Pagina 6 van 12 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 tot 60 van 116

Discussie: Ethisch Traviannen

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door helfire Bekijk bericht
    lol kom jij maar eens op bezoek
    ik sta om paar redenen bekend en zeker niet als naief
    maar weerom noem je mensen die zich aan bepaalde normen houden stom

maar net als in rl zeggen veel dat nog hogere boetes moeten komen, tot de moment dat ze zelf mogen betalen , dan komen de uitvluchten

maar op zen minst ben je niet hypocriet en geef je gewoon toe dat je zo denkt

en nee als ik info verzamel over aanval dan zal ik die gebruiken, maar ik zal niet mensen gaan bedreigen om hun ww te weten, of met proxi een account in bepaalde ally stoppen
    en ook buiten aanvallen doe je zo schade denk maar aan farmen

en ja ik weet dat mensen dat doen, ja ik ken mensen die dat doen dus nee ik ben niet naïef
    naïef betekend dat je niet beseft dat het gebeurt
    Ik snap dat je boos bent op het leven, maar laat die boosheid alsjeblieft daar. Hier zijn we online (en bovendien niet geïnteresseerd in de dingen waar jij mee zit).
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

lol kom jij maar eens op bezoek
    ik sta om paar redenen bekend en zeker niet als naief
    maar weerom noem je mensen die zich aan bepaalde normen houden stom

maar net als in rl zeggen veel dat nog hogere boetes moeten komen, tot de moment dat ze zelf mogen betalen , dan komen de uitvluchten

maar op zen minst ben je niet hypocriet en geef je gewoon toe dat je zo denkt

en nee als ik info verzamel over aanval dan zal ik die gebruiken, maar ik zal niet mensen gaan bedreigen om hun ww te weten, of met proxi een account in bepaalde ally stoppen
    en ook buiten aanvallen doe je zo schade denk maar aan farmen

en ja ik weet dat mensen dat doen, ja ik ken mensen die dat doen dus nee ik ben niet naïef
    naïef betekend dat je niet beseft dat het gebeurt
    Naïef betekent ook onnozel en ik vind je post gewoon onnozel en zoals al eerder aangegeven, ook door vincio, trek jij het allemaal uit ze verband en kom jij met allemaal andere dingen aanzetten, wat totaal niks te maken heeft met iets wat op Travian gebeurd. Je haalt ook voorbeelden erbij die er helemaal niks mee te maken hebben. En sorry hoor, wie op bedreigingen ingaat op een spelletje als Travian is ook niet helemaal handig bezig ( en nee ik heb nog nooit iemand bedreigt ) , Daarnaast farmen schadelijk? Ben je nu serieus?

Gebruiker

Standaard

Bah spionnen. Het gebruik hiervan zou moeten resulteren in een permanente ban.
    Los Locos / Lucky Loser : Leider Omertà, Rage! & Muppets.

Rage! & Omertà : Beste Travian.nl alliantie van het jaar 2012, 2013 & 2014.
    The eagle : Zinvolste Forumer 2014.
    Los Locos : De Travianner Award 2014 & Volgende server beter award 2016.

Gebruiker helfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 7up Bekijk bericht
    Naïef betekent ook onnozel en ik vind je post gewoon onnozel en zoals al eerder aangegeven, ook door vincio, trek jij het allemaal uit ze verband en kom jij met allemaal andere dingen aanzetten, wat totaal niks te maken heeft met iets wat op Travian gebeurd. Je haalt ook voorbeelden erbij die er helemaal niks mee te maken hebben. En sorry hoor, wie op bedreigingen ingaat op een spelletje als Travian is ook niet helemaal handig bezig ( en nee ik heb nog nooit iemand bedreigt ) , Daarnaast farmen schadelijk? Ben je nu serieus?
    geef me je farmlijst dan bewijs ik het je
    meer uitleg ga ik echt niet geven als je zelf niet weet

Gebruiker 7up's schermafbeelding

Standaard

geef me je farmlijst dan bewijs ik het je
    meer uitleg ga ik echt niet geven als je zelf niet weet
    Ik snap nu echt niet wat je bedoelt, misschien kan je het uitleggen? Heb je überhaupt een uitleg gegegeven? Misschien snapt iemand anders het toevallig? Bedoel je misschien farms deffen?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Ik snap dat je boos bent op het leven, maar laat die boosheid alsjeblieft daar. Hier zijn we online (en bovendien niet geïnteresseerd in de dingen waar jij mee zit).
    lol boos op het leven , waar heb je over man
    ik heb eigen huis, rij met auto +120pk en rijd met r1 die +300 per uur rijdt
    ik heb hoog diploma en ben op mijn 35 op burgpensioen
    en ik ben enig kind
    leven is een feest

nee ik ben gewoon niet naïef en weet dat buiten mijn gouden kooi een andere wereld is
    maar tjonje ik ben niet jaloers dat je daarin leeft

of verwijs je naar feit dat ik men rug op 5 plaatsen heb gebroken
    en heup , dijbeen , arm
    tja dat was alleen maar omdat ik toen ook al met super R1 toerde
    tja alles heeft zijn prijs
    Laatst gewijzigd door helfire : 20-05-2014 om 17:49

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Mijn diploma hangt ook hoog (boven de openhaard), maar misschien is het een idee om weer terug on-topic te gaan?
    Laatst gewijzigd door Plox : 20-05-2014 om 17:55
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Rare mensen hier..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Mijn diploma hangt ook hoog (boven de openhaard), maar misschien is het een idee om weer terug on-topic te gaan?
    ok , laatste opmerking
    ja ik denk als daar je diploma hangt , je er echt fier op bent

en naar topic , ok
    kijk ik geef toe dat niet iedereen de luxe heeft in rl om ethiek te volgen
    als je kan kiezen tussen honger leiden of iets doen waar je ethisch probleem mee hebt
    90% zou geen honger leiden (zelf extreem zoals Andesvliegramp)

maar in een spel, ja inderdaad maar een spel
    en fairplay blijkbaar alleen maar voor de voetbal
    of is het maar illusie om de supporters kalm te houden, niet echt gelukt voor het wielrennen

als je hier in maar een spel al niet enige ethiek hebt en op alle mogelijke manieren probeert de bovenhand te krijgen wat ga je dan niet doen in rl

of ben je daar dan degene die zegt , "de wet is de wet"
    in een spel worden juist regels opgesteld op het fair te maken voor ieder die speelt
    Laatst gewijzigd door helfire : 20-05-2014 om 18:13

Gebruiker sld mark's schermafbeelding

Standaard

Had onze forumgebruiker Hellfire al een negatieve reputatie of heeft hij dit tijdens deze geweldige hoogstaande en zo aan travian gerelateerde posten te danken?

Ontopic:

Ik ben van mening dat spionnen hoort bij bepaalde strategieën. Een wijs generaal zei ooit
    " If you know the enemy and know yourself you need not fear the results of a hundred battles."
    Wanneer je dat bereikt d.m.v. spionage is dat een bepaalde strategie/keuze die je heb gemaakt.

Travian is een oorlogsspel en daar zijn bepaalde regels vastgesteld. wanneer je binnen deze kaders blijft en dus geen regels overtreed is alles geoorloofd. Zo ook spionage naar mijn mening.
    http://forum.travian.nl/image.php?type=sigpic&userid=250723&dateline=12590  71281
    Liever strijdend ten onder gaan dan zwijgend verder te gaan, IONOX FOREVER

Regels voor berichten