Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 tot 19 van 19

Discussie: Mededelingen vanuit de moderators

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FA_Yurg Bekijk bericht
    Dit is gekleed en er is niks zichtbaar, dus ja dit is toegestaan.

Dus een flinke kamelenteen mag wel? Want ook dat is gekleed?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Voormalig Forum Admin FA_Yurg's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Dus een flinke kamelenteen mag wel? Want ook dat is gekleed?
    Nee dit vatten we op als seksueel getinte afbeelding. Verder raden we aan niet de grenzen op te zoeken, dat scheelt jullie de frustratie van een verwijderde collage waarin veel tijd gestoken is en scheelt ons tijd met verwijderen.
    http://traviankroew.nl/dump/logo-tl.png
    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Nee dit vatten we op als seksueel getinte afbeelding. Verder raden we aan niet de grenzen op te zoeken, dat scheelt jullie de frustratie van een verwijderde collage waarin veel tijd gestoken is en scheelt ons tijd met verwijderen.
    Dan is het gewoon seksistisch dat een gevulde strakke man wel mag, maar een vrouw niet...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Voormalig Forum Admin FA_Yurg's schermafbeelding

Standaard

Als je het niet eens bent met deze beslissing mag je Lightsun of mij een privebericht sturen. Dan kunnen we die discussie verder voeren zonder dat andere mensen er last van hebben.
    http://traviankroew.nl/dump/logo-tl.png
    Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Nee, dit staan we ook niet toe. Het battlereport moet over de aanvallen in travian gaan, niet om de kont van een vrouw.
    Als je het plaatje als achtergrond gebruikt, gaat het battle report over de aanval. Maar een mooie achtergrond is gewoon een pluspunt. Bikini`s kunnen ook met een bikinistring zijn, dus gewoon binnen jullie gestelde reglementen.

Als je het niet eens bent met deze beslissing mag je Lightsun of mij een privebericht sturen. Dan kunnen we die discussie verder voeren zonder dat andere mensen er last van hebben.
    Ja dat is oneerlijk. Net of Lightsun strakke broekjes gaat verbieden!
    Strakke herenslip of vrouw met cameltoe zou geen verschil in moeten zitten. Anders is het idd seksistisch.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Jullie kunnen het de hele tijd afwimpelen als provoceren, maar dat is onzin. Hij haalt een goed punt aan. Stel, iemand wilt mannen in een collage stoppen. Stel. Wie is zo gek? Mogen tepels van mannen dan wel worden getoond? En als dat bij mannen mag, waarom bij vrouwen niet? Oftewel, moeten afbeeldingen van mannen worden verwijderd als hun tepels zichtbaar zijn?

Of gaan we seksistisch doen? Dat kan namelijk ook nog. Lijkt me echter niet het pad dat jullie op willen gaan.
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Forum Admin FA_Lightsun's schermafbeelding

Standaard

Het is niet de bedoeling dat dit een discussietopic gaat worden met wat wel of niet mag. Als je zelf al twijfelt, dan is het simpel, doe het dan gewoon niet en je zit sowieso veilig. Als je dit niet wil, kan je altijd Yurg of mij mailen voor om zekerheid te krijgen.

Zoals ik in een privébericht al aangaf: "Het is het travianforum, als je plaatjes van blote vrouwen wil zien, kan je overal op het internet kijken. Het is vervelend als een 12-jarig jochie begint met het spelen en dan thuis battlereports bekijkt, waarna zijn moeder hem verbiedt op het forum te komen, omdat er schaarsgeklede vrouwen op staan. Het is vervelend als dit forum geblokkeerd is bij bepaalde scholen vanwege een 18+-reden.. "

Reacties over individuele gevallen (met of zonder plaatje) zullen verwijderd worden.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Waarom gaat het over jongens en niet over meisjes?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker

Standaard

Travian heeft hier grotendeels zelf schuld aan.
    Het spel wordt steeds maar kinderachtiger aangekleed, men mikt ook duidelijk op een vrij jonge doelgroep.
    En net die doelgroep zorgt meestal voor dergelijke plaatjes.

Ben het er overigens volledig mee eens dat 'naakt' hier totaal niet thuishoort in battlereports, maar dat is al x aantal keren gezegd en er wordt nooit wat aan gedaan. (en meestal is het wel mooi, dus het rapporteren doe ik nou ook weer niet )
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Regels voor berichten