Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 tot 58 van 58

Discussie: Aanvallen van ENI op Error!

Gebruiker BlackSwann's schermafbeelding

Standaard

Goed, weer even serieus;

Ik denk dat het vooral een verschil is in beleving; Zoals jullie zelf aangeven heeft Suttung excel-lijsten van alle belangrijke informatie (gaat hier weliswaar alleen over vegen, maar ongetwijfeld is er meer info bekend). Daarnaast vermoed ik dat acties ook redelijk lang en goed doordacht voorbereid worden, terwijl ik het idee heb dat het bij ENI wat minder serieus aan toe gaat; Naar mijn weten bestaan daar geen excel lijsten, en zijn acties vooral reactief.

Vaak roepen mensen dat het belachelijk is dat ENI zoveel moeite heeft met Error/A-pack omdat de ENI-groep 3x zo groot is. Maar zo raar is dat niet wanneer het merendeel van die groep bij lange na niet zo serieus speelt als Error/A-pack. Ik denk ook (ik heb namelijk 0 inzicht hierin) dat de participation-rate bij Error/A-pack vele malen hoger ligt dan bij de ENI-groep.

Beide speelstijlen zijn prima, maar om dit "conflict" alleen te beoordelen op groepsgroote is een beetje te kort door de bocht.
    "Will somebody cue that bird?"
    Samurai Pizza Cats (Oh yeah). Who do you call when you want
    some pepperoni?
    Samurai Pizza Cats (Right on). They're stampin' out crime and
    you know that ain't baloney!

Gebruiker Lil_Davy_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackSwann Bekijk bericht
    Goed, weer even serieus;

Ik denk dat het vooral een verschil is in beleving; Zoals jullie zelf aangeven heeft Suttung excel-lijsten van alle belangrijke informatie (gaat hier weliswaar alleen over vegen, maar ongetwijfeld is er meer info bekend). Daarnaast vermoed ik dat acties ook redelijk lang en goed doordacht voorbereid worden, terwijl ik het idee heb dat het bij ENI wat minder serieus aan toe gaat; Naar mijn weten bestaan daar geen excel lijsten, en zijn acties vooral reactief.

Vaak roepen mensen dat het belachelijk is dat ENI zoveel moeite heeft met Error/A-pack omdat de ENI-groep 3x zo groot is. Maar zo raar is dat niet wanneer het merendeel van die groep bij lange na niet zo serieus speelt als Error/A-pack. Ik denk ook (ik heb namelijk 0 inzicht hierin) dat de participation-rate bij Error/A-pack vele malen hoger ligt dan bij de ENI-groep.

Beide speelstijlen zijn prima, maar om dit "conflict" alleen te beoordelen op groepsgroote is een beetje te kort door de bocht.
    Mocht je weten hoe het vroeger eraan toe ging qua actie plannen.. dan waren allianties op 1 2 3 naar de haaien , nu duurd het nogwel ff, elke server is het nu Els blok vs rellers
    dr speelt niemand anders meer lol

Je kan zelfs nu de actie al plannen voor volgende server bij wijze van spreken
    You just can't live in that negative way,
    Make way for thepositive day.

Gebruiker

Standaard

Goed, weer even serieus;

Ik denk dat het vooral een verschil is in beleving; Zoals jullie zelf aangeven heeft Suttung excel-lijsten van alle belangrijke informatie (gaat hier weliswaar alleen over vegen, maar ongetwijfeld is er meer info bekend). .
    Daar gaat mijn geheim haha en ja het is inderdaad alle info die mensen aan Error doorspelen over ENI.
    Het blijft namelijk het leukst om bijvoorbeeld de aanvalsdorpen te laten verdwijnen waar de kleine trainer heet gelegen. Alle dorpen weg te schieten waar een opslagplan heeft gelegen (klein ofcourse, groot is iets lastiger om uit te vogelen in welke dorpen precies is gebouwd)

En verder heb ik alle loopafstanden van de aanvalsdorpen op de belangrijke dorpen van Errorleden, dus stel iemand krijgt aanvallen kan ik hem binnen 10 seconden precies vertellen hoeveel andere leden van ENI, ENI II, MTD e.t.c. nog bij kunnen timen. Dit is dus heel makkelijk met def verdelen, aangezien ik precies weet hoeveel def/off er binnen Error zit.

