Pagina 6 van 37 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 366

Discussie: travian niveau moet omhoog

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDruid Bekijk bericht
    ........... maar het niveau verschil zal iets kleiner worden denk ik.
    Ik pak even deze opmerking als voorbeeld die al een hele boel anderen gemaakt hebben.
    Het niveau van een speler wordt niet bepaald door het spel of de mogelijkheden in een spel. Het niveau van een speler wordt bepaald door wat de speler met de mogelijkheden doet.
    Je kan wel steeds naar Travian en Travian Games wijzen. Je kan ook eens naar jezelf kijken. Ben je wel zo'n briljante speler als je zelf denkt? Gebruik je alle mogelijkheden optimaal?

Overigens denk ik wel dat het spel een stuk leuker wordt als je niet op half lege servers hoeft te spelen. Je kan dan idd denken aan servers per continent oid ipv heel veel servers per heel veel landen die maar half bezet zijn.
    Wacht maar, later als ik groot ben

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Per continent is denk ik wel een iets beter systeem dan wereldwijd ja.
    Speelbasis zal groot genoeg zijn en qua servers waarschijnlijk beter te onderhouden dan ook.

Buddy systeem of iets wat erop lijkt is denk ik wel noodzakelijk. Zie eerlijk gezegd nooit veel beginners de start door komen, enkel de getalenteerden of diegene die dus steun/hulp bij het spel krijgen.

@Druid Weet niet of schatkamer goedkoper maken noodzakelijk is maar de natardef mag idd meer. In mijn opinie moeten ze de eisen ervan aanpassen dat het gemiddelde van de def anders genomen wordt dan dat ze dat nu doen. (troepengemiddelde gehele server als ik het goed heb?)
    Schatkamerkosten naar 20 bedoel ik daarmee, die naar 10 vind ik eigenlijk wel nog goed.
    Natardef word berekend op troepengemiddelde van de top 100 pop geloof ik, die mogen ze van mij ook behouden maar gewoon +10 of 20 % doen ofzo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TPG Bekijk bericht
    Ik pak even deze opmerking als voorbeeld die al een hele boel anderen gemaakt hebben.
    Het niveau van een speler wordt niet bepaald door het spel of de mogelijkheden in een spel. Het niveau van een speler wordt bepaald door wat de speler met de mogelijkheden doet.
    Je kan wel steeds naar Travian en Travian Games wijzen. Je kan ook eens naar jezelf kijken. Ben je wel zo'n briljante speler als je zelf denkt? Gebruik je alle mogelijkheden optimaal?

Overigens denk ik wel dat het spel een stuk leuker wordt als je niet op half lege servers hoeft te spelen. Je kan dan idd denken aan servers per continent oid ipv heel veel servers per heel veel landen die maar half bezet zijn.
    niveauverschil word inderdaad bepaald mede door wat men met de mogelijkheden doet.
    Maar ook door de activiteit van mensen bijvoorbeeld.
    Daarmee dat kortere bouwtijden (bvb voor graanvelden boven lvl 12) de goede maar iets minder actieve spelers goed zou doen denk ik.
    Van een slechte, inactieve speler een goede speler maken is nagenoeg onmogelijk.
    Maar van een intelligente, gemotiveerde maar minder actieve speler een goed account laten maken moet wel mogelijk zijn.
    (en dat liefst zonder massa's goudgebruik of pushaccounts)

Zo is die bouwopdracht voor 1 goud ook een goed voorbeeld; zelf gebruik ik het nooit maar het is wel een oplossing voor minder actieve maar toch goede spelers. (en het levert weer geld op voor travian, da's een noodzakelijk kwaad maar zonder goud geen travian meer op termijn)
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Travian heeft echt de boot gemist. Dat nu nog herstellen zal lastig worden of is zelfs onmogelijk. En als het al mogelijk was heb je de geldwolven op Travian HQ die het wel oké vinden zo. Met die items en andere poespas kunnen ze lekker veel geld uit Travianspelers trekken. Korte termijn > lange termijn daar.
    De nieuwe versies zijn ontwikkelt op de mening van de gebruikers (de spelers). Travian is een gratis browsergame en heeft inkomsten nodig om de innovaties te bekostigen, beheer en promotie. Deze goud opties zijn nodig om extra in het spel te investeren en extra dimensies in de game te brengen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Met alle respect, maar mensen die hier aanvallend reageren op mods en MH's zijn niet helemaal goed.. Mods en MH's voeren voornamelijk en voor het grootste deel vrijwillig(met een kleine ingame vergoeding zo begreep ik) het beleid uit. Dat zij niet goed hun werk doen is dan natuurlijk ook uit de lucht gegrepen.

