Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 20

Discussie: held gaat dood voor niets

Gebruiker

Standaard held gaat dood voor niets

beste ik heb al 3 keer een dezelfde oase overvallen tot er niets meer is ik wil dan die oase bezitten met mijn held ik stuur hem naar daar en hij is dood er staan daar zelf keen dieren en geen leger dan vandaag stuur ik weer een leger ik krijg grontstofen ik bljf aanvallen op de zelfde oase tot zelfs alle grontstofen weg zijn zo dat ik zeker ben dan die leeg is ik overval weer die oase met mijn held en hij gaat weer dood dat kan toch niet mijn held is al 3 keer dood geweest voor niets hoe komt dat ?

foutje in het spel ofzo ik heb nu al 27 uren gewacht in totaal voor mijn held weer goed is en nu weer al van het zelfde hoe ?

Gebruiker pompedomp's schermafbeelding

Standaard

ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is. ik kan namelijk niet op jouw account kijken. daar is iets voor uitgevonden: multihunter. je stuurt het account multihunter een berichtje met jouw probleem (gewoon ingame). dan kan iemand van de crew met je meekijken en aangeven of het een bug is of iets anders.
    en zoals al geantwoord is op je vorige vraag: vragen hebben een eigen topic. daar kan je dit soort vragen beter stellen en heb je kans dat meer mensen met daadwerkelijke antwoorden je vragen lezen.

Gebruiker Cloud's schermafbeelding

Standaard

kijk eerst eens in de FAQ
    http://t4.answers.travian.nl/index.p...=180#go2answer
    en kijk ook in de beschrijving van het gebouw (als je het heldenhof aanklikt)

voldoe je aan deze eisen? :
    - heldenhof niveau 10 (1 oase) heldenhof niveau 15 (2 oases) heldenhof niveau 20 (3 oases)
    - de oase die je wilt pakken ligt binnen 3 vakken vanaf het dorp waar je je heldenhof in hebt
    - je valt aan vanuit het dorp met het heldenhof.

en hoe is de puntenverdeling van je held?
    als je 0 punten of vrij weinig punten op aanvalskracht hebt gaat hij door een paar ratjes al dood.

Gebruiker

Standaard

er zijn zelfs geen dieren en geen leger zelfs geen gs mijn heldenhof is op 10 en mijn leger overleeft oase is leeg mijn held stuur ik hij gaat dood al 3 keer voor niets

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jamesvanrobays Bekijk bericht
    er zijn zelfs geen dieren en geen leger zelfs geen gs mijn heldenhof is op 10 en mijn leger overleeft oase is leeg mijn held stuur ik hij gaat dood al 3 keer voor niets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cloud Bekijk bericht
    - de oase die je wilt pakken ligt binnen 3 vakken vanaf het dorp waar je je heldenhof in hebt
    - je valt aan vanuit het dorp met het heldenhof.

en hoe is de puntenverdeling van je held?
    als je 0 punten of vrij weinig punten op aanvalskracht hebt gaat hij door een paar ratjes al dood.
    en nu deze punten nog ff beantwoorden

Lege oases kunnen ook schade aan je held doen als je held maar 100 aanvalskracht heeft bijv.

Gebruiker

Standaard

mijn held heeft 100 aanvalskracht maar heb wel bepansering heb een helm en harnas en botten
    maar er was daar niets geen dieren heb zelfs met mijn leger alle gs overvallen om zeker te zijn dat he lukt
    mijn held is level 8

Standaard

mijn held heeft 100 aanvalskracht maar heb wel bepansering heb een helm en harnas en botten
    maar er was daar niets geen dieren heb zelfs met mijn leger alle gs overvallen om zeker te zijn dat he lukt
    mijn held is level 8
    Je harnas is een regeneratie harnas (die hij nu aanheeft), dus tenzij je ook een ander harnas hebt zorgt dat niet voor meer aanvalspunten. die helm helpt daar ook niet bij. en ik heb geen idee wat je met botten bedoelt:P

Probeer dit eens:
    met je leger + held die oase aanvallen. uit je vorige berichten begreep ik dat je los aanviel met OF troepen OF je held.

Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan ingame een bericht naar support zoals pompedomp net ook zei.

Gebruiker

Standaard

mijn held is level 8
    Waar heb je die botten van? Die wil ik ook, wordt m'n held nog sterker!

Of heb je ze van een bot? Dan zou ik niet naar de MH gaan :P
    Server 5: Speedy Gonzales (Omertà)

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

1. Zoals al eerder is vermeldt, kan je dit soort dingen beter in de vragen- of bugtopics plaatsen. Deze zijn er voor een reden.

2. Als je maar 100 aanvalspunten hebt, aangezien de items die jij hebt geen vechtsterkte erbij geven, en met jouw populatie, gaat je held dood en neem je de oase dus niet over. Ik zou aanraden om troepen mee te sturen of je held wat extra vechtsterkte te geven.

Edit: Drat, ik ben geninja-ed. Yep, dat duurde lang om erachter te komen...
    Laatst gewijzigd door Eremita : 21-03-2014 om 13:43
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Dit kan niet anders dan een troll zijn, mensen...
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Soortgelijke discussies

1. Wat gaat er dood bij graandood
    By Koen in forum Vragen
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 13-05-2013, 20:04

Regels voor berichten