Pagina 9 van 58 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 tot 90 van 578

Discussie: Weerwolven #76 (Dominique87)

Gebruiker

Standaard

Ohw.. Dat is dus anders dan bij de irc variant. Je krijgt sowieso een melding. Enige mogelijkheid is dan dat Toysoldier oerwolf is, maarja.

En nee. Ik ben geen smid

NLX: Porygon, Cockstaart, The Way, Stuntkip
    COMX10 2013: The Unknown
    RoA COM: Harambe

Standaard

Sjonge, meteen om claims gaan zeuren... OP DAG 1! waar is die goede oude tijd gebleven dat je nog subtiel moest zijn.

Zelfs met een smid zal hij nooit volledig bewezen zijn, zolang er mogelijk nog een oerwolf rondloopt.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker ToySoldier's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tosha Bekijk bericht
    Sjonge, meteen om claims gaan zeuren... OP DAG 1! waar is die goede oude tijd gebleven dat je nog subtiel moest zijn.

Zelfs met een smid zal hij nooit volledig bewezen zijn, zolang er mogelijk nog een oerwolf rondloopt.
    Subtiel zijn is nooit mijn sterke kant geweest, vraag Marl` of McK maar, die kunnen dat bevestigen. XD
    (njah, jijzelf overigens ook wel. )

Gebruiker Heilige Makreel's schermafbeelding

Standaard

Ik stel dus voor om al die random stemmen gewoon op een persoon te doen die nog geen stem heeft te zetten? Dit is namelijk wel wat bullshit, een beetje random stemmen, straks gaat er bijvoorbeeld een Smid uit, of een Ziener, niemand wilt dat.. Ik vind het idee van MCCFire zo slecht nog niet.

Ik support Tosha dan ook helemaal, waarom nu al claimen? Volgens mij had ik vorige week een post gedaan in het Discussie topic over dat er te snel mensen bewezen zijn, en dat het spel daarom ook niet leuk meer is, waar is die goede oude tijd gebleven?
    Stop je hoofd in de prullenbak en ruik je toekomst
    Fouten maken doe je niet expres, het is menselijk

Gebruiker De Tuinreus's schermafbeelding

Standaard

Claimen is niet bewijzen. Ik heb liever een 1/3 kans dat we een wolf lynchen en de wolven zullen wel 2 keer na moeten denken voordat ze iemand gaan redden, maakt je later in t spel alleen maar verdachter.

Gebruiker Prove It's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heilige Makreel Bekijk bericht
    Ik stel dus voor om al die random stemmen gewoon op een persoon te doen die nog geen stem heeft te zetten? Dit is namelijk wel wat bullshit, een beetje random stemmen, straks gaat er bijvoorbeeld een Smid uit, of een Ziener, niemand wilt dat.. Ik vind het idee van MCCFire zo slecht nog niet.

Ik support Tosha dan ook helemaal, waarom nu al claimen? Volgens mij had ik vorige week een post gedaan in het Discussie topic over dat er te snel mensen bewezen zijn, en dat het spel daarom ook niet leuk meer is, waar is die goede oude tijd gebleven?
    Je weet dat je die goede oude tijd niet meegemaakt hebt he?

TS1.nl 2011-2012 Chronic - Rage!
    TS3.nl 2013-2014 Elite - WRC
    TS2.nl 2014-2015 Rat Pack - C.S.
    TS5.nl 2014-2015 Luzac - Panic

Gebruiker ik,ik en ik's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Tuinreus Bekijk bericht
    Claimen is niet bewijzen. Ik heb liever een 1/3 kans dat we een wolf lynchen en de wolven zullen wel 2 keer na moeten denken voordat ze iemand gaan redden, maakt je later in t spel alleen maar verdachter.
    Tot wij per ongeluk de ziener, de dorpsgek of de droomblazer eruit werken.. Dan zitten we wel met een probleem. An sich ben ik het ook wel met iedereen eens dat we beter een wolf eruit kunnen werken, maar alsnog weet je nu niks.
    Stel je voor dat degene die nu op lynch staat (wie is dat?) een ziener blijkt te zijn, dan zitten we alsnog met een probleem! Achja, we zullen zien.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ik,ik en ik Bekijk bericht
    Tot wij per ongeluk de ziener, de dorpsgek of de droomblazer eruit werken.. Dan zitten we wel met een probleem. An sich ben ik het ook wel met iedereen eens dat we beter een wolf eruit kunnen werken, maar alsnog weet je nu niks.
    Stel je voor dat degene die nu op lynch staat (wie is dat?) een ziener blijkt te zijn, dan zitten we alsnog met een probleem! Achja, we zullen zien.
    Het betekend gewoon dat je een 2e rol weg geeft aan de wolven als je niemand lynched. Tuurlijk blijft het een gok, maar niemand eruit werken lijkt mij ook niet handig. Het is maar de vraag of we de volgende dag meer weten namelijk. En als we dan ook niks weten, gaan we dan weer niemand eruit stemmen? Dan gaat het wel snel met de burgers.

