Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 tot 32 van 32

Discussie: vredesmode

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
    ‹berhaupt tijdens vrede dan:P
    Ja kerst en oud en nieuw vrede zeg maar.

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
    Ik wil toch graag even zeuren over de infobox tijdens de aankondiging van de vrede. Dit mag van mijn part voortaan eenduidiger + in 1 keer goed.
    Ik laat de aankondigingen van"extreme server problemen" even buiten beschouwing.

Eerst werd aangekondigd dat de vredesmode actief was(zonder tijden erbij), geen graandoden en geen aanvallen. Ondertussen kwamen aanvallen wel door.
    Later werd het: om 20:00 begint de paasvrede. aanvallen voor 20:00 verstuurd kwamen nog wel door..
    Toen stond er opeens dat het 11:59:59 zou eindigen wat later veranderde naar 21 april 11:59:59

Naast dat ik 11:59:59 een gekke tijd vind vond ik het wel storend dat de infobox steeds weer werd aangepast, er was constant maar halve informatie beschikbaar.

Daarnaast vind ik het apart dat er wel gewoon gescout kon worden tijdens de paasvrede, maar dat terzijde.
    Hallo Cloud,

Hartelijk dank voor je feedback, graag zou ik dit nader willen toelichten. De aankondiging in de informatiebox met de daadwerkelijke vrede hadden een kleine vertraging dit kwam door de berekentijd van de server, aangezien het systeem + servertijd niet 100% synchroon loopt. In de informatiebox stond ook een aankondiging die naar het forum gelinkt was.

We hebben de informatiebox bijgewerkt indien er meer informatie beschikbaar was. In het forum topic wat voor iedereen zichtbaar was, stond duidelijk beschreven wat wel en niet mogelijk was. Na de vrede is er altijd een 24 uur geen graandoden als gevolg. In het forum bericht stond ook beschreven dat scouten wel mogelijk was.

Fijne paasdag!

- Tovenaar

Regels voor berichten