Pagina 27 van 58 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 tot 270 van 578

Discussie: Weerwolven #76 (Dominique87)

Gebruiker Prove It's schermafbeelding

Standaard

Naab I chose you!

TS1.nl 2011-2012 Chronic - Rage!
    TS3.nl 2013-2014 Elite - WRC
    TS2.nl 2014-2015 Rat Pack - C.S.
    TS5.nl 2014-2015 Luzac - Panic

Gebruiker tetmiera's schermafbeelding

Standaard

Naab is op vakantie vandaar zijn stilte. Maar goed dat wil nog niets zeggen over zijn rol. Ik ga me ook nog even niet mengen in de discussie. Ik ga eerst op bounty hunter.
    Tetmiera --> S7.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Om me niet te mengen in een eindeloze discussie: Het is gewoon bij Spartacus & jawattus 50/50 of ze wel of geen moordenaar zijn. Zo lang er geen twee doden zijn 's nachts zijn ze niet boeiend. Wat ze zeggen maakt niets uit, het blijft 50/50, ookal beweren ze van niet.

Over de stemming. Mijn stem gaat uit naar Naab. Die gast is erg stil en heeft al twee keer meegeschaapt op een laatste moment, vooral om Spearmint te sparen. Echter was zijn stem te laat en telde hij niet mee. Hij is dus degene die spearmint wilde redden.
    Beste,

Ik begrijp de keuze op mij, maar de reden dat ik op het laatste moment iets plaatste was omdat ik net terug ben van vakantie. Daardoor wat andere zaken eerst moest regelen en WvW er even helemaal bij in was geschoten. Toen kwam ik te laat nog online om alles bij te lezen en om toch maar een stem te plaatsen, met de meerderheid die ik op de laatste pagina zag staan meegeschaapt. Dit is in 2e instantie niet heel verstandig omdat dit natuurlijk wolvenstemmen kunnen zijn. Ik had inderdaad beter voor een random stem kunnen gaan maar wou toch mijn bijdrage leveren ondanks het inactief zijn. Het zou jammer zijn om op deze manier een burger te verliezen. Maar begrijp de reden wel dat je voor mij kiest.

Ik wacht nog even met mijn stem uitbrengen voor de Lynch,

Standaard

Ik, ik en ik probeert op erg agressieve wijze tweedracht te zaaien. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn met info, maar dit gaat me wel ver. Ja, toysoldier is niet helemaal bewezen, maar je kan overdrijven.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker BobDeBouwer's schermafbeelding

Standaard

AAA_Naamloos

Gebruiker ik,ik en ik's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tosha Bekijk bericht
    Ik, ik en ik probeert op erg agressieve wijze tweedracht te zaaien. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn met info, maar dit gaat me wel ver. Ja, toysoldier is niet helemaal bewezen, maar je kan overdrijven.
    Hoezo overdrijven? Wat weten we nou echt van toysoldier?

Verder snap ik je wel hoor!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ik,ik en ik Bekijk bericht
    Hoezo overdrijven? Wat weten we nou echt van toysoldier?

Verder snap ik je wel hoor!
    We weten dat hij verteller claimt en dat er iemand is die die claim bevestigt. Dat is meer dan je van de rest van de spelers kan zeggen. Lijkt me geen reden om hem te lynchen.

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
    en wie dat niet eert die schoppen we rot.
    John O'Mill

Gebruiker

Standaard

Ik snap niet dat er niet verder op de moordenaar gifmenger discussie ingegaan wordt. Lijkt net alsof het een hoop spelers niet uitmaakt dat er een mogelijke moordenaar in zit. Lijkt me toch een rol die er snel uit moet, omdat die veel goede burgers kan kostten?

Gebruiker ToySoldier's schermafbeelding

Standaard

Maar ook wolven, lol. Maar ik ben wel benieuwd wie dan de andere Sluiper is eigenlijk.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToySoldier Bekijk bericht
    Maar ook wolven, lol. Maar ik ben wel benieuwd wie dan de andere Sluiper is eigenlijk.
    Beetje aparte opmerking aangezien ik me de 1e dag al bekend gemaakt heb bij je...

Pagina 27 van 58 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Weerwolven op irc
    By lovely in forum (m)IRC [Chat]
    Reacties: 20
    Laatste bericht: 16-06-2017, 02:27

Regels voor berichten