Weergegeven resultaten: 1 tot 2 van 2

Discussie: De Belastingdienst

Gebruiker

Standaard De Belastingdienst

Goedemiddag,

Na zeker 2,5 jaar afwezig te zijn geweest op browsergames ben ik weer terug!
    Velen zullen me niet tot nauwelijks kennen vandaar ook deze introductie, mijn nieuwe Fora account.
    Ik heb velen servers gespeeld vanaf één van de eerste versies, tot de laatste in 2011 met de WereldWonder BIM!BAM! op het account Try Out. Nou speelde ik daar niet op maar ik speelde samen met mijn duo speler op het account Belastingdienst. en gingen vanaf het begin de WW Sitten.

(Echter! Er zijn ook andere spelers geweest die deze nickname hebben gebruikt ik ben dat niet altijd geweest!)

Ik hoop toch wel weer een leuke tijd te verkrijgen. Mijn best te doen en natuurlijk samen met of tegen jullie te spelen. Hierbij wens ik dan ook iedereen veel succes!

Met vriendelijke groet,
    Lodewijk

Gebruiker

Standaard

Hey Belastingdienst!

Gezien mijn studie (Fiscaal Recht) zou ik eigenlijk een hekel aan je moeten hebben, maar goed ik zal je gedogen deze keer De Belastingdienst te vriend houden is eigenlijk maar beter ook.

Hoe ben je trouwens op deze mooie gebruikersnaam gekomen? Of was dat iemand anders die dezelfde naam gebruikte?
    Er zijn twee zekerheden in het leven - je betaalt belasting en je gaat dood.

Regels voor berichten