Pagina 36 van 58 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 351 tot 360 van 578

Discussie: Weerwolven #76 (Dominique87)

Gebruiker ToySoldier's schermafbeelding

Standaard

Wat mij betreft nog steeds niet en gezien zijn hetze/bedreiging van gisteren, voorlopig jawattus.

Standaard

Pointless. Hij is geen wolf, en je doet nu wel het werk van de wolven door hem er uit te stemmen. En "ik stem om hem omdat hij mij bedreigde" is een kinderachtige redenatie. Kunnen we weer even gaan denken vanuit het "wolven vs burgers" principe?

Germania random

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToySoldier Bekijk bericht
    Wat mij betreft nog steeds niet en gezien zijn hetze/bedreiging van gisteren, voorlopig jawattus.
    Zoals je het hier zegt klinkt het net alsof ik heb gezegd je thuis te komen opzoeken.. :P

Standaard

Neuh, maar ja, ik heb geen zin om weer te gaan randommen en iemand wat zo'n dingen gaat roepen, staat in mijn ogen niet aan mijn kant, dus totdat iemand concrete info heeft vind ik het prima zo...

Gebruiker ik,ik en ik's schermafbeelding

Standaard

Ben het eigenlijk wel met Toysoldier eens.

Ten eerste bestaat de kans nog de jawattus een moordenaar is. Momenteel ga ik er vanuit dat de kans dat een burger eruit gaat, minimaal 2x zo hoog ten opzicht van de kans dat een wolf eruit gaat.
    Ten tweede is het gedrag van jawattus niet erg logisch. Overigens geldt dit niet alleen voor jawattus.

Tenslotte, waarom is hij opeens geen moordenaar meer? Tosha zegt lekker makkelijk (in mijn ogen) dat hij geen wolf is, maar dat zegt toch niks over het moordenaar zijn?

En nog eens iets.. (om alle opties open te houden, alhoewel ik dit niet geloof/denk) Jawattus en De tuinreus zouden geliefden kunnen zijn. Dit zou niet logisch zijn om een aantal redenen, die ieder wel kan bedenken, maar ja, ik hou graag alles opties open.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ik,ik en ik Bekijk bericht
    Ben het eigenlijk wel met Toysoldier eens.

Ten eerste bestaat de kans nog de jawattus een moordenaar is. Momenteel ga ik er vanuit dat de kans dat een burger eruit gaat, minimaal 2x zo hoog ten opzicht van de kans dat een wolf eruit gaat.
    Ten tweede is het gedrag van jawattus niet erg logisch. Overigens geldt dit niet alleen voor jawattus.

Tenslotte, waarom is hij opeens geen moordenaar meer? Tosha zegt lekker makkelijk (in mijn ogen) dat hij geen wolf is, maar dat zegt toch niks over het moordenaar zijn?

En nog eens iets.. (om alle opties open te houden, alhoewel ik dit niet geloof/denk) Jawattus en De tuinreus zouden geliefden kunnen zijn. Dit zou niet logisch zijn om een aantal redenen, die ieder wel kan bedenken, maar ja, ik hou graag alles opties open.

Tot dusver heb ik er een wolf uitgehaald en lopen jullie alleen maar mee te randommen, of te klagen. Kans zou toch groter moeten zijn dat jullie een negatieve rol voor de burgers hebben dan ik.

Tis geen ramp om mij eruit te stemmen, maar de beweegredenen waarom jullie het doen zijn in mijn ogen wel fout. Zijn een aantal mensen die (in mijn ogen) het belangrijker vinden er zelf langer in te zitten dan om met je team te winnen.. Toysoldier daar dan 1 van. Vanaf dag 1 alles al willen bepalen en dat iedereen zich bij je komt claimen, maar verder nog niks goeds toe gevoegd voor de burgers...

Gebruiker

Standaard

Toch nog even wat extra's over gedrag. Lijkt mij toch wel dat het een beetje bij het spelletje hoort. Ja, het was misschien wat flauw reageren, maar geloof ook niet dat het goed is om alles te duidelijk te laten zijn. Ik had zo mijn redenen mijn gif deze nacht in te zetten. En in mijn ogen was de kans vrij groot dat ik een wolf te pakken had.

De manier waarop sommige reageren op het feit dat ik mijn gif ging inzetten vind ik vrij storend. Ja ik hield het vrij vaag, maar we moeten niet allemaal zoals MCCFire dit potje te duidelijk zijn. Juist dit spel moet toch niet zo zijn dat A gezegd wordt en A ook gedaan wordt. Ik probeer dan inderdaad bepaalde reacties uit te lokken, omdat ik daaraan bepaal of ik iemand vertrouw of niet en dat er dan zelfs mensen zeggen of dit de nieuwe Cet Cool is vind ik helemaal beledigend.

