Pagina 1 van 37 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 366

Discussie: travian niveau moet omhoog

Gebruiker

Standaard travian niveau moet omhoog

Het niveau van Travian loopt al een aantal jaren achteruit, ik vind dat klagen geen zin heeft daarom bied ik de Travian crew ideeŽn aan. Wellicht zijn de ideeŽn niet uitvoerbaar of iets dergelijks, ik denk wel dat de trav crew genoeg stof krijgt om eens over na te denken.

1
    Minder servers naar mijn mening hebben we te veel servers waardoor de spelers met kwaliteit verspreid liggen over de servers. Ik had het zo een beetje uitgedacht 3 normale servers en 1 speed server op jaar basis, zo liggen de spelers niet meer verspreid over de servers en krijg je meer kwaliteit spelers op 1 sever. Als je met minder servers gaat werken dan duurt het te lang voor dat de spelers een nieuwe server kunnen starten.

2
    Start met clasics, gooi af en toe een clasic server erin, als er een oude speler terug komt om even te kijken hoe het is ziet hij waarschijnlijk zo'n clasic server. Zo kunnen spelers weer zin om te spelen.

3
    Speed 2x, er zijn veel spelers die met trav stoppen wegens tijdgebrek en een 3x speed te snel vinden gaan. Daarom begin eens een speed 2x deze gaat sneller dus heb je ook minder tijd nodig om te spelen.

Wellicht zijn het geen top-ideeŽn maar ik probeer mijn steentje bij te dragen om travian leuker te maken, ik vind persoonlijk deze manier beter dan alleen maar klagen over het niveau. Uiteraard zijn alle ideeŽn wat jullie hebben in dit topic ook welkom ik zet deze samen met jou'n account naam in dit topic.
    Waarom stoer doen als je ook een Limburger kan zijn?

Gebruiker Mod_Master00j's schermafbeelding

Standaard

Beste Blue Lions,

Het is inderdaad zo, Dat er steeds minder actieve spelers zijn op Travian. Dit heeft volgens mij te maken met het groot aanbod van games die je tegenwoordig kan terug vinden op het internet.

Weet wel dat de developers volop bezig zijn aan Travian 5 en dit een nieuwe dimensie aan het spel zal geven. Uiteraard zal dit nog even wachten zijn totdat er een Travian 5 server start. Maar ik vermoed wel dat Het een top game zal worden.

Wat betreft je ideeŽn:

1: Volgens mij is het niet handig om minder servers te laten lopen. Want mensen die geen server bespelen en er ťťn willen starten zouden dan veel te lang moeten wachten op de start van een nieuwe server. Waardoor ze mischien een ander spel gaan spelen.

2: Het idee van een classic server vind ik persoonlijk inderdaad een goed idee. Er zijn altijd wel mensen die eens terug in de goede oude tijd willen gaan.

3: Hierover ga ik me niet meteen uitspreken. Hier moeten meerdere mensen zich over uitspreken.

Ten slotte:

Weet ik zeker dat ze er alles aan doen om Travian zo goed mogelijk te doen draaien en de verwachtingen van de spelers allemaal proberen in te lossen.

Cheers,

- Master00j

Gebruiker Prove It's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mod_Master00j Bekijk bericht
    Dit heeft volgens mij te maken met het groot aanbod van games die je tegenwoordig kan terug vinden op het internet.
    Waar is de zelfkritiek? Ik vraag me af of jullie nou naÔef, blind of onwetend zijn. De terugloop in het aantal spelers is voor het grootste gedeelte het gevolg van het wanbeleid van Travian Games. Niet door het grotere aanbod van (vergelijkbare) games op het internet.

TS1.nl 2011-2012 Chronic - Rage!
    TS3.nl 2013-2014 Elite - WRC
    TS2.nl 2014-2015 Rat Pack - C.S.
    TS5.nl 2014-2015 Luzac - Panic

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Bij deze wil ik de crewleden die hier posten vragen om dit op persoonlijke titel, dus onder hun andere account te doen.

Voor iedereen: bovenstaande posts van Master00j en Vandili zijn persoonlijke meningen, en vertegenwoordigen niet perse het standpunt van Travian Games.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Titel en inhoud zijn grotendeels prima. Idee uitwerking matig.

Maar ik steun je! Jammer dat TG niet naar zichzelf kijkt en met de vinger naar anderen wijst.
    Gemist kans, maar dit was al zo in 2007
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - WalkŁre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue lions Bekijk bericht
    Het niveau van Travian loopt al een aantal jaren achteruit, ik vind dat klagen geen zin heeft daarom bied ik de Travian crew ideeŽn aan. Wellicht zijn de ideeŽn niet uitvoerbaar of iets dergelijks, ik denk wel dat de trav crew genoeg stof krijgt om eens over na te denken.

