Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 41213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 tot 140 van 155

Discussie: Alliantie A-pack - Een hechte roedel

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Niets te zien. Ze mogen gewoon ongecensureerd tegenwoordig.
    Onze excuses hiervoor. Wij zijn nog van de oude stempel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door don diablo Bekijk bericht
    dat is de één gelukte actie hoeveel zijn er in totaal gefaald bij ENI ?

ik ben de tel kwijt
    We geven toe dat niet al onze acties geslaagd zijn. Maar dit kunnen we evenmin van jullie zeggen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vinicio Bekijk bericht
    Eerder in dit topic werd door leiding van ENI aangegeven dat de successen van ENI niet gepost werden. Heel leuk dat er nu wat gepost wordt hoor, maar nu wordt voor de rest van de speed des te meer duidelijk dat er tot voorheen weinig tot geen succes is geboekt door ENI.

Ik zal zo nog een kleine collage maken met wat ik met het restant van m'n veeg heb gedaan, nadat ook het avd kapot werd geschoten.
    Wij lopen niet te koop met van die kleine rapportjes over kleine dorpjes die worden weggeknald. Post ze maar gerust hoor! Kunnen we ook eens zien wat die kleine restanten van jullie nog waard zijn. Nu maak je me redelijk nieuwsgierig hoor..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Suttung Bekijk bericht
    Is dit niet de actie van 25/26 april?? Terwijl ze afgelopennacht wederom hebben gefaald ?
    Blijkbaar staat die datum redelijk hard in jullie geheugen gegrift?

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the rattlesnake Bekijk bericht

Blijkbaar staat die datum redelijk hard in jullie geheugen gegrift?
    Ik was een beetje verbaasd dat hij een week later kwam, want de post kwam na gisteren. En toen is ENI en consorten gaan lopen op o.a. A-pack & Error en liep het minder goed voor ze af. (al had Error wel een beetje geluk)

Dus ik schrok en dacht **** hebben we toch nog niet niet gezien en geblokt afgelopen nacht, maar dan weet ik in ieder geval dat het ging over een week geleden.

Nu is alles weer duidelijk!

P.S. voor de nieuwschierige mensen wat er afgelopennacht is gebeurd zal in de loop van de avond door Error zelf op het forum worden gepost, aangezien wij er wel weer trots op zijn en ons redelijk goed vermaakt hebben.
    Laatst gewijzigd door Suttung : 02-05-2014 om 16:44

Gebruiker BlackSwann's schermafbeelding

Standaard

Hoe zou het komen dat het merendeel van alle mensen die hier op het forum actief zijn, in Error of A-pack zit? Als je naar de spelerverhouding kijkt zouden er hier veel meer ENI'ers actief moeten zijn?
    "Will somebody cue that bird?"
    Samurai Pizza Cats (Oh yeah). Who do you call when you want
    some pepperoni?
    Samurai Pizza Cats (Right on). They're stampin' out crime and
    you know that ain't baloney!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackSwann Bekijk bericht
    Hoe zou het komen dat het merendeel van alle mensen die hier op het forum actief zijn, in Error of A-pack zit? Als je naar de spelerverhouding kijkt zouden er hier veel meer ENI'ers actief moeten zijn?
    Komt omdat mensen pas dingen gaan posten op het forum als ze successen behalen. Wanneer dit niet het geval is zullen zij minder snel praten in het openbaar. (leer ik uit eigen ervaring)

Koen
    Nu actief op nlx
    Ik hou altijd van rapportjes

Server 1 (2011/2012): Koen214

Gebruiker vinicio's schermafbeelding

Standaard

nadat al mijn supps kapot waren en mn hd waren gelockt, maar #yolo-acties gedaan totdat de veeg dood was. Zie hieronder 't resultaat met enkele gebeurtenissen tussendoor.

- Collage 6

EDIT: laatste rappje was op AVD, niet op HD. Excuses.
    Laatst gewijzigd door vinicio : 04-05-2014 om 15:24
    s6 2013: Het Reuzenwratje | Speed eind 2013: Gargoylish| Speed begin 2014: I am THE DEMON WOLF! | S1 2014: Vaerminos

Gebruiker HellMoH's schermafbeelding

Standaard

Vind het wel mooi kleine ally en toch grootse resultaten behalen
    NLX: *Club Wolf*

Vorige Acounts NLX : *Fapper* *Night Walker* *HellMoH*

Gebruiker no chance's schermafbeelding

Standaard

Zoals gewoonlijk weer mooie resultaten behaald met een veeg die nauwelijks graan kreeg .
    Mehxz NLx5 2010 - Stienuh NLx 2011 - Rhand Altor NLx 2011 -
    Sokkensnuivers NLx 2012Sokkensnuiver NL1 2012-2013 - Mehxz NLx 2013 - Maximum Luck 2013
    Flexibility NL6 2013 - Club Wolf NLx 2014 - Sokkensnuivers NLx 2014 - Sock Sniffers Finals - Alakazam 2014-Heden -

Gebruiker no chance's schermafbeelding

Standaard

Deze week hadden ook wij weer wat actie.
    No-one moest zo nodig doorgaan met het farmen van onze kleinere spelers. Dit kon natuurlijk niet ongestraft blijven, dus zijn we maar blind gaan lopen op zijn AD. Het resultaat was AD naar 0 pop, helaas stond er een artefact dus verdween zijn dorp niet. Het mooie was dat zijn veeg wel thuis stond.

De dag hierna dacht alliantie C! ook even een loopje met ons te kunnen nemen. Dankzij alle defence die ruim op tijd binnen was konden we dit gemakkelijk afslaan.

Tussendoor nog wat overnames gedaan op onze ENI buren, dus tot dusver is A-Pack still in the race. Met dank aan alle defence van A-Pack en heel Error!
    Mehxz NLx5 2010 - Stienuh NLx 2011 - Rhand Altor NLx 2011 -
    Sokkensnuivers NLx 2012Sokkensnuiver NL1 2012-2013 - Mehxz NLx 2013 - Maximum Luck 2013
    Flexibility NL6 2013 - Club Wolf NLx 2014 - Sokkensnuivers NLx 2014 - Sock Sniffers Finals - Alakazam 2014-Heden -

Gebruiker

Standaard

Zijn er ook nog allianties die niet in oorlog zijn?

Koen
    Nu actief op nlx
    Ik hou altijd van rapportjes

Server 1 (2011/2012): Koen214

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Er is geen enkele alliantie in oorlog. Dit zijn over en weer wat plaagstootjes. Als ze in oorlog waren, was de oorlog wel verklaard in de ambassade. Die morele verplichting tot presteren durven beide allianties (ENI en Error) schijnbaar nog niet aan te gaan.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Soortgelijke discussies

1. Travian T4 Cursor Pack!
    By Aapje_ in forum Visueel creatief
    Reacties: 8
    Laatste bericht: 30-09-2011, 18:40

Regels voor berichten