Pagina 3 van 37 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 366

Discussie: travian niveau moet omhoog

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Geen enkele supporter haalt plezier uit de speelstijl van Nederland op het WK. Moeten we dan maar het WK afschaffen? Niet mee doen?
    supporter worden van Belgie

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Geen enkele supporter haalt plezier uit de speelstijl van Nederland op het WK. Moeten we dan maar het WK afschaffen? Niet mee doen?
    Dit is een vergelijking die nergens op slaat. Ik kijk het Nederlands elftal op een WK/EK niet omdat ik mooi voetbal wil zien, maar omdat ik hoop dat ze wereldkampioen dan wel Europees kampioen worden.

Als we de finale winnen door een penalty gekregen door een schwalbe van Arjen en een goal die niet doorgaat omdat Vlaar em met de hand uithaalt alla Suarez wk2010 hoor je mij, samen met 95% van de Nederlandse bevolking niet klagen.

Travian echter speel ik wel voor mijn plezier. En mijn ervaringen op internationale servers laten zien dat het normaal is om blokken van 5+ ally's te maken. Aangezien hier op de nl-server iedereen al loopt te zeiken bij een blok van 100 man, denk ik dat ik best de lijn door mag trekken dat vrijwel niemand van de nl-spelers hier een plezier mee wordt gedaan. En dan heb ik het nog niet eens over het grootschalige multi-accounting van de oostblokkers.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Ik kijk naar voetbal ook voor mijn plezier, niet de plezier van het voetbalspel, maar van het winnen.
    Dat kan ook op travian, je eigen doelen halen is ook winnen.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Wie zegt dat er op dergelijke massa-servers dezelfde blokken ontstaan als nu op de .com het geval is? Misschien zie je juist dat bepaalde landen naar bepaalde servers trekken (bijv travian1: frankrijk + duitsland + italie + nederland, travian2: saudi arabie + iran, travian 3: engeland + com + .us + croatie), of misschien ontstaan er wel per server gekke blokken tussen spelers uit landen die elkaar normaliter niet op zoeken. Of misschien zijn de sterkste allianties wel de groepen die divers werven en zo ieder account via sitterschap 24/7 laten zijn. In theorie denk ik dat het 'mergen' van servers heel goed kan uitpakken, mits met beleid uitgevoerd.

Dat mensen die een andere taal spreken het spel zullen verlaten is grote onzin, aangezien bij vrijwel ieder spel Engels de voertaal is en bij veel spellen is geen andere taal toegestaan. Dat mensen nu de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld Hongaars te spreken of Nederlands is eerder een luxe-probleem. Ook zouden de fora wat beter bezocht worden wanneer servers samen zouden gaan.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nemisis_nlx3 Bekijk bericht
    Wat is het standpunt van Travian Games ?
    Dat zal ik aan Tovenaar moeten vragen

Gebruiker Termisa's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Zoals ik al vaker gezegd heb: alle servers van de wereld samenbrengen tot 14 servers.
    Dan is Travian binnen 2 serverstarts failliet

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Termisa Bekijk bericht
    Dan is Travian binnen 2 serverstarts failliet
    Waarom? Verschillende spellen hanteren al dergelijke systemen (voornamelijk MMO's, maar toch...). We kunnen ook wel met een vaste bijdrage gaan werken 5 euro per account per maand, maar ik denk dat Travian dan geld inlevert.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Zoals ik al vaker gezegd heb: alle servers van de wereld samenbrengen tot 14 servers. Iedere maand een nieuwe server van de nieuwste versie en verder 2 servers met 'classic' T3.0 of T3.6. Eventueel een 15e server voor speciale servers zoals birthday of summerspecial. Engels voertaal maar geen verbod op andere talen. Zo krijgen we weer volle servers, want dat is het belangrijkste criterium voor spelplezier.
    Lijkt me ook een prima voorstel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Geen enkele Nederlandse speler haalt spelplezier op een internationale server met de speelstijl van de meeste andere landen
    De 'speelstijl' van de meeste andere landen word evenzeer door de NL spelers ginder gebruikt hoor.
    Het enige verschil is dat 'ginds' de blokken wel oorlog voeren, al van in het begin trouwens, terwijl op NL de meeste ego'tjes hun veeg willen simmen tot de artefacten om er dan groots mee te doen.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Bespaar je de moeite, die luisteren echt niet naar jullie hoor
    Ze hadden heel T4 en alles daarna grotendeels achterwege moeten laten.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker Termisa's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vandili Bekijk bericht
    Ik ben erg benieuwd naar het wanbeleid van Travian Games?

...

...

Ik ben dan ook erg benieuwd naar jullie feedback. Ik bedoel commentaar leveren kan iedereen, maar geef dan liever een bijdrage waar we als crew iets aan hebben. Dit kunnen we dan meenemen in toekomstige besprekingen richting HQ in Duitsland.

Alvast bedankt.
    Het wanbeleid van Travian Games is, en dat kan niemand ze kwalijk nemen als commercieel bedrijf, dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen. De ziekelijke focus op goud, goudclub, enzovoort, dat is het wanbeleid geweest, want het heeft bijgedragen aan de neergang op langere termijn. Overigens is er al een keer een soortgelijk topic geweest, ik meen op het nlx-forum. Daar staat redelijk wat feedback

Regels voor berichten