1
    Minder servers naar mijn mening hebben we te veel servers waardoor de spelers met kwaliteit verspreid liggen over de servers. Ik had het zo een beetje uitgedacht 3 normale servers en 1 speed server op jaar basis, zo liggen de spelers niet meer verspreid over de servers en krijg je meer kwaliteit spelers op 1 sever. Als je met minder servers gaat werken dan duurt het te lang voor dat de spelers een nieuwe server kunnen starten.

2
    Start met clasics, gooi af en toe een clasic server erin, als er een oude speler terug komt om even te kijken hoe het is ziet hij waarschijnlijk zo'n clasic server. Zo kunnen spelers weer zin om te spelen.

3
    Speed 2x, er zijn veel spelers die met trav stoppen wegens tijdgebrek en een 3x speed te snel vinden gaan. Daarom begin eens een speed 2x deze gaat sneller dus heb je ook minder tijd nodig om te spelen.

Wellicht zijn het geen top-ideeŽn maar ik probeer mijn steentje bij te dragen om travian leuker te maken, ik vind persoonlijk deze manier beter dan alleen maar klagen over het niveau. Uiteraard zijn alle ideeŽn wat jullie hebben in dit topic ook welkom ik zet deze samen met jou'n account naam in dit topic.
    Punt 1 is niet haalbaar. Dit is ook vrij logisch te verklaren. Mensen willen beginnen op een server die minder dan let's say 14 dagen bezig is. Stel je doet elk kwartaal een nieuwe server beginnen, kan je dus als speler 2 maanden moeten wachten. 2 maanden later ben je allang vergeten wat je wou doen.

Punt 2, classics worden nog minder bespeelt dan de normale servers. Daarnaast zijn er best wat internationale classics geloof ik nog draaiende.

Punt 3 spreekt zichzelf tegen. Als je te weinig tijd hebt voor een slow server, heb je al helemaal te weinig tijd om een speed te spelen.

Daarnaast snap ik niet wat dit met het niveau te maken heeft. Dit heeft hoogstens te maken met spelersaantallen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Punt 1 is niet haalbaar. Dit is ook vrij logisch te verklaren. Mensen willen beginnen op een server die minder dan let's say 14 dagen bezig is. Stel je doet elk kwartaal een nieuwe server beginnen, kan je dus als speler 2 maanden moeten wachten. 2 maanden later ben je allang vergeten wat je wou doen.

Punt 2, classics worden nog minder bespeelt dan de normale servers. Daarnaast zijn er best wat internationale classics geloof ik nog draaiende.

Punt 3 spreekt zichzelf tegen. Als je te weinig tijd hebt voor een slow server, heb je al helemaal te weinig tijd om een speed te spelen.

Daarnaast snap ik niet wat dit met het niveau te maken heeft. Dit heeft hoogstens te maken met spelersaantallen...
    Hoe meer spelers hoe meer kans op goede spelers. Verder probeer ik de crew te helpen met ideeŽn inplaats van de klagen over het niveau. Ja het niveau is te laag maar kom op laten we er met zijn allen iets aan doen daarom roep ik iedereen op om hun ideeŽn hier neer te zetten!
    Waarom stoer doen als je ook een Limburger kan zijn?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue lions Bekijk bericht
    Hoe meer spelers hoe meer kans op goede spelers. Verder probeer ik de crew te helpen met ideeŽn inplaats van de klagen over het niveau. Ja het niveau is te laag maar kom op laten we er met zijn allen iets aan doen daarom roep ik iedereen op om hun ideeŽn hier neer te zetten!
    Maar geen 1 van je ideeŽn heeft een invloed op het verbeteren van het niveau. Je kan zeggen classic heeft meer skills nodig, maar ook dat is onzin. Travian t3 is veel meer to the point, en je hebt veel minder tactische mogelijkheden dan T4.

Los van of ik het met je eens ben, sluit je topic titel voor geen meter aan bij je post.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Travian heeft echt de boot gemist. Dat nu nog herstellen zal lastig worden of is zelfs onmogelijk. En als het al mogelijk was heb je de geldwolven op Travian HQ die het wel okť vinden zo. Met die items en andere poespas kunnen ze lekker veel geld uit Travianspelers trekken. Korte termijn > lange termijn daar.
    Laatst gewijzigd door Koen : 03-07-2014 om 19:37
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Met alle respect, maar mensen die hier aanvallend reageren op mods en MH's zijn niet helemaal goed.. Mods en MH's voeren voornamelijk en voor het grootste deel vrijwillig(met een kleine ingame vergoeding zo begreep ik) het beleid uit. Dat zij niet goed hun werk doen is dan natuurlijk ook uit de lucht gegrepen.

En uiteraard moet er een classic komen, daar verlangt iedereen wel naar. Het is genoeg zeggend dat zelfs mensen die voor dit spel werken vinden dat in de huidige spelvorm niet persť de goede speler omhoog komt drijven. Dat zou juist de kracht van het spel moeten zijn...
    Laatst gewijzigd door Michielvloe : 03-07-2014 om 19:50

Regels voor berichten