Pagina 10 van 20 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 tot 100 van 195

Discussie: Travian Awards 2013/2014

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik denk niet dat ik zoveel propagandeer als anderen, en af en toe mag het wel eens vind ik. Iemand dat geen verkiezingscampagne doet zal niet winnen, dat weet jij ook wel hé, anders zou je niet meedoen voor een paar awards. Jouw continue stroom aan posts zijn jouw propaganda gedurende een jaar lang. (vergelijk het een beetje met de twitterende politieker tegenwoordig)
    Mooi toch? Heb de meeste propaganda van iedereen dus. Mag wel beloond worden met een nominatie denk ik zo. ^^
    Verkiezingscampagne is idd voor losers, als ik hem verdien krijg ik hem wel. Zelfde geld voor jou.
    Of misschien vinden ze m'n twitter wel gewoon leuk, who knows.

Dat je Omerta misschien boven WRC stelt kan ik begrijpen, al wil ik deze twee niet gaan vergelijken vanwege de talloze verschillen er zijn in omstandigheden. De prestaties welke Omerta bereikt heeft zal WRC nooit halen. Maar andersom zal Omerta misschien nooit de prestaties bereiken welke WRC gehaald heeft.
    Van Kermis kan je moeilijk zeggen dat ze beter zijn, al begrijp ik wél dat je tegen mij bent en dus ook tegen WRC. En dan is het altijd leuk om een (duidelijk) slechtere partij boven WRC te stellen (sorry Kermis, maar als jullie jezelf niet als serieuze kandidaat beschouwen hoef ik dat ook niet te doen ). Ik ken je hoor Svenie, ook al ben je verandert, ik ken je nog
    Omerta tegenover WRC is voor mij vrij duidelijk. Ik vond WRC namelijk individueel een zwakkere groep dan bijvoorbeeld Mephobia. En individuele kracht is juist waar je omerta op moet outclassen. Verder ook nooit het gevoel gehad dat WRC omerta zou aan kunnen. Partij bieden wel, maar Omerta zou nog vrij gemakkelijk winnen.
    Dan komen we bij Kermis. Ik vind ze persoonlijk ongeveer van hetzelfde niveau van WRC en volgens mij weet jij heel goed dat ik anti-kermis ben. Heb echter niet alles in rekening genomen. Want op een normale server was kermis wellicht nooit herstelt van de klap en zouden ze minder gekund hebben als nu. Nu deden ze eigenlijk alsnog niet veel met die vegen, behalve als Justsee ns een actie plande. ^^
    Enfin in dat punt zal ik je dan maar gelijk geven en WRC boven kermis zetten. Echter dat ik tegen WRC ben is gewoon klinkklare bullshit. Dan ben ik zeker ook tegen de WRC-ers die nu in Omerta zitten?

Los Locos is inderdaad de grootste kanshebber om die award te winnen van travianner van het jaar, misschien niet omdat hij het zozeer verdient maar omdat hij de grootste aanhang heeft van de mogelijke kandidaten. Ik zou het hem wel gunnen in die zin dat hij het weer eens doet, maar erg vernieuwend is het niet wat hij doet. Ik denk dat hij en z'n Omerta wel gekend is ondertussen en dat het mede daardoor ook een mindere periode doorgaat op NL6, omdat iedereen de tactieken van hen kent.
    Heeft dan lang geduurd voor ze eindelijk eens de tactieken doorhadden. Afgaand van S6 zou ik alsnog Omerta als beste zien. Op dit huidige moment kun je mssn enkel PEACE er boven zetten. Maar gezien de nominaties crap zijn terwijl hun de eerste partij was die Omerta ooit partij bood in de afgelopen servers. Zelfs in het 1e gedeelte waar Omerta van ze won, speelde PEACE alsnog goed.
    Imo als je naar het totaalplaatje kijkt is hij gewoon simpelweg nummer 1. Ik vind jou een wat matigere versie van hem eerlijk gezegd. ^^

En dat je het met Kardoes eens bent is héél begrijpelijk, hij zit nu bij je in de alliantie :-)
    Goed vertel jij me maar welke van deze andere 4 enig sinds in de buurt komt? Want kennelijk weet jij iets wat ik niet weet. :')
    Yar is geen nieuwkomer dus daar stem ik uit principe niet op, de andere 3 komen niet in de buurt van Kardoes zijn prestaties. Verre van.
    Imo de enige die nog enig sinds kans maakte is niet eens genomineerd.

