Weergegeven resultaten: 1 tot 9 van 9

Discussie: Nieuw idee: anti-onderzoek

Gebruiker

Standaard Nieuw idee: anti-onderzoek

Mijn idee is eigenlijk heel simpel. Om te voorkomen dat je uit 3/4 verschillende troepen moet kiezen uit de barakken, terwijl je er soms maar 1 nodig hebt voor bijvoorbeeld je veeg, klik je soms de verkeerde aan. Heel irritant voor jezelf (en voor je dual, als die dat ziet). Mijn idee is dus om via de academie troepensoorten te kunnen anti-onderzoeken. Het kost je niets, of een kleine bijdrage aan gs, en je kunt de troepen niet meer maken. Nadeel is dat als je ze wel weer om een of andere reden wilt maken, je ze opnieuw moet onderzoeken.

Is zoiets haalbaar/te doen? Weet iemand nog meer voor-/nadelen?
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Gebruiker

Standaard

Ik zie op het eerste zicht geen zaken die een groter voordeel bieden dan datgene wat je beschrijft.
    En er zijn ook geen grote nadelen aan verbonden voor anderen als je een anti-onderzoek zou doen, denk ik.

Maar om nu te zeggen dat het een levensnoodzakelijk aanpassing is zou overdreven zijn.

Een vraag, in welk gebouw kan je anti-onderzoeken doen?

Een opmerking/verbetering:
    In plaats van een anti-onderzoek, waar de meerwaarde toch een beetje zoek is vind ik, lijkt het mij beter om met een soort van 'minimaliseerfunctie' te werken. Zo'n pijltje naast elke eenheid dat je onderzocht hebt en als je erop klikt verdwijnt het. Klik je weer op het pijltje klapt het terug open.

Vergelijk het met de groene pijl links op je pagina onder de foto van je held.

Dat lijkt me handiger en nuttiger.

Gebruiker

Standaard

De vraag van fluxie waar het anti-onderzoek gedaan kan worden, staat reeds beantwoord: de academie.

Ik vind het een goed, eenvoudig idee hoor en als voor ieder wat wils namelijk allebei de ideeën doorvoeren.
    Naam en dorpsnamen mogen altijd genoemd worden in ongecensureerde rapporten

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Misschien een simpeler iets.... een rood X om te trainen troepen in een gebouw (tijdelijk) weg te halen...

Al maak je het dan wel weer gemakkelijker, verkeerde troepen aanklikken hoort er gewoon bij als je ze hebt onderzocht...

Misschien dan toch nog een extra popup die vraagt of je het wel heel zeker weet of je een x aantal troepen wilt bouwen? En als je toch klikt en je bedenkt, 75% van de stoffen terugkrijgt na annuleren?

Of... Het allerliefst een nieuw goud item waarop geboden kan worden en waarmee je spontaan alle units kan bekeren en omvormen tot de troepen die je graag wilt...
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Of... Het allerliefst een nieuw goud item waarop geboden kan worden en waarmee je spontaan alle units kan bekeren en omvormen tot de troepen die je graag wilt...
    Knupjes omzetten in bijltjes, nice.

Nee maar dan vindt ik het minimaliseeridee beter dan het anti-onderzoek, mits het blijvend verbergt is en je niet steeds bij uitloggen opnieuw moet minimaliseren..
    Ts1 - The Travellers - NSS
    Ts5 - Ezeqieul - PANIC

xx Colin

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Jullie weten dat de ideeën hier al lang niet meer naar Duitsland worden opgestuurd ofzo, maar dat deze sectie puur is om je creatieve brein de vrije loop te geven?

Lijkt me wel handig tho.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

we wachten ook braaf op t5

misschien kan je daar nog veel meer met goud doen
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    we wachten ook braaf op t5

misschien kan je daar nog veel meer met goud doen
    Ik heb ook dingen in de wandelgangen gehoord, het schijnt dat je voor 500 goud een andere speler kan laten verdwijnen.
    Prins Pils - Chico de Lama - Doofenshmirtz.

Beste Nieuwkomer Award (2013/2014): Bob de bouwer

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Dat is uitstekend. Gewoon eerst zorgen dat de patriots en khyrons van de server af zijn. En daarna plezier hebben.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Soortgelijke discussies

1. Nieuw spelerwerf idee
    By shadowposter in forum Ideeën
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 03-12-2009, 07:41
  2. Anti- Dual Idee.
    By Toastie in forum Ideeën
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 08-11-2009, 14:58

Regels voor berichten