En uiteraard moet er een classic komen, daar verlangt iedereen wel naar. Het is genoeg zeggend dat zelfs mensen die voor dit spel werken vinden dat in de huidige spelvorm niet persé de goede speler omhoog komt drijven. Dat zou juist de kracht van het spel moeten zijn...
    De crewleden zijn inderdaad op vrijwillige basis en ondersteunen de community om spelers te informeren over het spel en het forum overzichtelijk te houden. Ook spelen de crewleden een belangrijke rol in de communicatie en door ontwikkeling van de game. Suggesties van spelers en crewleden worden altijd serieus genomen en worden gemeld aan het hoofdkantoor waar het beleid bepaald wordt en de nieuwe updates gemaakt worden.

We hebben verschillend keren polls gehouden om de peiling te meten of hier nog interesse in is. Helaas was het animo niet groot genoeg om een classic (T3.6) te openen. Andere domeinen hebben wel enkele speelservers met deze versie gehad. De T4 heeft vele nieuwe opties vergeleken met de T3.6 en hierdoor krijg je extra uitdagingen en hierdoor is het ook mogelijk om de game op je eigen manier te spelen. De zomer editie die start op 16 juli zal ook een extra dimensie aan Travian geven en de ervaren spelers een extra stimulans te geven om nieuwe tactieken te bedenken en hier actief op in spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Zoals ik al vaker gezegd heb: alle servers van de wereld samenbrengen tot 14 servers. Iedere maand een nieuwe server van de nieuwste versie en verder 2 servers met 'classic' T3.0 of T3.6. Eventueel een 15e server voor speciale servers zoals birthday of summerspecial. Engels voertaal maar geen verbod op andere talen. Zo krijgen we weer volle servers, want dat is het belangrijkste criterium voor spelplezier.
    Hartelijk dank voor je feedback Plox, de insteek van Travian is het onderbrengen op verschillende domeinen zodat iedereen op zijn eigen manier (vertrouwelijke) kan communiceren met zijn eigen taal. De game is voor iedere leeftijds categorie en het communiceren in het Engels maakt het voor vele onmogelijk om zijn strategie te delen met andere spelers. Ook het toezicht houden op de servers zal het lastiger maken, want Engelstalig communiceren met spelers die de taal niet volledig ondersteunen maakt het des te lastiger. Dit is inmiddels al gebleken met de internationale toernooien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Geen enkele Nederlandse speler haalt spelplezier op een internationale server met de speelstijl van de meeste andere landen
    Travian is een strategische browsergame en het leuke hiervan is dat iedereen op zijn eigen manier tegen Travian aankijkt en iedere speler individueel zijn eigen stratagie kan bepalen en kan toepassen. Dit is één van de speerpunten waar we naartoe streven op de zomer editie, maar zeker ook naar de T5. Dit maakt de game uniek en is een krachtig USP.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Waarom? Verschillende spellen hanteren al dergelijke systemen (voornamelijk MMO's, maar toch...). We kunnen ook wel met een vaste bijdrage gaan werken 5 euro per account per maand, maar ik denk dat Travian dan geld inlevert.
    Travian is een gratis browser game en dat is en zal zo blijven. We willen niemand forceren om vooraf een betaling te verrichten, voordat ze nog maar enige ervaring met de game hebben. De kracht van een gratis browsergame is dat het voor iedereen mogelijk maakt om het te spelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Bespaar je de moeite, die luisteren echt niet naar jullie hoor
    Ze hadden heel T4 en alles daarna grotendeels achterwege moeten laten.
    Dit is een groot misverstand, de updates zijn altijd gebaseerd op de mening van spelers, denk hierbij aan een nieuw eindspel, dit is in de nieuwe zomer editie aangepast. Alle meningen en ideeën worden afgewogen en gesorteerd op kwaliteit en uitdaging. Iedere klacht wordt zorgvuldig bekeken en hierop proberen we juist te anticiperen. Regelmatig houden we enquêtes en vragen we naar meningen van de gebruikers (spelers) en vragen we om ideeën.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Termisa Bekijk bericht
    Het wanbeleid van Travian Games is, en dat kan niemand ze kwalijk nemen als commercieel bedrijf, dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen. De ziekelijke focus op goud, goudclub, enzovoort, dat is het wanbeleid geweest, want het heeft bijgedragen aan de neergang op langere termijn. Overigens is er al een keer een soortgelijk topic geweest, ik meen op het nlx-forum. Daar staat redelijk wat feedback
    We leggen de focus op het creëren van unieke werelden en hier leggen we ook alle focus op. De focus op goud, goudclub is noodzakelijk om vernieuwingen aan te brengen en het onderhouden van de games. Een groot voordeel hiervan is dat het een gratis browsergame is en niets verplicht is. Zonder het aankopen van goud kun je nog steeds gebruik maken van alle functies en gemakken. Je kunt zelf onderhandelen in de veiling en hierop je eigen goud voorziening regelen zonder dan ook maar enkele betaling te doen. Dit is de kracht van een browsergame en het goud is een extra opties om wat extra voordelen te krijgen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik denk dat 'van de wereld' een iets te grote groep is.
    Maar je kan per continent oid werken, zoals andere spellen doen. (LoL, Hearthstone, .........)

