Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 218

Discussie: Wielrennen

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard Wielrennen

Hebben we nog wielerliefhebbers op het forum? De Tour de France 2014 gaat morgen, 5juli beginnen. Wat zijn jullie kanshebbers voor het geel? Wat zijn jullie verwachtingen van de Nederlanders, gaan ze het net zo goed doen als vorig jaar. Brand hier maar los!
    Voor de mensen die het leuk vinden is er ook een Travian poule opgericht op scorito. Iedereen staat vrij om mee te doen.
    http://www.scorito.com/tour2014/travian-tour-de-france
    Laatst gewijzigd door FA_Lightsun : 31-07-2014 om 21:27

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

'Tim The King'
    Ik ben voor Mollema
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker tasjesdief's schermafbeelding

Standaard

WIELRENNEN! zieke actie sport, kan iemand anders ook even een topic openen van het wk dammen?

ok ok, ik weet dat veel mensen verkikkerd zijn van de tour de france. Ik zie er de lol niet echt van in
    x3 Loes Willis (2007) -------------- x3 Hef (2010)
    x3 Fam. Bundy (2008) ----------- s7 Arminius (2013-2014)
    x5 BierBrouwers (2010) ---------- s4 City Wok (2013-2014)
    s1 Hillary Clinton (2014)---------- s3 Baconnodig (2014)

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Vlieg op dan maxie. Ik heb de poule ingevuld volgens mij
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Standaard

Leuk jongens, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
    Een paar linkjes voor de mensen die nog niet zo op de hoogte zijn, eerst alle deelnemers + rugnummers:
    http://wielerflits.nl/nieuws/27491/t...ugnummers.html

En hier een voorbeschouwing:
    http://wielerflits.nl/nieuws/27646/t...-etappe-1.html

Tour 2014: Voorbeschouwing etappe 1
    De 101e Tour de France gaat van start met een vlakke rit in lijn doorheen het Verenigd Koninkrijk. Le Grand Départ is gelegen in Leeds, Harrogate is gekozen als finishplaats van de openingsrit waarin de sprinters voor het eerst de degens zullen kruisen. Wie is zaterdag de snelste van het pak? WielerFlits blikt met een eerste van 21 voorbeschouwingen vooruit.

Parcours
    De openingsetappe tussen Leeds en Harrogate is iets meer dan 190 kilometer lang. Ondanks dat de rit het label ‘vlak’ krijgt, zijn er dankzij drie nijdige klimmetjes de nodige hoogteverschillen aanwezig.

De eerste helling van de dag, de Côte de Cray, bevindt zich na 68 kilometer van de wedstrijd. Deze klim van vierde categorie is met een gemiddeld stijgingspercentage van 7,1% gedurende 1,6 kilometer de minst lastige van de drie. Een veertigtal kilometer later doen de renners de Côte de Buttertubs aan, een helling van derde categorie met een gemiddelde stijging van 6,8% over een afstand van 4,5 kilometer. Met de Côte de Griton Moor (derde categorie) is de laatste klim van de dag gelegen op 61 kilometer van de aankomst. Deze is 3 kilometer lang aan 6,6%.

Van dan af aan kunnen de renners in gestrekte draf richting finishplaats Harrogate rijden, maar ook daar is het traject niet zo gemakkelijk als het lijkt. De slotkilometer loopt immers nog licht op, met een stijgingspercentage van ongeveer 2%. Ook dit lijkt een massasprint om de gele trui niet te kunnen voorkomen.

Favorieten volgens WielerFlits
    **** Marcel Kittel
    *** Mark Cavendish, André Greipel
    ** Peter Sagan, Arnaud Démare, Alexander Kristoff
    * Sacha Modolo, Danny van Poppel, Bryan Coquard, John Degenkolb

Eigen mening:
    Voor mij is ook Kittel de gedoodverfde favoriet, alhoewel een Cavendish in eigen land ook wellicht voor een gekke stunt kan zorgen. Een massasprint lijkt me 100% gegarandeerd en ik ben benieuwd of we op de smalle Engelse wegen veel val partijen gaan zien. Eerste week draait meestal om 2 dingen, massasprints en valpartijen. Ik heb er weer zin in!

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tasjesdief Bekijk bericht
    WIELRENNEN! zieke actie sport, kan iemand anders ook even een topic openen van het wk dammen?

ok ok, ik weet dat veel mensen verkikkerd zijn van de tour de france. Ik zie er de lol niet echt van in
    Zeikzlet.

Heb de scorito ingevuld!
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Ga het hier maar promoten ja!
    Met je scorito

xx
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker

Standaard

Ik ben geen wieler fan maar als Limburgse nationalist ga ik zeker de prestaties van Tom Dumoulin volgen!!!

Edit: Jammer, maar begrijpelijk ik ben te laat om het in te vullen.
    Laatst gewijzigd door Blue lions : 05-07-2014 om 17:02
    Waarom stoer doen als je ook een Limburger kan zijn?

Gebruiker Die Rooije's schermafbeelding

Standaard

Gelijk mijn poule in de prullenbak door cavendish.

Standaard

Kittel wint! Goed voor mijn poule. Jammer van Cavendish, maar dit was geheel eigen schuld. Ik denk dat het einde tour is. Hopelijk kan gerrans wel verder. Morgen wordt een leuke etappe met veel heuveltjes, zal later vandaag een voorbeschouwing en nabeschouwing posten.

Soortgelijke discussies

1. Wielrennen
    By Niue in forum Sport
    Reacties: 651
    Laatste bericht: 24-07-2013, 15:09

Regels voor berichten