En uiteraard wist ik wel dat zelf propaganda maken als een boemerang kan terugkeren als je tegen de grootste, geliefdste en meest kansrijke partij ingaat, dan zitten ze er namelijk als vliegen op een stront bij om je de grond in te boren of je te proberen te weerleggen, niet alleen die partij, maar alle anderen die niet voor je zijn, zijn ineens tegen je. *knip*
    Je zal het AF wel niet volgen, want zo pro omerta zijn mijn posts op S6 nou ook weer niet. Het is niet dat ik alles goed van ze praat enkel omdat ik in die ally zit, nooit gedaan en zal ik ook nooit gaan doen.

Gebruiker Reivaxx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Goed vertel jij me maar welke van deze andere 4 enig sinds in de buurt komt? Want kennelijk weet jij iets wat ik niet weet. :')
    Yar is geen nieuwkomer dus daar stem ik uit principe niet op, de andere 3 komen niet in de buurt van Kardoes zijn prestaties. Verre van.
    Imo de enige die nog enig sinds kans maakte is niet eens genomineerd.

Ik ken Kardoes niet, dus kan er niet over oordelen, maar wie 't volgens mij 't meeste verdient, staat er niet tussen. Misschien bedoelen we wel dezelfde
    S1 : Back Off - HT!
    S5 : Hercules - Olympus // S1 : Mickey Mouse - Disney // S5 : Dynamo - Omertà // S1 : Katy Perry - DIRTY! // S4 : Crazy Monkey - Violence // S7 : Simba - Feniks // S6 : Unchained - Kermis
    Beste Nieuwkomer Award : Crazy Monkey, 3e (18,8%)

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Sorry. (A)

Ja das ook het mindere aan awards, sommige mensen zul je niet eens kennen dus hoe moet je dan stemmen..

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik vind Pompedomp en Bobdebouwer anders wel goede kandidaten voor de nieuwkomer awards. Zowel ilse als bob hebben gelijk vanaf hun eerste server goed gespeeld en doen dat nu weer. Bob heeft dan mijn voorkeur, omdat hij zijn eerste account met mij (op Prins Pils) gespeeld heeft, maar mijn inziens is Pompedomp ook een uitstekende kandidaat.
    Kan iemand mij vertellen wat Kardoes gepresteerd heeft, dat iedereen de lofpet over hem/haar steekt? Ben oprecht benieuwd.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Tamme's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Van Kermis kan je moeilijk zeggen dat ze beter zijn, al begrijp ik wél dat je tegen mij bent en dus ook tegen WRC. En dan is het altijd leuk om een (duidelijk) slechtere partij boven WRC te stellen (sorry Kermis, maar als jullie jezelf niet als serieuze kandidaat beschouwen hoef ik dat ook niet te doen )
    Wie zegt dat we de Kermis niet serieus nemen in de top 5? Natuurlijk gaan we dit makkelijk winnen van de overige partijen.

Salute Kermis!
    Amstel, Eine königin unter den bieren!

Gebruiker

Standaard

Wrc!!!! <3

Gebruiker

Standaard

Beste come back;
    Was een moeilijke keuze tussen Ashwin en 7up voor mij, louter kwa account had ik voor Ashwin willen kiezen maar alle dingen die er nog bij horen vond ik 7up toch beter.

Beste speler;
    Wederom Tutututu gestemd, dit keer met minder overtuiging dan vorig jaar.
    Zolang Rousey maar niet wint....

En Pokédex en Koen hebben uiteraard hun award ook wel verdiend
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker Kruijk's schermafbeelding

Standaard

Om mijn nominatie als zinvolste forummer kracht bij te zetten, bij deze: kikkers kunnen niet slikken met hun ogen open.
    Laatst gewijzigd door Kruijk : 05-06-2014 om 13:10
    The Man, The Myth, The Kruijk

De almachtige kruijk? Hij heeft gewoon geen leven en word denk ik betaalt om travian te spelen... Dan heb je en het geld en de tijd natuurlijk, dat maakt je nog geen goede/almachtige speler of zelfs een goede leider, want dat is ie nog het allerminste!

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Verkiezingen voor beste ally vind ik altijd weinig zeggend.
    Hoe groter hoe makkelijk je de boel naar je hand kan zetten. En dat word hier meestal gezien als beste ally (wat ik toch beetje vreemd vind). Maar niets aan te doen.
    Meestal zijn zitten er in deze grote allys genoeg kwaliteit, maar door de speelstijl van de ally is daar weinig van terug te zien is.

Mijn keus is gegaan naar Omerta. Niet omdat ik er fan van ben, in tegendeel. Zou nooit in een ally als omerta willen spelen, of onder Los Locos.
    Maar wat hij doet, doet i goed, beste leider op de travian NL, enkel helaas voor hem is daar geen award voor:P Ook hier zat genoeg kwaliteit , enkel door speelstijl was hier bijna niets van terug te zien.

