Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 71

Discussie: Ingame taal- en spelfouten

Gebruiker Trancefan's schermafbeelding

Standaard

Het is wel gebiedende wijs
    Vervang uitbreiden bijvoorbeeld voor verven (makkelijk voor de zinsvolgorde).
    Dan is het verf je barakken en niet verft je barakken.
    Laatst gewijzigd door Trancefan : 23-08-2014 om 08:53

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCCFire Bekijk bericht
    Bij "Opdracht Overzicht" staat:

"Breid je barakken uit"

Breid uit is de persoonsvorm en "je barakken" is de "hij-vorm". Het is geen gebiedende wijs (denk ik?)
    Daarom moet Breid worden vervangen door Breidt

(correct me if wrong)
    Volgens mij is het wel gebiedende wijs. In ieder geval zo klinkt het wel

Ow was al een reactie zie ik nu pas.
    Laatst gewijzigd door BlaxXx : 23-08-2014 om 12:19

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Ik speel op NL19, dus x2, maar we kunnen om de 16 uur dit aanzetten, terwijl er hier overal staat 24 uur.

Je kunt kiezen om invloed op de Senaat te krijgen en dus verzamelen van overwinningspunten voor je alliantie of het kiezen van de oude macht (artefact) bovendien kunnen je alliantie leden ook toegang tot deze oude macht krijgen.Dit proces duurt 24 uur, daarna kun je weer een nieuwe keuze maken!

Treverorum
    Het unieke geheim van de architecten (‎**5‬×‬‎)Schatkamer: 20, Effect: Account

Oude macht status:
    Status: Overwinningspunten
    Beschikbaar in 15:59:54

Ontvang overwinningspunten

Laat de Senaat gebruik maken van deze oude kracht. De Senaat zal hierdoor 24 uur invloed hebben in de stad hebben.

Ontvang 50 overwinningspunten

Gebruik de oude kracht

Gebruik de oude macht van deze stad voor de komende 24 uur.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ZeppeHD
    Nova Vodex, voor sommige ben jij echt een god op dat AF

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nova Vodex Bekijk bericht
    Ik speel op NL19, dus x2, maar we kunnen om de 16 uur dit aanzetten, terwijl er hier overal staat 24 uur.

Je kunt kiezen om invloed op de Senaat te krijgen en dus verzamelen van overwinningspunten voor je alliantie of het kiezen van de oude macht (artefact) bovendien kunnen je alliantie leden ook toegang tot deze oude macht krijgen.Dit proces duurt 24 uur, daarna kun je weer een nieuwe keuze maken!

Treverorum

Oude macht status:

Laat de Senaat gebruik maken van deze oude kracht. De Senaat zal hierdoor 24 uur invloed hebben in de stad hebben.

Gebruik de oude kracht

Beste Nova Vodex,

Hartelijk dank voor je feedback, good catch! We hebben deze vertaling doorzeten aan de localization manager en zij zullen vervolgens deze fout herstellen.

Dank voor je report.

- Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Je hebt toestemming om deze speler grondstoffen te versturen, nadat hij jouw x grondstoffen heeft gestuurd.

Je hebt toestemming om deze speler grondstoffen te versturen, nadat hij jou x grondstoffen heeft gestuurd.

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nova Vodex Bekijk bericht

Treverorum

Oude macht status:

Gebruik de oude kracht
    Beste Nova Vodex,

We hebben de situatie overgedragen aan de localization manager, bij de volgende T-Rackz patch zullen deze tijden aangepast worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noep Bekijk bericht
    Je hebt toestemming om deze speler grondstoffen te versturen, nadat hij jouw x grondstoffen heeft gestuurd.

Je hebt toestemming om deze speler grondstoffen te versturen, nadat hij jou x grondstoffen heeft gestuurd.
    Beste Noep,

De tekst is aangepast, bij de volgende vertaal update zal deze vertaalfout verholpen zijn.

Hartelijk dank voor het rapporteren!

- Tovenaar

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Standaard

Grammaticaal klopt de beschrijving van het dwazen artefact soms niet helemaal.