Het grote verschil wat ik dus zie ligt hem inderdaad in de planning. Mijn mening is dat als je een aanvalsplan maakt dat 70% in de voorbereiding zit 20% achter mensen aan blijft zitten voor extra fakes en 10% is de echte aanval versturen.

Bijvoorbeeld de ene keer dat ENI aanvalt zie ik dat er maar 10 à 15 mensen meedoen, waarvan je gelijk heel veel weg kan strepen want de helft heeft geen toernooiveld op level 20. Dan zitten er nog minstens 4 personen bij die verkeerd faken waardoor je kan zien dat het nep is, zoals de held is verkeerd aangekleed of te weinig eenheden. Ze lopen uit een dorp wat een paar dagen eerder dood is gelopen.
    En het leukste bijven altijd de paar personen die persoonlijk komen vertellen dat het een fake aanval is en dat ze geen represailles op hun account willen en dan de AM's doorsturen (zonder dat we hier om vragen).

Maargoed zo blijft het hele spel in elkaar steken, mensen willen ten eerste hun eigen account redden voordat ze bereid zijn blindelings iemand te volgen. Ze merken nu zelf ook dat ze aan de verliezende kant van de oorlog zitten.

Gebruiker mani's schermafbeelding

Standaard

Goed, weer even serieus;

Daarnaast vermoed ik dat acties ook redelijk lang en goed doordacht voorbereid worden, terwijl ik het idee heb dat het bij ENI wat minder serieus aan toe gaat; Naar mijn weten bestaan daar geen excel lijsten, en zijn acties vooral reactief.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat de planners er inderdaad goed over nadenken en uitstekende planningen maken. Error is daar ook zeer blij mee.

x
    In wartime, truth is so precious that she should always be attended by a bodyguard of lies.

Gebruiker

Standaard

Wat ben je nou voor een leiding als je niet eens een fatsoenlijk aanvalsplan kan/wilt opzetten? Als je de planning laat aan iemand anders van de alliantie, prima maar een beetje goede leiding communiceert hoe het avp er ongeveer uit komt te zien...

Koen
    Nu actief op nlx
    Ik hou altijd van rapportjes

Server 1 (2011/2012): Koen214

Gebruiker masterm000's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen214 Bekijk bericht
    Wat ben je nou voor een leiding als je niet eens een fatsoenlijk aanvalsplan kan/wilt opzetten? Als je de planning laat aan iemand anders van de alliantie, prima maar een beetje goede leiding communiceert hoe het avp er ongeveer uit komt te zien...

Koen

Wat een onzin...
    Als jij je mensen 100% vertrouwd en hun kwaliteiten op een juiste waarde in weet te schatten hoeft een allyleider totaal niet op de hoogte te zijn, dat noemt men vertrouwen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oeghhh... Bekijk bericht
    Zo spreekt de heer
    Onze stille maar waardevolle kracht.

Gebruiker no chance's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masterm000 Bekijk bericht
    Wat een onzin...
    Als jij je mensen 100% vertrouwd en hun kwaliteiten op een juiste waarde in weet te schatten hoeft een allyleider totaal niet op de hoogte te zijn, dat noemt men vertrouwen!
    Ja en als je als leider dit doet en het één keer mis gaat dan is het geen probleem, maar als ENI zijnde nu al tig keer massaal op één dorp loopt, totaal niet goed faked (of helemaal niet faked) en dan ook nog zeggen dat ze daarmee een punt hebben gemaakt naar de tegenpartij... Tja dan zou ik als alliantie leider toch wel gaan twijfelen over de competentie van mijn aanvalsleider...
    Mehxz NLx5 2010 - Stienuh NLx 2011 - Rhand Altor NLx 2011 -
    Sokkensnuivers NLx 2012Sokkensnuiver NL1 2012-2013 - Mehxz NLx 2013 - Maximum Luck 2013
    Flexibility NL6 2013 - Club Wolf NLx 2014 - Sokkensnuivers NLx 2014 - Sock Sniffers Finals - Alakazam 2014-Heden -

Gebruiker

Standaard

DICTATUUR FTW

xx
    Er is altijd een baas boven baas.

Regels voor berichten