Pagina 4 van 22 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 218

Discussie: Wielrennen

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

Kittel wint alweer! Volgens mij heb ik weer goede zaken gedaan voor mijn poule. Ik ben benieuwd naar morgen, de kasseienrit!

Gebruiker Die Rooije's schermafbeelding

Standaard

Wat een etappe, geweldig. Eindelijk weer een Nederlandse overwinning.
    En scorito? Tja, na het uitvallen van froome heb ik geen kopmannen meer over!

Standaard

Dit is zeker een geweldige etappe met eindelijk een Nederlandse winnaar!! Jammer dat Mollema eigenlijk wel tijd heeft verloren en dat Froome uit is gevallen. Het uitvallen van Froome is ben ik bang ook niet goed voor mijn scorito en ik sta top100 daar van iedereen

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

Yes yes yes! Knap hoor. Petje af voor Larsie
    Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

Standaard

Mogelijke waaier etappe, kwam er helaas net niet helemaal uit. Het slachtveld had erger kunnen worden Wel leuk voor Greipel, dat hij ook ze etappe wint. Veel kritiek op geweest dat ie bang was in de sprint maar maakt het hier goed af en verdiend , Zin in het weekend als we eindelijk gaan klimmen!

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Ik zou bijna durven gokken dat Nibali de gele trui wint.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

Ik had echt niet verwacht dat hij zo goed was. Mollema valt mij een beetje tegen..
    Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

Standaard

Tijd voor een update inderdaad. Nibali gaat als het er zo uitziet gemakkelijk de Tour winnen met nog een paar etappes. Ik zie vrijwel geen bedreiging voor hem. Valverde is meer bezig zijn plek op het podum vrij te stellen, Porte is er nu uitgevallen maar verder.. Mollema poot aan maar ziet er nu niet beter uit dan zijn concurrenten. Wellicht dat ie nog kan verbeteren laatste week. De Tour waar ik op hoopte met een strijd tussen Froome,Contador,Nibali is het helaas niet geworden.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Nibali duidelijk de beste. Daarachter een prachtig gevecht tussen Pinot, Bardet en Valverde. Daarachter zitten v.Garderen en Peraud veilig op hun stekkie. Ten Dam en met name Mollema moeten goed blijven presteren om in de top 10 te blijven!

Mollema valt inderdaad tegen, Ten Dam valt me mee! Maargoed, 2x top 10 is natuurlijk hartstikke knap.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Standaard

Goed de Tour is over. Nibali verdiende winnaar. Het blijft zonde dat Contador en Froome uitgevallen zijn. Laurens ten Dam goed gepresteerd vind ik, gewoon naar zijn kunnen. Mollema zou toch wel beter moeten kunnen. Ik vond het een minder leuke/spannende Tour dan bijvoorbeeld vorig jaar en het jaar daarvoor. Ik kijk in ieder geval alweer uit naar de Vuelta. Gesink terug in koers en qua etappes/beklimmingen is de Vuelta stiekem ook gewoon leuker

Soortgelijke discussies

1. Wielrennen
    By Niue in forum Sport
    Reacties: 651
    Laatste bericht: 24-07-2013, 15:09

Regels voor berichten