Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 13

Discussie: Forum berichten goedkeuren

Gebruiker

Standaard Forum berichten goedkeuren

Als er een nieuwe forum gebruiker komt worden de eerste berichten eerst gecontroleerd daarna worden ze pas zichtbaar, mits ze goed gekeurd zijn.

Dit wekt bij mij veel irritatie omdat ik al 4 uur geleden een bericht heb getikt en het staat er nog niet op zo kan ik nooit een adequate discussie voeren. Daarom vind ik dat het anders moet met dit systeem jaag je mensen juist weg!!

Mijn idee:
    De berichten van nieuwe forum gebruikers worden gemarkeerd zo zijn ze snel te herkennen voor moderaters, doormiddel van op een V'tje te klikken als die is goed gekeurd verdwijnt de markering, als de moderater op de rode x klikt dan verdwijnt het bericht en krijgt de speler automatisch een berisping.

Na 10 goed gekeurde berichten verdwijnt de markering voor goed en kan de speler vrij aan de slag

Groeten Blue lions!

Forum Admin FA_Lightsun's schermafbeelding

Standaard

Hoi, welkom op het forum

Allereerst sorry voor het late goedkeuren van het bericht. Ik streef er naar om dit binnen 24 uur te doen, al kan dit soms wat langer duren bij (stillere) subforums.
    Dit wekt bij mij veel irritatie omdat ik al 4 uur geleden een bericht heb getikt en het staat er nog niet op zo kan ik nooit een adequate discussie voeren. Daarom vind ik dat het anders moet met dit systeem jaag je mensen juist weg!!
    Als we dit systeem niet zouden hebben, dan krijg je meer spam. Spambotjes komen hier ook langs en maken topics aan. Door alle nieuwe forumaccounts automatisch op 'gemodereerd' te zetten, hebben jullie geen last van spam.
    Mijn idee:
    De berichten van nieuwe forum gebruikers worden gemarkeerd zo zijn ze snel te herkennen voor moderaters, doormiddel van op een V'tje te klikken als die is goed gekeurd verdwijnt de markering, als de moderater op de rode x klikt dan verdwijnt het bericht en krijgt de speler automatisch een berisping.
    Het is allemaal wel snel te herkennen, maar dan moet je wel langs dat subforum komen Ik ben nu twee dagen niet op dit subforum geweest, dus heb ik het 'gemodereerde posts'-tekentje nooit gezien.

Als we er laat bij zijn, dan kunnen we de post altijd nog naar voren halen, zodat het alle aandacht krijgt. Het systeem is niet ideaal, maar mijns inziens nog altijd beter dan geen systeem, waardoor de spambotjes vrij spel hebben.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Wellicht is het dan een idee om het 'teken' dat jullie krijgen te veranderen in zo'n notificatie in rode letters die je krijgt als je een nieuw bericht hebt (als het op 'jouw' forumdeel is dat een post goedgekeurd moet worden)?
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Nieuwe posts zijn ook op een andere manier te zien, alle nieuwe berichten onder elkaar van de servers die een moderator modereert. Die tool kijk ik zelf ook te weinig op, dat blijkt maar weer Het heeft bij deze weer onze aandacht, dank voor het melden!

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Was niet om je op de vingers te tikken hoor Wilde alleen meedenken
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker

Standaard

Het is inderdaad vervelend dat de eerste 10? Berichten moeten goedgekeurd worden en dit heel erg lang duurt.. Eigenlijk weet je dan gewoon al dat je eerste 10 berichten weggegooide Posts gaan zijn aangezien tegen ze goed gekeurd zijn ze meestal al niet meer relevant zijn voor het huidige gesprek.. Zeer vervelend.. Maar ik snap het belang wel van de screening
    Maar het blijft frustrerend

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

mods zijn lui,

zoveel wordt er niet meer gepost tegenwoordig terwijl er meer mods zijn dan vroeger.....
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    mods zijn lui,

zoveel wordt er niet meer gepost tegenwoordig terwijl er meer mods zijn dan vroeger.....
    ik kreeg laatst een bericht van lightsun dat iemand had gereageert op mijn bericht maar dat de post eerst goedgekeurt moest worden, hij had keurig een linkje naar de post gedaan van de persoon. Dat vond ik dan wel weer netjes. Voorbeeld voor de andere mods?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Meeste mods zijn best netjes hoor. Ik zou zelf wel een mod willen worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Meeste mods zijn best netjes hoor. Ik zou zelf wel een mod willen worden.
    Maar jij bent net zo corrupt als de FIFA!
    Er is altijd een baas boven baas.

Regels voor berichten