Gebruiker ik,ik en ik's schermafbeelding

Standaard

Daarom ook dat ik zeg: we zullen zien. Ik ben het ermee eens dat er iemand uit moet, maarja.. Wie?
    Hopen dat heilige makreel het goede target is vind ik ook stom, vandaar dat ik ook de reacties snap dat we moeten wachten.

Een 2e rol weggeven hoeft op zich niet, maar dan verlies je mogelijk de halve kracht van bv. de heks al. Moeten we uiteindelijk ook niet hebben nee.

Gebruiker

Standaard

Einde dag 1, start nacht 2

Dankzij de zelfopoffering van 123Berber konden andere tributen ongemerkt wat voorwerpen bemachtigen en ontsnappen aan de dodelijke beroepstributen. Nog nooit eerder waren er zo weinig slachtoffers gevallen tijdens het bloedbad. In plaats van direct de achtervolging in te zetten, kozen de beroepstributen ervoor om eerst de voorraad veilig te stellen. Want zeker in deze omgeving zou niemand het lang zonder voedsel kunnen uithouden. De beroepstributen verstopten een groot deel van de voedselvoorraad onder een de sneeuw en maakten een groot kampvuur. Een voor een doezelden ze allemaal in slaap. De jacht op de overige tributen zou morgen beginnen.

De anderen hadden wat meer moeite de slaap te vatten. De kleding die ze hadden meegekregen beschermde wel tegen de ergste kou, maar het was nog steeds niet voldoende. Sommigen hadden gelukkig handschoenen of een slaapzak weten te bemachtigen. Anderen zochten beschutting in kleine grotten. 1 Tribuut besloot van sneeuw een soort iglo te bouwen.

Toysoldier was een van de weinigen die helemaal geen wapens had weten te bemachtigen. Hij had alleen een kleine rugtas met daarin wat lucifers, een lege drinkfles, een klein pannetje en wat touw. Gedurende de nacht kreeg hij het kouder en kouder. Op een gegeven moment hield hij het niet meer uit. Hij besloot het erop te wagen en een vuur te maken. Het duurde niet lang voordat andere door de kou verkleumde tributen ook op dit vuur afkwamen. In plaats van met hen te vechten, nodigde Toysoldier hen uit bij het vuur. "Samen maken we toch meer kans om te overleven."
    Toen zijn handen eindelijk opgewarmd waren, besloot hij wat sneeuw te smelten in het pannetje. Zo hadden ze tenminste wat te drinken.
    Die morgen keken de andere tributen afwachtend naar Toysoldier. Het leek erop alsof ze hem als leider van hun groepje beschouwden. Hij besloot dat ze het beste voor zoveel mogelijk afstand tussen hen en de beroepstributen konden zorgen. Nadat ze het vuur gedoofd hadden en de resten met sneeuw bedekt hadden gingen ze op pad.

Bij dit groepje zaten ook Prove it en Heilige Makreel. Tijdens de trainingen hadden zij al een keer ruzie gehad en ook nu kregen ze weer ruzie. "Jij werkt samen met de beroeps, ik heb gezien hoe je met hen praatte!" "Nee, helemaal niet waar! Jij bent juist degene die met hen onder een hoedje speelt! Jij zal ons straks allemaal verraden!" "Ophouden jongens, hier schieten we niks mee op! Straks horen anderen ons nog!" "En wie heeft jou leider gemaakt, he!" Opeens trok Heilige Makreel een mes tevoorschijn en rende daarmee op Prove it af. Prove it reageerde razendsnel. Hij dook onder het mes door en draaide om Heilige Makreel heen. Heel even waren ze beiden aan het worstelen om het mes. Toen hapte Heilige Makreel naar adem. Hij was met zijn eigen mes neergestoken.
    Toysoldier bekeek het mes. "Was dat niet hetzelfde mes waarmee die beroepstribuut 123Berber in de rug stak? Het lijkt er identiek op. Maar hoe komt Heilige Makreel daaraan?"
    "Ik zei het toch, hij werkte met de beroepstributen samen. Hij is ons waarschijnlijk gewoon gevolgd om laten onze positie aan hen te verraden."

Samenvatting
    Toysoldier is BM.
    Heilige Makreel sterft, hij was dubbelganger.

Bobdebouwer en naab krijgen een waarschuwing voor het niet stemmen.

Deadline nacht 2: vrijdag 20:00.

Pagina 9 van 58 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven op irc
    By lovely in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 16-06-2017, 02:27

Regels voor berichten