Een groot probleem dat travian mist is volgens mij toch de mond tot mond reclame. Probeer maar eens uit te leggen aan iemand dat een nieuw spel zoekt hoe travian werkt. Romeintjes, Germaantjes en Galliers die tegen elkaar strijden? Dat is wel erg kort door de bocht. Het spel is te ingewikkeld geworden denk ik, en nieuwelingen kunnen op een korte tijd niet genoeg leren hoe het spel echt werkt. Het duurt minstens een server om de "brede basis" te kennen.

Misschien moet er een "buddy-systeem" komen? Ik zou me alvast vrijwilliger stellen om een gemotiveerd noobje op te leiden tot een Chinees klikslaafje ;-)
    Hartelijk dank voor je feedback Fluxie, Travian heeft een eigen marketing afdeling en is ook gevestigd in Duitsland. Deze afdeling is opgesplitst in twee afdelingen: intern en webcare (social media) Hier worden internationale acties opgezet als bijvoorbeeld toernooi servers, maar ook direct marketing als voorbeeld van e-mail verkeer. Naast deze middelen heeft Travian Nederland weinig specifieke externe acties gehad en hierop zijn we intern als Travian Nederland Crew alle mogelijkheden aan het bekijken hoe we dit actief kunnen omzetten naar leuke externe acties en ook het opzoeken van publiciteit. Interne acties als competities en leuke actieve acties hebben voldoende.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
    Het lijkt er wat op dat iedereen de schuld aan TravianGames toe schuift en suggesties voor veranderingen geeft. Nu weet iedereen ook dat dat geen enkele kans van slagen heeft volgens mij, de ideeën worden toch niet doorgevoerd en dus lijkt het mij in ieder geval logischer om te bedenken wat we er zelf aan kunnen doen (zie o.a. mn vorige post hier).

Om het in het WK sfeertje te verwoorden:
    Van de voetbalfans die achter hun TV staan te schreeuwen hoe de voetballers het beter moeten aanpakken worden die voetballers niet daadwerkelijk beter, noch zorgt dit voor enige verandering..
    Ideeën van spelers worden altijd serieus genomen, zoals hierboven vermeld staat bijvoorbeeld het eindspel. Ook het aanbrengen van meer emotie hebben we naar geluisterd, artefacten zullen direct spawnen bij deze zomer editie en hierdoor zul je vanaf het begin al een tactiek moeten brainstormen en ook direct moeten uitvoeren. Gezien de artefacten (oude steden) redelijk dicht bij elkaar liggen, krijg je dus ook eerder strijd.

Na een lang verhaal kort te houden, we proberen iedere mogelijkheid met beide handen aan te grijpen en ook daadwerkelijk resultaat te boeken. Alle gegevens worden zorgvuldig geanalyseerd en beoordeeld op kwaliteit en uitdaging. Niet alles kan binnen enkele uren, weken of maanden veranderd worden, het ontvangen van feedback, het brainstormen, het ontwikkelen en het testen en beoordelen op feedback zit enkele tijd tussen.

Bij vragen, aanmerkingen of suggesties kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met de klantenservice of intern e-mailen aan mijn persoonlijke e-mailadres: Johan#Travian.nl = (# vervangen door @)

Goed weekend!

- Tovenaar
    Laatst gewijzigd door CM_Tovenaar : 06-07-2014 om 03:01

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    De nieuwe versies zijn ontwikkelt op de mening van de gebruikers (de spelers). Travian is een gratis browsergame en heeft inkomsten nodig om de innovaties te bekostigen, beheer en promotie. Deze goud opties zijn nodig om extra in het spel te investeren en extra dimensies in de game te brengen.
    Tuurlijk zijn de inkomsten nodig. Alleen het is niet terecht om alle ontwikkelingen vanuit dit oogpunt te verklaren. Áls de mening van de gebruikers zo waardevol is, dan vraag ik me werkelijk af waarom de statistieken van verdedigers nog niet gefixt zijn en waarom de lay-out zo ontzettend lelijk is. Volgens mij is iedereen het ermee eens (muv misschien de groep spelers van 0-12 jaar) dat de lay-out belachelijk lelijk is.
    Daarnaast is ook iedereen het ermee eens dat de heldenitems, kunstwerken, emmers, zalven etc. niet het spelplezier bevorderen. Natuurlijk moeten er inkomsten gegenereerd worden, maar er zijn tal van andere manieren om dat te doen (denk aan COSMETISCHE heldenitems, verhoog de kosten voor plus iets, verhoog de kosten van de 25% grondstoffen desnoods met 20%). Travian laat al sinds T4.0 zien dat ze weinig creatief zijn in het oplossen van de problemen die dit spel heeft. De hele community heeft al met hen meegedacht en wil ook met ze meedenken, maar de beste ideeën worden telkens afgeserveerd.

