Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 tot 47 van 47

Discussie: Nieuwe goudclub functie: treintjes klaarzetten en versturen

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legioen Bekijk bericht
    Ik heb liever een dat je een optie hebt om tot 4 aanvallen direct achter elkaar te laten komen, zonder van die 'trucjes' te moeten gebruiken die spijtig genoeg niet iedereen door zijn/haar beperkte internetverbinding ter beschikking heeft.
    Eén seconde is gewoon te weinig om een treintje te kunnen maken met slechte internetconnectie, waar is de tijd toen een seconde nog viermaal zo lang duurde...
    Dan wacht ik jouw reactie af wanneer dat wordt ingevoerd en jij wordt aangevallen door een paar spelers die allemaal op dezelfde seconde met 4 aanvallen aankomen

Waarschijnlijk moet er dan een optie komen voor de verdediger, beter is gewoon je veeg een beetje te verdelen, kom je ook met meerdere aanvallen er gewoon door, maar dat zal tegenwoordig wel teveel moeite zijn voor sommige spelers.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Dat maakt het belangrijker om een goed deffblok te plaatsen. Ik vind dat tactiek nog steeds boven skills moet staan en dat daarom tussentimen niet makkelijker moet worden gemaakt.
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

Lol, taktiek boven alles, als het aanvallen maar zo gemakkelijk mogelijk gemaakt wordt.

Nee, het een gaat samen met het ander, treintje kopen, dan ook tussen-timen kopen. Ander moet je maar een andere taktiek zoeken, je eigen woorden eigenlijk dus.

Gebruiker Legioen's schermafbeelding

Standaard

Er zijn inderdaad nog vele andere tactieken mogelijk, ik bedoel maar dat ik het oneerlijk vind dat je daardoor niet elke tactiek ter beschikking hebt.
    Ik heb liever dat een seconde wat langer wordt gemaakt, reken dan bijvoorbeeld op de 5 seconden nauwkeurig. 4 aanvallen kan je denk ik prima in 5 seconden klikken zonder daar externe technieken voor te moeten gebruiken. Ook tussentimen wordt dan makkelijker dus dan zijn ze beiden in balans en dan heeft tenminste iedereen er beschikking tot (of toch tenminste een veel grotere groep).
    "Over iets nadenken zonder het per definitie waar hoeft te zijn is een vorm van ontwikkeling."

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

laten we voor alles iets verzinnen dat met goud gekocht kan worden

minder online, alles voor een prijs geregeld
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Grombeertje Muchacho NL's schermafbeelding

Standaard

Op een privé server kan je al troepen kopen voor goud....
    One Piece
    Mod/MH/SH (aug 2007 - feb 2010) // MH (sept 2015)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    laten we voor alles iets verzinnen dat met goud gekocht kan worden

minder online, alles voor een prijs geregeld
    Nice, dan hoef ik helemaal geen ruk meer te doen!
    Er is altijd een baas boven baas.

Soortgelijke discussies

1. Treintjes gemakkelijker klaarzetten
    By Legioen in forum Ideeën
    Reacties: 42
    Laatste bericht: 05-07-2015, 21:49

Regels voor berichten