1. Daarbij heeft het niks te maken met wat je naam is maar wanneer je geregistreerd bent. Mensen met dezelfde pop worden naar speler ID ingedeeld (later begonnen is hoger in de ranglijst).

Om dan verder op jou beste 2 ideeën in te gaan
    [B]Nu heb ik een paar opties bedacht:
    2. De hele tijd populatie groei lintjes.
    3. Een nieuw soort lintje, namelijke 'populatie groei'.

Argumenten,
    2. Dit kies ik persoonlijk als nummer 2, want je ziet dan niet meer wat de goede nieuwe spelers zijn die later zijn begonnen. Iemand met 10 dorpen groeit namelijk sneller dan iemand met 1 dorp.
    3. Dit vind ik zelf optie nummer één zo zie je namelijk wie de nieuwe spelers zijn en wie de al langer spelende spelers zijn.
    2. Je hebt hier zelf al een heel mooi tegen argument, als iemand 10 dorpen heeft is die groei in pop en niet heel relevant. Het groeien in rang is veel leuker om te zien dan de pop. Zo kan je tenminste welke nieuwe spelers er iets van snappen. Mocht je dit echt willen weten meld je dan aan bij gettertools die laat een heleboel dingen zien. Ook wie er bijvoorbeeld het meest gezakt is (veel interessanter als je het mij vraagt)

3. Als hiervoor een apart lintje komt dan is dat is het puur om meer lintjes te geven. Persoonlijk vind ik de lintjes leuk en ik zou een dergelijke degradatie van de waarde niet echt waarderen. Het Alliantie lintje word op deze manier gedaan en dat is nog te doen. Vind hem persoonlijk weinig waard maar is leuk om te zien hoe de verhoudingen liggen.

Om het even kort samen te vatten:
    Houden zoals het is graag.
    Well, don't you know me
    I'm the man who won

Regels voor berichten