Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 10

Discussie: farmlijsten

Gebruiker Concentrix's schermafbeelding

Standaard farmlijsten

Op server 6, de verjaardagsserver heb ik drie identieke farmlijsten uit drie verschillende dorpen.
    1.Travian vult automatisch aan bij twee andere dorpen als ik een farm toevoeg. Hoort dat zo??
    2.Een aantal nieuwe farms kan ik niet toevegen aan de lijsten, ook al viel ik de dorpen meermaals aan.
    Hoe komt dat?

grtn Cctrx ;{)

MH_Vandili
    Guest

Standaard

Beste Concentrix,

Hieronder het antwoord op jouw 2 vragen.

1) Het aanvullen van omliggende dorpen gebeurd automatisch wanneer je dit onder http://ts6.travian.nl/options.php aan hebt staan.

2) Farmlijsten kunnen maximaal 100 dorpen/farms bevatten, wanneer een farmlijst vol zit zul je helaas een nieuwe farmlijst moeten aanmaken. Ik vermoed dat dit datgene is waardoor je de nieuwe farms niet kunt toevoegen.

Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
    Vandili - Support
    Jouw TRAVIAN Team

Standaard

beste, intussen kan ik na paar overvallen gedaan te hebben de dorpen toch toevoegen. In het hoofdfarm dorp.
    De teller staat op 44 farms nu.
    Wat er vreemd is: drie dorpen hebben dezelfde lijst met 44 farms, MAAR, de troepen van twee dorpen van de drie zijn niet beschikbaar voor de farmlijst welke ze hebben: ik moet aanval per aanval doen daar.
    Vraag: moet ik een nieuwe lijst samenstellen in de twee dorpen? ( of ligt het aan de instellingen gebonden dit fenomeen?)
    grtn cctrx ;{)

Gebruiker Lexicon's schermafbeelding

Standaard

Is het niet zo dat je een farm pas in de lijst kan zetten nadat je hem aangevallen hebt uit het dorp, waar de farmlijst voor is?

Dus als jij drie lijsten wilt, uit 3 dorpen, zul je ze met elk dorp een keer aan moeten vallen voordat je ze in de lijst kunt zetten.

Of zeg ik nu gekke dingen?

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Dat is niet hoe het werkt Lexicon
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Standaard

dat was vroeger zo lexicon, maar elke uitbreiding schrijft travian in op drie lijsten ( die ik in drie verschillende dorpen heb...). Echter, aanvallend dorp 1 kan de lijst normaal gebruiken. Dorpen 2 en 3 staan de troepen er, maar travian geeft ze niet thuis! ( onbeschikbaar, ze zijn er niet voor de lijst).
    Ik vermoed ergens een vermenging die onbedoeld is, want ik snap niet waarom het met de farmlijst van dorp2 en dorp3 zo moet lopen.

Hoe moet je huidige systeem gebruiken??
    ;{)

MH_Vandili
    Guest

Standaard

Beste Concentrix,

Toch even voor de zekerheid, je hebt de farms en de lijst zelf wel aan het dorp toegewezen?

Dus niet dat de lijst is gekoppeld aan dorp 1, je vanuit dorp 2 de farms selecteert en op start overval drukt?

Want dan gaat het inderdaad niet werken.

Groet,
    Vandili

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_Vandili Bekijk bericht
    Beste Concentrix,

Toch even voor de zekerheid, je hebt de farms en de lijst zelf wel aan het dorp toegewezen?

Dus niet dat de lijst is gekoppeld aan dorp 1, je vanuit dorp 2 de farms selecteert en op start overval drukt?

Want dan gaat het inderdaad niet werken.

Groet,
    Vandili
    Waarom zou dat niet werken?
    Als je een farmlijst hebt voor dorp 1 en je staat in dorp 2 dan kan je nog steeds de farms van dorp 1 versturen.
    En dat is zonet nogmaals getest door mij...

Het enige wat veranderd is dat de farmlijst niet automatisch openspringt en dat je hem moet openklikken.

MH_Vandili
    Guest

Standaard

Beste Fluxie,

Dat is niet wat ik bedoelde, maar goed ik blijf het een raar fenomeen vinden. Je opent de farmlijst, drukt op toevoegen, selecteert het dorp of vult de coordinaten in en drukt op opslaan.

Nu begrijp ik dat dat dus niet werkt. Of is het inmiddels al verholpen?

Groet,
    Vandili

Standaard

Ik controleerde op jullie aangeven de titel van de farmlijsten, en idd, in drie dorpen heb ik dezelfde titel: deze van het eerste farmdorp. Naamgeving ( titel) is dus belangrijk!
    Er is ook de rode wisknop.
    Dus moet ik nu even orde op zaken zetten. Voor hoe ik het wil in de game met mijn middelen ( troepen).
    Bedankt voor de info! ;{) cctrx

Soortgelijke discussies

1. *BUG in farmlijsten*
    By CM_Sledge in forum Server Informatie
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 11-02-2016, 12:16
  2. Farmlijsten
    By spanje in forum Ideeën
    Reacties: 14
    Laatste bericht: 14-05-2015, 15:11

Regels voor berichten