Dit moest ik nog even kwijt...

Standaard

Tot dusver heb ik er een wolf uitgehaald en lopen jullie alleen maar mee te randommen, of te klagen. Kans zou toch groter moeten zijn dat jullie een negatieve rol voor de burgers hebben dan ik.
    Welkom bij Weerwolven. Bedoel, jij doet precies hetzelfde gast. Of ben je het offer (Hert) alweer vergeten? ;-)

Gebruiker ik,ik en ik's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawattus Bekijk bericht

Tis geen ramp om mij eruit te stemmen, maar de beweegredenen waarom jullie het doen zijn in mijn ogen wel fout. Zijn een aantal mensen die (in mijn ogen) het belangrijker vinden er zelf langer in te zitten dan om met je team te winnen.. Toysoldier daar dan 1 van. Vanaf dag 1 alles al willen bepalen en dat iedereen zich bij je komt claimen, maar verder nog niks goeds toe gevoegd voor de burgers...
    Als je op mij doelt met klagen, dan ben ik het niet met je eens. Overigens ook niet als je op toysoldier doelt.. We hebben een discussie gehad, ik was het met het eea niet eens, toysoldier niet met mij en nog wat mensen niet met mij, blablabla.. Dat kan allemaal, boeiend! Zegt weinig over een negatieve rol.

Dat jij een wolf eruit haalt is juist logisch als jij die "kans" krijgt. Als moordenaar of gifmenger is het in beide gevallen gunstig zoveel mogelijk wolven eruit te halen. Als moordenaar moet je er minimaal 1 overlaten en als gifmenger geen enkele. Eigenlijk "bewijzen" de komende nachten jou. Zijn er de komende 2 nachten geen 2 slachtoffers is de kans al 99% in mijn ogen dat je idd gifmenger bent, bij 3 nachten in mijn ogen nog groter. Qua logica zou ik dat op dit moment ook zeggen, maar ik durf dit potje niet te vertrouwen op logica.

Een leider is er ook nodig naar mijn mening, maar ben het wel ergens met je eens. Toysoldier pakt het niet aan zoals ik het zou aanpakken, echter zegt dit wederom niks. Dat je overigens een stem van hem pakt, dat vind ik meer dan logisch door wat je daarvoor zei! En dat duidt ook er eerder op dat je moordenaar bent.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawattus Bekijk bericht
    Toch nog even wat extra's over gedrag. Lijkt mij toch wel dat het een beetje bij het spelletje hoort. Ja, het was misschien wat flauw reageren, maar geloof ook niet dat het goed is om alles te duidelijk te laten zijn. Ik had zo mijn redenen mijn gif deze nacht in te zetten. En in mijn ogen was de kans vrij groot dat ik een wolf te pakken had.

De manier waarop sommige reageren op het feit dat ik mijn gif ging inzetten vind ik vrij storend. Ja ik hield het vrij vaag, maar we moeten niet allemaal zoals MCCFire dit potje te duidelijk zijn. Juist dit spel moet toch niet zo zijn dat A gezegd wordt en A ook gedaan wordt. Ik probeer dan inderdaad bepaalde reacties uit te lokken, omdat ik daaraan bepaal of ik iemand vertrouw of niet en dat er dan zelfs mensen zeggen of dit de nieuwe Cet Cool is vind ik helemaal beledigend.

Dit moest ik nog even kwijt...
    Eens, echter weten wij niet of jij gifmenger of moordenaar bent. Kunnen wij toch te weinig mee imo.
    Waardoor was de kans vrij groot in jouw ogen? Welke reden heb je daarvoor? Info gekregen van iemand? (Ga hier ajb niet heel diep op in, gewoon een beweegreden, niet diep op in gaan in verband met het mee lezen van wolven hier nog. Vooral niks zeggen over rollen, wat dan ook)

Ga ik niet op in, heb ik weinig mee te maken en weet ik te weinig over. Mogen jullie uitvechten.

Gebruiker germania's schermafbeelding

Standaard

Random stem op ik, ik en ik. Daar ik morgen misschien geen tijd heb.

Pagina 36 van 58 EersteEerste ... 26343536373846 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven op irc
    By lovely in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 16-06-2017, 02:27

Regels voor berichten