Mooi toch? Heb de meeste propaganda van iedereen dus. Mag wel beloond worden met een nominatie denk ik zo. ^^
Verkiezingscampagne is idd voor losers, als ik hem verdien krijg ik hem wel. Zelfde geld voor jou.
Of misschien vinden ze m'n twitter wel gewoon leuk, who knows.
Omerta tegenover WRC is voor mij vrij duidelijk. Ik vond WRC namelijk individueel een zwakkere groep dan bijvoorbeeld Mephobia. En individuele kracht is juist waar je omerta op moet outclassen. Verder ook nooit het gevoel gehad dat WRC omerta zou aan kunnen. Partij bieden wel, maar Omerta zou nog vrij gemakkelijk winnen.Dat je Omerta misschien boven WRC stelt kan ik begrijpen, al wil ik deze twee niet gaan vergelijken vanwege de talloze verschillen er zijn in omstandigheden. De prestaties welke Omerta bereikt heeft zal WRC nooit halen. Maar andersom zal Omerta misschien nooit de prestaties bereiken welke WRC gehaald heeft.
Van Kermis kan je moeilijk zeggen dat ze beter zijn, al begrijp ik wél dat je tegen mij bent en dus ook tegen WRC. En dan is het altijd leuk om een (duidelijk) slechtere partij boven WRC te stellen (sorry Kermis, maar als jullie jezelf niet als serieuze kandidaat beschouwen hoef ik dat ook niet te doen). Ik ken je hoor Svenie, ook al ben je verandert, ik ken je nog
![]()
Dan komen we bij Kermis. Ik vind ze persoonlijk ongeveer van hetzelfde niveau van WRC en volgens mij weet jij heel goed dat ik anti-kermis ben. Heb echter niet alles in rekening genomen. Want op een normale server was kermis wellicht nooit herstelt van de klap en zouden ze minder gekund hebben als nu. Nu deden ze eigenlijk alsnog niet veel met die vegen, behalve als Justsee ns een actie plande. ^^
Enfin in dat punt zal ik je dan maar gelijk geven en WRC boven kermis zetten. Echter dat ik tegen WRC ben is gewoon klinkklare bullshit. Dan ben ik zeker ook tegen de WRC-ers die nu in Omerta zitten?
Heeft dan lang geduurd voor ze eindelijk eens de tactieken doorhadden. Afgaand van S6 zou ik alsnog Omerta als beste zien. Op dit huidige moment kun je mssn enkel PEACE er boven zetten. Maar gezien de nominaties crap zijn terwijl hun de eerste partij was die Omerta ooit partij bood in de afgelopen servers. Zelfs in het 1e gedeelte waar Omerta van ze won, speelde PEACE alsnog goed.Los Locos is inderdaad de grootste kanshebber om die award te winnen van travianner van het jaar, misschien niet omdat hij het zozeer verdient maar omdat hij de grootste aanhang heeft van de mogelijke kandidaten. Ik zou het hem wel gunnen in die zin dat hij het weer eens doet, maar erg vernieuwend is het niet wat hij doet. Ik denk dat hij en z'n Omerta wel gekend is ondertussen en dat het mede daardoor ook een mindere periode doorgaat op NL6, omdat iedereen de tactieken van hen kent.
Imo als je naar het totaalplaatje kijkt is hij gewoon simpelweg nummer 1. Ik vind jou een wat matigere versie van hem eerlijk gezegd. ^^
Goed vertel jij me maar welke van deze andere 4 enig sinds in de buurt komt? Want kennelijk weet jij iets wat ik niet weet. :')En dat je het met Kardoes eens bent is héél begrijpelijk, hij zit nu bij je in de alliantie :-)
Yar is geen nieuwkomer dus daar stem ik uit principe niet op, de andere 3 komen niet in de buurt van Kardoes zijn prestaties. Verre van.
Imo de enige die nog enig sinds kans maakte is niet eens genomineerd.
Je zal het AF wel niet volgen, want zo pro omerta zijn mijn posts op S6 nou ook weer niet. Het is niet dat ik alles goed van ze praat enkel omdat ik in die ally zit, nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen.En uiteraard wist ik wel dat zelf propaganda maken als een boemerang kan terugkeren als je tegen de grootste, geliefdste en meest kansrijke partij ingaat, dan zitten ze er namelijk als vliegen op een stront bij om je de grond in te boren of je te proberen te weerleggen, niet alleen die partij, maar alle anderen die niet voor je zijn, zijn ineens tegen je. *knip*