Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 24

Discussie: Reactie topic - Troonswisseling

Retired

Standaard Reactie topic - Troonswisseling

Mijn laatste dagen zijn aangebroken , en per 5 mei zal ik na 5 jaar de crew en het spel verlaten.
    Ik heb de afgelopen 5 jaar met plezier mijn tijd besteed binnen Travian. Hoewel er altijd wel dingen zijn geweest zowel positief als negatief zal ik nu me tijd aan andere dingen besteden. Voor sommigen zal een lang gekoesterde wens dus maandag in vervulling gaan.

Mijn functie zal worden overgenomen door Tovenaar
    Tovenaar is al enige tijd in de crew actief en kent de het spel dus ik heb er ook alle vertrouwen in dat hij zijn taken als CM prima kan vervullen.
    Als voormalig Multihunter en Serverhoofd was hij al enige tijd mijn Co-CM en nu zal hij de troon van mij overnemen.

Het rest mij jullie als spelers te bedanken, zonder spelers is er geen spel. Daarbij wil ik mijn dank uitspreken voor alle hulp in de afgelopen jaren. Want vaak waren het , jullie als spelers, die mij hielpen de juiste informatie door te spelen zodat dingen verholpen konden worden.
    Bedankt en ik wens jullie allen veel speelplezier en nog vele strijdlustige servers.

Luilak Spartacus's schermafbeelding

Standaard

Redje wat doe je nou...
    Beetje met pensioen gaan...

Veel succes met wat je verder allemaal gaat doen.

En tovenaar veel plezier met je nieuwe functie, zal nog een lastige klus zijn om redje te vervangen
    Nothing is real it's all what you believe

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Redjeee

Bedankt voor alles he
    Geniet van het Travian-vrije leven.

Rob
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker The Butcher's schermafbeelding

Standaard

@Red, bedankt voor de 5 jaren dat je ons ondersteunde, Tovenaar succes.
    Laatst gewijzigd door Mod_The Illuminated : 04-05-2014 om 22:51 Reden: reactie op verwijderd bericht weggehaald

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard

Het verbaast me dat iemand bereid is de meest ondankbare taak op zich te nemen. Zonder deze mensen zouden wij dit spel niet kunnen spelen, dus bedankt en veel succes met je nieuwe functie Tovenaar.
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Tsja, ik kan niet echt heel rouwig zijn om je aftreden, maar toch bedankt voor de tijd die je erin hebt gestopt en de dingen die je wel goed hebt gedaan, want die zijn er ook echt wel.

Laten we het positief bekijken: ik denk dat Tovenaar wel een vooruitgang is ten opzichte van Red Dragon
    Succes met de nieuwe baan Tovenaar!
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

Weer een hoofdstuk afgesloten.

Met veel veranderingen bij het spelletje, alle bugs die er in zaten(/zitten)

en dan is er iemand die voor de spelers staat, en hun belangen probeert te behartigen, tegenover travian, die uiteindelijk alles bepaald.

kortom, ik denk dat het niet de meest eenvoudige periode van travian is geweest.

bedankt voor alle moeite !!!!

Gebruiker

Standaard

Zonder crew is er geen spel. Bedankt voor je inspanningen.

Hoe de gemiddelde speler je zag heb ik geen idee van. We hebben enkele aanvaringen gehad en op je beslissingen is regelmatig wat af te dingen geweest. Neemt niet weg dat er ook flink wat fouten herstelt zijn, al of niet gedwongen omdat ze aantoonbaar fout waren. Dat is wel een te waarderen

Heel veel plezier bij een nieuwe hobby. Het kost nog al wat mensen veel moeite om Travian echt los te laten. Benieuwd of we je nog blijven zien!

Het ga je goed...

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Lieve Natasja, je laatste dagje, geniet ervan

Elders heb ik als crewlid al dankjewel gezegd, hier wil ik het toch nog even met deze account ook doen. Pas toen ik in de crew kwam besefte ik dat jij veel meer voor Travian NL deed dan dat ik als speler ooit beseft had. Ik heb veel respect voor je gekregen, voor de manier waarop je de shit die over je heen kwam gewoon trotseerde, om anderen te beschermen. Je was een harde werker en deed echt heel erg je best om voor ons, spelers, op te komen.

Veel succes met wat je nu verder gaat doen, geniet van de vele vrije tijd die je gaat krijgen, en het ga je goed!

x Tyl
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker Bootyarl's schermafbeelding

Standaard

Hee Natasja,

Wat lees ik nu weer? Jammer om je te zien vertrekken, ik kan me verder alleen maar aansluiten bij de vorige posters.

Bedankt voor alles en geniet van alle vrije tijd die je nu ongetwijfeld gaat krijgen.

En uiteraard tovenaar succes met het in het gareel houden van dit zooitje ongeregeld en nog meer succes met het in het gareel houden van de crew

Bedankt Natasja.
    Semper ad meliora

Soortgelijke discussies

1. Reactie topic Maddog
    By Maddog in forum Algemeen
    Reacties: 19
    Laatste bericht: 05-11-2013, 00:56
  2. Reactie topic GP wedstrijd.
    By AciD in forum Algemeen
    Reacties: 112
    Laatste bericht: 14-11-2009, 16:22

Regels voor berichten