Keuze voor beste speler etc is sws lastig. Speel zelf maar 1 server per jaar en met overlap van een nieuwe. Genoeg spelers die me niets zeggen, dus keuze is sws beperkt.

Nieuwkomer is by far YAR!

Comeback is voor Tasjesdief ( en 7-up) die elke server samen spelen, dus beide genomineerd hadden moeten worden of beide niet:P
    Laatst gewijzigd door Remcow : 05-06-2014 om 13:50

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het leuk om jullie motivaties te lezen, en ik zal van een paar awards ook eens mijn motivaties geven.

Bij beste speler heb ik op Het Reuzenrad gestemd. Eigenlijk had ik het liefst op Vinicio gestemd bij De Travian Award, maar daar heeft de nominatie het niet gered. Daarom maar hier, op 1 van zijn accounts, een stem. Zie ook mijn motivatie bij beste alliantie.

Bij beste alliantie heb ik op Kermis gestemd. Toen ik in Kermis kwam, zo'n 2 maanden na de start van de server, kwam ik in een groep haantjes terecht, spelers die allemaal heel goed weten hoe ze het spel willen spelen, maar dat wel allemaal op een andere manier willen. Met op dat moment een uit nood geboren leiding, omdat de stichters gestopt waren. Mn Vinicio van Het Reuzenrad nam de leiding op zich, ondersteund door een paar anderen (in eerste instantie de spelers op de accounts Madhouse en Pouw, nu in de laatste fase hele andere spelers, maar Het Reuzenrad blijft een constante factor). Ik dacht dat de alliantie het nooit tot het einde zou halen, vanwege al die verschillende sterke meningen, al die haantjes. En afspraken die de oude leiding had gemaakt met diverse spelers, maar waarmee de nieuwe leiding het moeilijk had. Maar zodra de eerste aanvalsgolf kwam bleek dat de leiding een eenheid wist te vormen van de spelers in de alliantie. Met name voor Vinicio kreeg ik heel veel respect. Zeker ook omdat hij solo speelt, op meerdere servers tegelijk, en dan dit wist te bereiken met Kermis. Is Kermis de beste ally waar ik ooit in speelde? Absoluut niet. Maar Kermis heeft mij enorm positief verrast. Ik vind het heel knap om vanuit die achterstand toch een goeie alliantie te zijn geworden. En daarom dus mijn stem voor Kermis.

Bij beste nieuwkomer had ik Pompedomp genomineerd. Mijn stem is uiteindelijk naar Crazy Monkey gegaan. Ik zie veel overeenkomsten tussen hen. Beide spelers bouwden een leuke aanvallende account op hun eerste server. Beide spelers kwamen (uiteindelijk) terecht in de allianties die de server wonnen (TB en Violence). Beide spelers toonden zich enorm leergierig. Zo leergierig zelfs dat ze op het einde van de server aanvalsacties (mee)planden voor de alliantie. En beiden hebben zich op de volgende server alweer bewezen (Pompedomp op s6 in Kermis, en Crazy Monkey eerst als Simba op s7, en nu als mijn dual op 2 servers, waarbij hij mn op s1 echt het gros van het werk doet op onze account en voor onze ally). Ik hoop dat Pompedomp begrijpt dat mijn stem uiteindelijk naar Crazy Monkey gaat, maar lastig kiezen was het wel.

Beste comeback: Smutzski, niet gebaseerd op samenspelen of als tegenstander, wel gebaseerd op wat ik erover heb gelezen (en toevallig onthouden).

Volgend jaar beter: The Patriot. Best een goeie start, zelf verprutst op allerlei manieren. Zo niet nodig...

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Liefste crewlid: Lightsun. Omdat hij dat gewoon is. Punt.

Beste crewlid: Red Dragon. Als ik zelf geen crew was geweest had ik niet op haar gestemd. Omdat voor wie niet achter de schermen kan kijken, nooit te zien is geweest welk groot hart Red Dragon voor Travian NL had, wat ze er allemaal voor deed, en wat ze allemaal moest doorstaan. Ik heb veel bewondering voor haar gekregen. Hoe ze soms onterecht bakken vol stront over zich heen kreeg, en dat gewoon droeg, omdat ze anderen beschermde. Ik vind dit wel een mooi eerbetoon voor haar, zo achteraf.
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Soortgelijke discussies

1. Eredivisie voetbalseizoen 2013-2014
    By Pasevski in forum Sport
    Reacties: 88
    Laatste bericht: 03-05-2015, 20:18
  2. Travian Awards 2013/2014
    By FA_Tyl in forum Aankondigingen
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 20-06-2014, 21:40
  3. Nieuwjaars speech 2013-2014
    By CM_Red Dragon in forum Nieuwsarchief
    Reacties: 0