Hartelijk dank voor je feedback Plox, de insteek van Travian is het onderbrengen op verschillende domeinen zodat iedereen op zijn eigen manier (vertrouwelijke) kan communiceren met zijn eigen taal. De game is voor iedere leeftijds categorie en het communiceren in het Engels maakt het voor vele onmogelijk om zijn strategie te delen met andere spelers. Ook het toezicht houden op de servers zal het lastiger maken, want Engelstalig communiceren met spelers die de taal niet volledig ondersteunen maakt het des te lastiger. Dit is inmiddels al gebleken met de internationale toernooien.
    Dit bedoel ik met het weinig creatief zijn in denkwijze. Misschien is het de insteek van Travian om verschillende domeinen te hebben, maar het blijkt wel dat dit gewoon niet lukt. De spelersaantallen zijn zo laag dat spelplezier zeldzaam is. Hierdoor zijn alle servers één groot simfestijn geworden. Daarnaast is de balans van het spel compleet naar de kolere door de nadruk op goud. Je zegt ook dat Travian een gratis spel wil maken, maar in de praktijk is dit nu al niet het geval. Misschien voor het jochie van 6 die 1x per 2 dagen inlogt is dit een leuk, gratis spel, maar iedereen die hier daadwerkelijk energie in wilt steken heeft goud (of zilver) nodig. Als dat jochie van 6 tevreden is met Travian zonder goud, was hij overigens ongetwijfeld tevreden geweest met élk ander spel, hij zocht gewoon wat te doen in de pauzes van school. Elke speler die Travian speelt omdat het Travian is en geen ander spel zal in meer of mindere mate goud gebruiken. De hoeveelheden goud zijn dan ongetwijfeld meer voor 5 euro in de maand, dus mijn idee is zo gek nog niet, denk ik.
    Laatst gewijzigd door Plox : 06-07-2014 om 11:22
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Robin070's schermafbeelding

Standaard

Ideeën van spelers worden altijd serieus genomen, zoals hierboven vermeld staat bijvoorbeeld het eindspel. Ook het aanbrengen van meer emotie hebben we naar geluisterd, artefacten zullen direct spawnen bij deze zomer editie en hierdoor zul je vanaf het begin al een tactiek moeten brainstormen en ook direct moeten uitvoeren. Gezien de artefacten (oude steden) redelijk dicht bij elkaar liggen, krijg je dus ook eerder strijd.
    Deze genoemde zomereditie geldt voor alle servers die komende zomer gaan starten?
    Robin070, T4 NLX:

GoodFellas Piu Dwazen Uilskuikens Uitslapers
    Romeins (ex) wereldrecord

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robin070 Bekijk bericht
    Deze genoemde zomereditie geldt voor alle servers die komende zomer gaan starten?
    Ligt eraan hoe je het bekijkt. Het geldt alleen voor nl3, wat waarschijnlijk ook de enige is die in de zomervakantie start

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Robin070's schermafbeelding

Standaard

nlx is ergens halverwege deze maand klaar
    Robin070, T4 NLX:

GoodFellas Piu Dwazen Uilskuikens Uitslapers
    Romeins (ex) wereldrecord

Gebruiker Santhorst's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Ligt eraan hoe je het bekijkt. Het geldt alleen voor nl3, wat waarschijnlijk ook de enige is die in de zomervakantie start
    Geldt het louter voor de NL3 of geldt het alle servers die in de zomervakantie starten? Je formuleert je antwoord een beetje vaag.

Gebruiker

Standaard

Volgens voorlopig bekende info zal alleen de nieuwe ts3 een 'zomer editie' worden met een andere gameplay. Startende op 16 juli (dacht ik).
    Nlx eindigt op 13 juli en zal dus ook weer in de zomer beginnen, echter nog niet bekend of dit ook een speciale 'zomer editie' server wordt. Die info zal wss in de week volgend op het einde van nlx bekend worden;p

Duidelijk genoeg?

xx
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Santhorst's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk bericht
    Volgens voorlopig bekende info zal alleen de nieuwe ts3 een 'zomer editie' worden met een andere gameplay. Startende op 16 juli (dacht ik).
    Nlx eindigt op 13 juli en zal dus ook weer in de zomer beginnen, echter nog niet bekend of dit ook een speciale 'zomer editie' server wordt. Die info zal wss in de week volgend op het einde van nlx bekend worden;p

Duidelijk genoeg?

xx
    Nee. Maar lijkt me sterk dat een nlx die in de avond van 13 juli afloopt 3 dagen daarna alweer begint.

Regels voor berichten