Pagina 37 van 37 EersteEerste ... 27353637
Weergegeven resultaten: 361 tot 366 van 366

Discussie: travian niveau moet omhoog

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Afschaffen vind ik niet persé een een oplossing.
    Artefacten zijn er juist om een beetje spanning te brengen, dat mensen tegen elkaar vechten om deze te bemachtigen. Dat gebeurt ook al wel, maar dit kan beter.

Er moet een andere manier komen om arties te bemachtigen, maar ik weet op dit moment even niet hoe.
    Mja als je naar die Ancient versie kijkt deden ze iets heel goed, artefacten op een vaste plek en vanaf het begin. Fout die ze alleen maakte was dat ook deze versie hetzelfde was voor 20k man of 1k man. Als je in elk gewest maar van eentje een kleine en grote doet en de unieke hetzelfde als momenteel, zorgt dat dat er vanaf het begin al veel tactiek komt kijken. In het verlengde daarvan kan het een idee zijn dat vanaf dag 100 de volken zoveel geleerd hebben van de oude schatten dat ze hebben geleerd hoe ze deze kunnen verplaatsen fzo (wat verhaaltechnisch best bedacht kan worden) waardoor je wel echt artes kan stelen van de tegenstander. (iets wat ancient ook niet zo best deed)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Afschaffen vind ik niet persé een een oplossing.
    Artefacten zijn er juist om een beetje spanning te brengen, dat mensen tegen elkaar vechten om deze te bemachtigen. Dat gebeurt ook al wel, maar dit kan beter.

Er moet een andere manier komen om arties te bemachtigen, maar ik weet op dit moment even niet hoe.
    Ik denk nu rap aan dat je een arte niet kan stelen, dat het alleen maar verplaatsbaar is door het overnemen van een dorp. Het is wel verplaatsbaar binnen éénzelfde account, maar die onderling tussen accounts (tenzij dorpsovername).

Dit zou al wat meer spanning in het spel brengen.
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    Ik denk nu rap aan dat je een arte niet kan stelen, dat het alleen maar verplaatsbaar is door het overnemen van een dorp. Het is wel verplaatsbaar binnen éénzelfde account, maar die onderling tussen accounts (tenzij dorpsovername).

Dit zou al wat meer spanning in het spel brengen.
    Dan is het enige verschil dat er 6 leiders bij gegooid moeten worden. Dat je veeg leiders held krijgt, ipv veeg held? Enige wat je dan doet is dat faken iets meer werk is.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker wiziewizard's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Dan is het enige verschil dat er 6 leiders bij gegooid moeten worden. Dat je veeg leiders held krijgt, ipv veeg held? Enige wat je dan doet is dat faken iets meer werk is.
    +timen etc
    TC2 10-11 misschien - VLF! // TS2 11-12 Octopus - Yakuza // TS5 12-13 Legacy - Omertà - nr 1 aanval //
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=302605&dateline=13634  47703

Gebruiker

Standaard

Als reactie op het derde punt van het eerste bericht.
    Ik speel nu dus de AEU 2x en ik vindt 2x heel prettig, precies snel genoeg maar niet te snel.
    In het verleden stopte ik omdat 1x me verveelde en 3x vroeg te veel tijd, en als ik even een paar uurtjes miste op een 3x dan werkte de volle pakhuizen al snel de-motiverend.

Dus mooi die 2x er in houden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiziewizard Bekijk bericht
    +timen etc
    Ja daardoor is faken toch iets meer werk? Echte aanval timen is niet zo moeilijk, maar dat 4x doen schiet er bij veel mensen in.

Regels voor berichten