Als het een negatieve verwarring is:
    Dit artefact vermindert de capaciteit van je Schuilplaatsen met ‎0.01‬×‬‎ van zijn normale capaciteit.

Dit zou betekenen: capaciteit = 99% (0.99x) van de normale capaciteit.

Bedoeld wordt denk ik:
    Dit artefact vermindert de capaciteit van je Schuilplaatsen tot ‎0.01‬×‬‎ van zijn normale capaciteit.

Als het een negatieve architect is:
    Dit artefact maakt gebouwen en muren ‎0.33‬×‬‎ minder stabiel.

Dit zou betekenen: capaciteit = 67% (0.67x) of een ander onmogelijk antwoord (1.33x) afhankelijk van hoe je het interpreteert.

Bedoeld wordt denk ik:
    Dit artefact maakt gebouwen en muren ‎0.33‬×‬‎ zo stabiel (als normaal).
    of
    Dit artefact brengt gebouwen en muren ‎tot 1/3 van de normale sterkte/stabiliteit.
    of
    Dit artefact maakt gebouwen en muren 3x minder stabiel (het tegenovergestelde van: 3x stabieler).

Bij negatieve trainers en dieet is dit overigens wel goed gedaan! Negatieve ogen en schoentjes kloppen volgens mij ook maar dat kan ik op het moment niet checken.
    Laatst gewijzigd door yougotpwned : 24-01-2015 om 20:48 Reden: edit: foutje
    NLX begin 2014: Rochefort! | B-team
    NLX mid 2014: Rodenbach! | Rossija
    NLX 2014-2015: Bitterbal | Snackbar
    NLX eind 2015: Bakjepatat | Zo goed?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yougotpwned Bekijk bericht
    Grammaticaal klopt de beschrijving van het dwazen artefact soms niet helemaal.

Als het een negatieve verwarring is:
    Dit artefact vermindert de capaciteit van je Schuilplaatsen met ‎0.01‬×‬‎ van zijn normale capaciteit.

Dit zou betekenen: capaciteit = 99% (0.99x) van de normale capaciteit.

Bedoeld wordt denk ik:
    Dit artefact vermindert de capaciteit van je Schuilplaatsen tot ‎0.01‬×‬‎ van zijn normale capaciteit.

Als het een negatieve architect is:
    Dit artefact maakt gebouwen en muren ‎0.33‬×‬‎ minder stabiel.

Dit zou betekenen: capaciteit = 67% (0.67x) van de normale sterkte of zelfs 300% (3x) van de normale sterkte afhankelijk van hoe je het interpreteert.

Bedoeld wordt denk ik:
    Dit artefact maakt gebouwen en muren ‎0.33‬×‬‎ zo stabiel (als normaal).
    of
    Dit artefact brengt gebouwen en muren ‎tot 1/3 van de normale sterkte/stabiliteit.
    of
    Dit artefact maakt gebouwen en muren 3x minder stabiel (het tegenovergestelde van: 3x stabieler).

Bij negatieve trainers en dieet is dit overigens wel goed gedaan! Negatieve ogen en schoentjes kloppen volgens mij ook maar dat kan ik op het moment niet checken.
    Is al vaker aangehaald, toen kwam er een constructie dat het perfect kloppend was. Dus waarschijnlijk is het nog steeds kloppend...

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Van de architect bedoel je denk ik dan want de verwarring is wel heel duidelijk.

Maar de architect is niet heel moeilijk uit te leggen:
    "minder stabiel" (zwakker) is het tegenovergestelde van "stabieler"
    "3x minder stabiel" is het tegenovergestelde van "3x stabieler"
    "0.33x minder stabiel" is het tegenovergestelde van "0.33x stabieler"
    NLX begin 2014: Rochefort! | B-team
    NLX mid 2014: Rodenbach! | Rossija
    NLX 2014-2015: Bitterbal | Snackbar
    NLX eind 2015: Bakjepatat | Zo goed?

Standaard

Linkje van de eerdere discussie die ik noemde:

http://forum.travian.nl/showthread.php?t=55523

Regels voor berichten