Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 tot 23 van 23

Discussie: Legerontwijken

Gebruiker

Standaard

Afschaffen is natuurlijk de mooiste optie. Dat maakt het weer een stuk spannender.

Dat een farmer minder voordeel heeft van deze functie vind ik terecht. Vroeger stuurde je je leger naar verweggistan zodat het weer terug was als je wakker werd of van school of werk terug kwam. Dan kon je ook niet farmen, of je nam het risico dat je leger thuis gepakt werd. Nu heb je dezelfde afweging: of je wil farmen en neemt het risico van een aanval op jou op de koop toe of je gaat voor safe en je farmt niet in de periode dat je niet regelmatig inlogt. Of je beperkt het risico enigszins door alleen voor de grote farms te gaan, want minder terugkerende aanvallen betekent minder kans dat een aanval op jou op het verkeerde moment binnenkomt.
    Btw. de kans dat je leger in het begin gepakt wordt is alleen bij hele grote aantallen aanvallen van enigszins serieuze omvang. Bij 120 aanvallen die je verstuurd voor een nachtrust van 8 uur is de kans dat een aanval op het verkeerde moment binnenkomt nog steeds minder dan 5%.

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renegulikers Bekijk bericht
    Afschaffen is natuurlijk de mooiste optie. Dat maakt het weer een stuk spannender.

Dat een farmer minder voordeel heeft van deze functie vind ik terecht. Vroeger stuurde je je leger naar verweggistan zodat het weer terug was als je wakker werd of van school of werk terug kwam. Dan kon je ook niet farmen, of je nam het risico dat je leger thuis gepakt werd. Nu heb je dezelfde afweging: of je wil farmen en neemt het risico van een aanval op jou op de koop toe of je gaat voor safe en je farmt niet in de periode dat je niet regelmatig inlogt. Of je beperkt het risico enigszins door alleen voor de grote farms te gaan, want minder terugkerende aanvallen betekent minder kans dat een aanval op jou op het verkeerde moment binnenkomt.
    Btw. de kans dat je leger in het begin gepakt wordt is alleen bij hele grote aantallen aanvallen van enigszins serieuze omvang. Bij 120 aanvallen die je verstuurd voor een nachtrust van 8 uur is de kans dat een aanval op het verkeerde moment binnenkomt nog steeds minder dan 5%.

kier ben ik het volledig mee eens, maar heb toch nog paar opmerkingen

1ste: er zijn voordelen aan ook voor farmers, aanvallers eens ze hun veeg verloren hebben kunnen ze deze opnieuw opbouwen terwijl ze op ontwijken staat en niet elke dag opnieuw geveegd word.

2de ik mis het standpunt van de deffers, deze zijn nog minder met deze functie wanneer ze voldoende def hebben

het is misschien wel leuk, om met 10k prea te ontwijken maar het lijkt mij onlogisch

daarnaast moet ergens de funds vandaan komen om de deftige klantenservice te kunnen garanderen
    dit is nog het meest fair voor iedereen

het is eerder het andere goudgebruik dat soms in het extreme word getrokken
    zoals ; het aankopen van +- alle kunstwerken, exp scrols, etc of alles tesamen
    maar dat is dus (voorlopig) volledig aan de gebruiker
    Laatst gewijzigd door helfire : 28-05-2014 om 11:18

Gebruiker physica's schermafbeelding

Standaard

Als je toch aan t farmen bent, waarom staat er dan überhaupt iets thuis om te doden :')

Regels voor berichten