Pagina 1 van 44 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 431

Discussie: Het Voorspel

Gebruiker Rieno's schermafbeelding

Standaard Het Voorspel

Beste servergenoten,

Veel spelers kennen ondertussen Melvin, Michiel en Rieno als de beste travian-spelers van de server. De spelers die ons wat langer kennen, weten dat we geen grote liefhebbers zijn van het eindspel. Waar we wel veel van kunnen genieten is ''Het Voorspel''.

Het voorspel is een tegenhanger van het eindspel. Het is in de loop der jaren ontstaan door een steeds groter worden kwaliteits verschil tussen de absolute topspelers, en de semi-zilver-subtoppers. Het voorspel start wanneer zo'n topspeler besluit dat de tijd rijp is om de server te verbazen. En die verbazing komt niet alleen door het ongelofelijke aanvalsvermogen van de topspeler, maar vooral ook door het steeds terugkerende onvermogen van de semi-zilver-subtoppers om hier iets tegenover te stellen. Dit wordt gekenmerkt door typerende geluiden als ''haha die ...(naam top-speler) heeft nog geen 2 oases/4 dorpen. Des te pijnlijker is het besef korte tijd later, wanneer ze erachter komen dat ze het spel eigenlijk nog nooit echt serieus gespeeld hebben.

Traditioneel gezien open ik op de servers die ik speel het voorspel. Maar omdat de kwaliteit op ons account nu zo uitzonderlijk hoog is, moest het grootser zijn dan eerdere keren. Daarom besloten we een bizarre ambitie te volgen. Niet 1, maar 2 uitzonderlijke katavegen zouden op grote spelers gaan lopen. Ook al lijkt het er misschien op alsof ze er geen zin in hebben, de resultaten van het voorspel zijn wel zoals gepland. We hebben NSS alvast zachtjes ingewreven en iets laten voelen van het echte werk dat nog komen gaat:

Wij verklaren het jachtseizoen op de spelers van NSS bij deze geopend, en hopen wederom een inspiratie te zijn voor velen om spoedig ons goede voorbeeld te volgen.
    Laatst gewijzigd door Rieno : 18-03-2014 om 13:58

Gebruiker tasjesdief's schermafbeelding

Standaard

Aan het begin deed ik altijd wel aan voorspel, maar ik sla dat nu altijd over, want het duurt te lang wat mij betreft.

Verder mooi gedaan, alhoewel het pijnlijk is. maar wie zijn michiel en melvin?
    x3 Loes Willis (2007) -------------- x3 Hef (2010)
    x3 Fam. Bundy (2008) ----------- s7 Arminius (2013-2014)
    x5 BierBrouwers (2010) ---------- s4 City Wok (2013-2014)
    s1 Hillary Clinton (2014)---------- s3 Baconnodig (2014)

Gebruiker

Standaard

Keurige actie hoor, stellen die ingekochte dierentuintjes toch niet zo veel voor he
    Constant Lam, Ernie

Gebruiker Michielvloe's schermafbeelding

Standaard

Ik ben Michiel, degene die 90% van de aanvallen verstuurd heeft, aangenaam.

Verder wel hilarisch dat NSS denkt dat alleen diertjes hun kunnen deffen. Ze dachten dus de natuur als PD naar de top te kunnen begeleiden! Verder nog geen defje gezien?

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Een echte man heeft geen voorspel nodig.

Dat is toch iets wat we verplicht doen voor de vrouwtjes$

mare netjes gedaan hoor
    tot nu toe laat je het meeste zien

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Verder wel hilarisch dat NSS denkt dat alleen diertjes hun kunnen deffen. Ze dachten dus de natuur als PD naar de top te kunnen begeleiden! Verder nog geen defje gezien?
    Ja dat dachten wij inderdaad man, helemaal gelijk. Echt Hi-la-risch

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Nou, heel goed mannen.

Mazzel dat er geen 40 helden stonden te deffen. Was dat het geval geweest dan waren jullie nu de 'topspelers', zonder vegen, zonder kata, zonder 4 dorpen, zonder oases, zonder farminkomsten en zonder kansen. Gelukkig zijn jullie met de schrik vrij gekomen.

Al met al een leuke actie, mogelijk gemaakt door het onkunnen van jullie tegenstanders. Waren deze tegenstanders echter wel van fatsoenlijk niveau, dan hadden jullie extreem hard naast de pot gepist. Wel +1 voor de leuke actie en het leven blazen in een nu alweer saaie server.

PS: laten we voor de mannen hopen dat het niet alleen bij voorspel blijft. Dat is idd toch meer voor de vrouwtjes, zoals Remcow mooi zei.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Oeh leuke rapportjes. ^^

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Ik ben Michiel, degene die 90% van de aanvallen verstuurd heeft, aangenaam.

Doet me denken aan dat rapportje van de daltons wat ik gister zag. Misschien moet je die dan ook naar NSS sturen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plox Bekijk bericht
    Al met al een leuke actie, mogelijk gemaakt door het onkunnen van jullie tegenstanders. Waren deze tegenstanders echter wel van fatsoenlijk niveau, dan hadden jullie extreem hard naast de pot gepist. Wel +1 voor de leuke actie en het leven blazen in een nu alweer saaie server.
    Zou jij mij uit willen leggen, hoe het niet online zijn in de nacht een teken is van een laag niveau?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    Doet me denken aan dat rapportje van de daltons wat ik gister zag. Misschien moet je die dan ook naar NSS sturen.
    Vertel!

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Ik hou dr wel van, van een degelijk voorspel. Mooi gedaan hoor! En dat 'wat als' gezever, er stond geen def, zal heus ook wel aan de tactiek van de slopers liggen, niet alleen aan de pech (of onkunde) van de slachtoffers. Leuke rapportjes, hoop dat het een server met veel actie wordt!
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Soortgelijke discussies

1. travianverslaafd? ik voorspel nu echt iets :p
    By Nightsun in forum Travian Huiskamer
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 10-09-2011, 19:07

Regels voor berichten