Pagina 2 van 37 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 366

Discussie: travian niveau moet omhoog

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mod_Master00j Bekijk bericht
    Beste Blue Lions,

Het is inderdaad zo, Dat er steeds minder actieve spelers zijn op Travian. Dit heeft volgens mij te maken met het groot aanbod van games die je tegenwoordig kan terug vinden op het internet.

Weet wel dat de developers volop bezig zijn aan Travian 5 en dit een nieuwe dimensie aan het spel zal geven. Uiteraard zal dit nog even wachten zijn totdat er een Travian 5 server start. Maar ik vermoed wel dat Het een top game zal worden.
    Je doet alsof travian 5 een nieuw game wordt. Dat is het helaas ook en zou het niet mogen zijn.
    Maar travian werkt zichzelf dus tegen door constant een nieuwe variant op travian uit te brengen welke steeds ingewikkelder wordt, waardoor steeds meer spelers afhaken. Maar ook zijn de spelers dat een nieuw spel zoeken niet zo happig op een spel waar ze eerst een week voor moeten leren wat het is, en het dan eigenlijk nog niet weten. Je moet al een ervaren persoon aanspreken en een server meedraaien om te weten hoe het spel eigenlijk gespeeld moet worden.

Verder vond ik de posts van de 2 crewleden inderdaad niet zo goed en denk ik dat Tyl's reactie zeker nodig was ;-)

Om het verder nog te hebben over het te ingewikkeld maken van travian, kijk eens naar monopoly. Dat spel heeft meer varianten dan travian, en toch mag het eender welke variant zijn dat je vastkrijgt, je zal altijd weten hoe je het moet spelen, of het met euro is of met gulden, of het met pokemon is of met straten.

Keep it simple!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prove It Bekijk bericht
    Waar is de zelfkritiek? Ik vraag me af of jullie nou naïef, blind of onwetend zijn. De terugloop in het aantal spelers is voor het grootste gedeelte het gevolg van het wanbeleid van Travian Games. Niet door het grotere aanbod van (vergelijkbare) games op het internet.
    Totaal mee eens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Je doet alsof travian 5 een nieuw game wordt. Dat is het helaas ook en zou het niet mogen zijn.
    Maar travian werkt zichzelf dus tegen door constant een nieuwe variant op travian uit te brengen welke steeds ingewikkelder wordt, waardoor steeds meer spelers afhaken. Maar ook zijn de spelers dat een nieuw spel zoeken niet zo happig op een spel waar ze eerst een week voor moeten leren wat het is, en het dan eigenlijk nog niet weten. Je moet al een ervaren persoon aanspreken en een server meedraaien om te weten hoe het spel eigenlijk gespeeld moet worden.

Verder vond ik de posts van de 2 crewleden inderdaad niet zo goed en denk ik dat Tyl's reactie zeker nodig was ;-)

Om het verder nog te hebben over het te ingewikkeld maken van travian, kijk eens naar monopoly. Dat spel heeft meer varianten dan travian, en toch mag het eender welke variant zijn dat je vastkrijgt, je zal altijd weten hoe je het moet spelen, of het met euro is of met gulden, of het met pokemon is of met straten.

Keep it simple!
    Ik denk zelfs dat T5 nog meer spelers doet stoppen.
    T3.5 was al de grote omslag van terugslag van spelers. Vroeger, toen je nog servers had van 25.000 spelers. Vroeger, toen er nog T3.0 of T3.1 was.
    Door T4 zijn er al veel mensen gestopt, door T4.1 nog meer en kijk nu. Wel 6000 hele actieve gebruikers.

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Gebruiker RuleZ's schermafbeelding

Standaard

Bwaah, door dit lage niveau lijk ik opeens wel een veel betere speler

Gebruiker

Standaard

.Actiever bestrijden van 'pushaccounts'
    (is al beter uitgewerkt tegenwoordig op gebied van de veiling)

.Solo accounts promoten.

Het eerste zorgt voor minder spelbederf en dus leukere en eerlijkere servers.
    Het tweede is wel heel duidelijk; als elke goede speler solo zou spelen heb je gewoon veel meer goede accounts...
    (al is duallen verbieden onmogelijk, dat weet ik best wel. Het extra in de verf zetten van solo prestaties lijkt me wel interessant)
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker

Standaard

Aanvullend op het solo spelen-idee van ervaren spelers: Een Buddy systeem . Waarbij een 3+ jaar (of 3 hele servers/ grote delen=4 of 5 maanden van 3 slow-servers?) speler een 1- jaar speler begeleidt in de eerste maand. En daarbij prijs kan winnen?

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik al vaker gezegd heb: alle servers van de wereld samenbrengen tot 14 servers. Iedere maand een nieuwe server van de nieuwste versie en verder 2 servers met 'classic' T3.0 of T3.6. Eventueel een 15e server voor speciale servers zoals birthday of summerspecial. Engels voertaal maar geen verbod op andere talen. Zo krijgen we weer volle servers, want dat is het belangrijkste criterium voor spelplezier.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Zoals ik al vaker gezegd heb: alle servers van de wereld samenbrengen tot 14 servers. Iedere maand een nieuwe server van de nieuwste versie en verder 2 servers met 'classic' T3.0 of T3.6. Eventueel een 15e server voor speciale servers zoals birthday of summerspecial. Engels voertaal maar geen verbod op andere talen. Zo krijgen we weer volle servers, want dat is het belangrijkste criterium voor spelplezier.
    Ik moet dat zeggen dat dat eigenlijk een uitstekend idee is.
    Je haalt er wel echter een grote spelersgarde uit, die moeilijk kunnen communiceren vanwege de voertaal en daardoor er wellicht mee zullen stoppen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FA_Tyl Bekijk bericht
    Bij deze wil ik de crewleden die hier posten vragen om dit op persoonlijke titel, dus onder hun andere account te doen.

Voor iedereen: bovenstaande posts van Master00j en Vandili zijn persoonlijke meningen, en vertegenwoordigen niet perse het standpunt van Travian Games.
    Wat is het standpunt van Travian Games ?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Geen enkele Nederlandse speler haalt spelplezier op een internationale server met de speelstijl van de meeste andere landen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Geen enkele Nederlandse speler haalt spelplezier op een internationale server met de speelstijl van de meeste andere landen
    Geen enkele supporter haalt plezier uit de speelstijl van Nederland op het WK. Moeten we dan maar het WK afschaffen? Niet mee doen?

Regels voor berichten