Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: Grote arte + kleine dwaas?

  1. #1
    Gebruiker Generaal's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27-03-2009
    Berichten
    1.480

    Standaard Grote arte + kleine dwaas?

    Goedenavond forumgebruikers

    Ik was aan het denken ik ben van plan om een grote artefact te nemen , maar ik heb ook een kleine artefact in mijn AVD (staat nu inactief omdat ik hem verplaatsd had omdat hij op een accountoogje stond en ik een grote wil overnemen)

    Ik wil dus een grote artefact nemen, wat als ik die nu heb. Dan heb ik een grote artefact in mijn HD. Maar wat als mijn kleine artefact opeens een accountartefact nabootsd. Dan heb ik 2 grote artefacten wat dus niet kan.

    Wat gebeurd er hier dan?

    De grote artefact zijn effect werkt niet meer over heel mijn account?
    De dwaas heeft geen effect op heel mijn account?
    De grote artefact zijn effect werkt over heel het account behalve over het dorp met de dwaas?
    Of is het nog iets anders?


    Ik zou hier graag verduidelijking willen.

    Met vriendelijke groeten
    Jullie Generaal
    Collagebouwer

  2. #2
    Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18-02-2008
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Beste Generaal,

    Wat hierin belangenrijk is, welk artefact is als langste werkend in het dorp waar het nu is.
    Indien je groot/uniek artefact eerder in bezit is als je dorps dwaas die eventueel op accountwerking gaat,
    zal de dwaas niet overnemen, het langst in bezit hebbend artefact werkt in dat geval
    Heb je een dorpsdwaas die omspringt naar accountwerking die eerder in bezit was als je werkend groot/uniek artefact, zal de dorpsdwaas zijn accountwerking voor heel het account doen.

    MVG
    sledge

    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

    Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!



  3. #3
    Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding
    Geregistreerd
    03-08-2007
    Berichten
    4.396

    Standaard

    In dit geval is het dus de Dwaas die voorrang gaat hebben over het account artefact? (dwaasje is nu al in bezit, maar inactief vanwege verhuizing: account artefact wordt nog gepikt)

    Ik dacht dat het account artefact altijd voorrang had, omdat een kleine dwaas nu eenmaal geen account artefact is, en dus op het moment dat-ie een account artefact nabootst, het TWEEDE account artefact op het account wordt.
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

  4. #4
    Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18-02-2008
    Berichten
    1.216

    Standaard

    Note: verplaatsen van een artefact tussen eigen dorpen maakt ook de activatiedatum weer anders.
    Het is dus niet het hebben van het artefact als speler maar wanneer het is geplaatst in het dorp waar het nu aanwezig is.

    Voorbeeld:
    speler heeft een dorps dwaas eerder in bezit als een account/uniek artefact en deze krijgt een accountwerking,
    de dwaas zal als account artefact gaan werken.
    Verplaats je het dwaas artefact naar een ander dorp,dan is het account/uniek artefact het artefact wat het langst in
    bezit is en zal de dwaas artefact bij overgaan naar een accountwerking de werking van het account/uniek artefact blijven
    behouden.

    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

    Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!



Soortgelijke discussies

  1. Ancient Europe: De Kleine dwaas
    By vinicio in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 21-09-2014, 01:14
  2. grote/kleine/unieke adelaarsogen artefacten
    By Daantje in forum Vragen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 28-11-2013, 21:54
  3. Grote (zielige) spelers vs kleine spelers.
    By mar456 in forum Travian Huiskamer
    Reacties: 82
    Laatste bericht: 20-11-2010, 00:09

Regels voor berichten

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •