Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 29

Discussie: De kata-trein: een korte uitleg

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Dan ga ik naar het eerste tabblad terug en leg in mijn linkerduim op de 'Ctrl'-toets, mijn linker wijs- of middelvinger op de 'Tab'-toets, en een vinger van de rechterhand op 'Enter'. Ik kijk naar de verspringende secondes terwijl ik Ctrl alvast indruk. Zodra de seconde verspringt op het door mij gewenste tijdstip toets ik afwisselend Enter-Tab-Enter-Tab, tot ik minimaal 2x langs alle tabbladen ben gegaan. Let goed op dat je eerst Enter doet en dan pas Tab
    Wel eerst even testen of dit gaat, mijn ervaring is dat Chrome lekker een nieuw tabblad opent als je de Ctrl toest ingedrukt houd (en dus niet je aanval verstuurd). Firefox doet het wel goed.

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Als ik het goed heb, kan het met Chrome ook, maar dan met een andere toetsencombinatie. Dus niet cntrl + tab, maar .....
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knipoog Bekijk bericht
    Wel eerst even testen of dit gaat, mijn ervaring is dat Chrome lekker een nieuw tabblad opent als je de Ctrl toest ingedrukt houd (en dus niet je aanval verstuurd). Firefox doet het wel goed.
    Oh ja, goed dat je dat even aanvult. Dit is bij Firefox inderdaad.
    Laatst gewijzigd door FA_Tyl : 01-05-2014 om 13:56 Reden: beetje dubbel
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker

Standaard

Het zal wel aan mijn verbinding liggen maar ik doe eigenlijk wat hier als eerste staan alleen bij de eerste aanval doe ik een versterking naar een eigen dorp.

dus voor 8 aanvallen zet ik 9 tabs klaar.

daarna enteren als een mallen en de versterking deleten.

doen meerdere dit of ben ik de enige?
    S3 stefanbey SEW | Swiffer RN
    S7 Simba Feniks!
    S1 Pater Piemelot Dirty
    S5 Pater Piemelot Panic

Standaard

Wel sim inderdaad. Nog nooit aan gedacht. Dan ben je ook nog safe als je een milliseconde te vroeg begint met drukken. Goede tip!

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Mooie guide plox.

Gebruiker Fobos's schermafbeelding

Standaard

neem aan dat dit voor de nieuwe generatie is?

lost firefox 28 trouwens het probleem op dat hij je trein in een verkeerde volgorde verstuurd? Vroegah gebruikte men standaard versie 10 omdat hier het beste resultaat mee bereikt werd maar nu gooit hij regelmatig je trein door de war zoals andere browsers doen.

Voor wie niet met offline mode kan (tussen)timen SHAME ON YOU! :P
    S6:2007 -2008 #mac_schoen - De Kroeg; S1: 2008 - 2009 #Fobos - Unity-EC; S5: 2009 - 2009 #Foit - Fobia/Mug; TS1: 2011 - 2012 #Fobos - Rage!; TS5: 2012 - 2013 #Fobos - Omertà; TS6: 2013 - Heden #Schrödingerscat - Omertà

Gebruiker christidoc's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Stap 8: Nu ga je evenveel op 'Opnieuw verzenden' drukken als het aantal aanvallen dat je klaargezet hebt. Dit klikken doe je zo snel mogelijk achter elkaar. Als je 8x in 2 seconde weet te klikken (en een goede internetverbinding hebt) dan zul je de 8 aanvallen ook in 2 seconde versturen. Als je een tussenveeg gestuurd hebt op de 5e seconde, zal aan het begin van de 2e seconde een tussenveeg komen.
    Dit stukje is niet waar, of deels waar. Dit heeft namelijk ook te maken met de travian-klok. Als je de eerste aanval aan het eind van een seconde stuurt, dan ben je mogelijk te laat met de eerste 4 aanvallen ook al stuur je ze binnen één seconde. Je krijgt dan aanvallen van 1-4-3, of 2-4-2 of 3-4-1. Je klikt wel snel genoeg, maar je begint op het verkeerde moment met klikken.
    Wat ik doe, als ik veel 4-4 treintjes wil sturen, is een stopwatch aan die ik gelijk zet met de travian klok. Daardoor weet ik de travianklok, ook al zit ik in offline modus. Als je dan aan het begin van de seconde begint met klikken, krijg je mooie 4-4's.

(Verder mooie guide, ik denk dat het erg handig is voor beginnende spelers.)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christidoc Bekijk bericht
    Dit stukje is niet waar, of deels waar. Dit heeft namelijk ook te maken met de travian-klok. Als je de eerste aanval aan het eind van een seconde stuurt, dan ben je mogelijk te laat met de eerste 4 aanvallen ook al stuur je ze binnen één seconde. Je krijgt dan aanvallen van 1-4-3, of 2-4-2 of 3-4-1. Je klikt wel snel genoeg, maar je begint op het verkeerde moment met klikken.
    Wat ik doe, als ik veel 4-4 treintjes wil sturen, is een stopwatch aan die ik gelijk zet met de travian klok. Daardoor weet ik de travianklok, ook al zit ik in offline modus. Als je dan aan het begin van de seconde begint met klikken, krijg je mooie 4-4's.

(Verder mooie guide, ik denk dat het erg handig is voor beginnende spelers.)
    Slim! Bij mij gaat het zelden fout als ik gewoon met dr Travian klok doe. Wellicht kan ik mijn treinen nog verbeteren met een stopwatch, alleen zou ik die dan wel eerst moeten kopen

@fobos: bij mij ****te FF nooit de volgorde op. Toevallig sinds de allernieuwste update wel 1 keer gehad. 100% zekerheid kan ik dus niet geven, want hij lijkt er nog steeds problemen mee te hebben.

Gebruiker christidoc's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Slim! Bij mij gaat het zelden fout als ik gewoon met dr Travian klok doe. Wellicht kan ik mijn treinen nog verbeteren met een stopwatch, alleen zou ik die dan wel eerst moeten kopen

Telefoon

Regels voor berichten