Pagina 35 van 44 EersteEerste ... 253334353637 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 tot 350 van 431

Discussie: Het Voorspel

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rieno Bekijk bericht
    Travian is een spel waar je ruimte krijgt om je eigen spel te maken. Memorabele dingen te doen, iets nieuws uit te vinden, lekker je fantasie gebruiken.

Ik heb je op vrijwel elke server die ik speelde langs zien komen qua naam, maar heb geen flauw idee op welk account dat was of wat je gedaan hebt. In 8 jaar tijd is er niemand die zegt ''Wow man, die Majortom had een leuke actie toen zeg''.
    .
    Tja dat ik mezelf geen veren in mn .... ga geven op een AF wil niet direct zeggen dat ik nooit wat gedaan heb.
    Komt ook bij dat ik bij meerdere keren bij jou in de ally heb gezeten(eigenlijk was het andersom ) en inderdaad beetje aanvallen is niet bijzonder.

Moet je helemaal zelf weten, elke server lekker simmen en mee doen met de sub-top kan voor sommingen ook heel leuk zijn. Maar je moet het de mensen die het spel op een hoger niveau willen tillen geen verwijten maken.

.
    Wat de een een hoger niveau vind zal de ander nietzeggend vinden.
    In t begin van een server een accountje 24u bemannen en iedereen in je regio kapot farmen kan daadwerkelijk iedereen die tijd teveel heeft of met genoeg mensen op 1 account gaat zitten. Zeker als je daarbij geen rekening hoeft te houden met hoe je accounter over 4 maanden uitziet.
    Als je daarna bij een beetje tegenslag naar een ander account hopt is dat ook niet van belang.

Wat jullie op het account doen is helemaal niet bijzonder en zou iedereen kunnen.
    Wat wel weer knap is is dat het lukt om dat nietszeggende gebeuren zo op te blazen alsof het heel erg geweldig zou zijn en er in een paar dagen al meer dan 30 pagina's op het AF zijn bijgekomen.
    Maarja dat is al jaren zo he. Hard op een AF roepen hoe goed je bent :-)
    Kwaliteit en activiteit zijn echt 2 verschillende dingen.

Gebruiker tasjesdief's schermafbeelding

Standaard

Tasjesdief, blijkbaar ben jij degene die zoveel waarde hecht aan die reputatie.. Maar vooruit, als je het zo graag wil weten:

Bij dat Hillary-hoofd had ik tot nu toe het idee van, oke dat is op zijn minst een objectieve speler die vanuit NSS een ander geluid laat horen dan het irritante gedoe van Jesse&Co. De berichten van Jesse en Pl0x gingen verder dan het verdraaien van de waarheid, en dat moest rechtgezet worden. Het stelde me zo ontzettend teleur dat je negatieve rep geeft terwijl ik hun terecht op hun plek zet, dat ik je besloot ook een negatief repje te geven. Daarnaast vind ik het feit dat jij een van de liefdesballonen van Cleo bestempeld als een oorbel erg aanstootgevend.
    Ik hecht helemaal geen waarde aan reputatie, maar vond het gewoon een beetje een kinderachtige reactie om meteen te minreppen na een minrep.

Verder zit Plox niet eens bij NSS, maar bij # Kaas (geloof ik?), en ik weet dat Jesse en sommige andere NSS leden niet altijd even objectief zijn. Maar het is natuurlijk complete onzin dat wij zouden zeggen dat jullie laf zouden zijn als jullie op Vaerminos' cropper zouden lopen. Verder vind ik jullie sowieso niet laf en vind ik jullie acties juist van lef getuigen. Door jullie hebben wij per direct onze speelstijl moeten veranderen, wat sowieso al een prestatie opzich is.

De reden dat je van mij een minrep kreeg was dus om dat wij jullie allemaal laf zouden vinden, en jij impliceert dat Markiemarkie een laffe speler is, die volgens jou niet durft te lopen, terwijl ik weet hoe hij zijn account heeft opgeofferd op s7 voor de alliantie door juist zo ontiegelijk vaak met veel lef te lopen.

En sorry dat ik niet wist wat die liefdesballon was, ben niet zo thuis in de Egyptische geschiedenis (als je cleopatra bedoelt?) Heb het geprobeerd te googlen, maar weinig resultaat.
    x3 Loes Willis (2007) -------------- x3 Hef (2010)
    x3 Fam. Bundy (2008) ----------- s7 Arminius (2013-2014)
    x5 BierBrouwers (2010) ---------- s4 City Wok (2013-2014)
    s1 Hillary Clinton (2014)---------- s3 Baconnodig (2014)

Gebruiker Rieno's schermafbeelding

Standaard

Ik zeg niet dat Markie een laffe speler is in het algemeen, maar in dat geval en op die server was hij dat wel. Net als dat ik niet ''iedereen naai die ik kan'', dat deed ik alleen bij 7. En ja, van Jesse of Pl0x(heb nooit gezegd jullie allemaal) verwacht ik inderdaad zo'n reactie mochten wij bijvoorbeeld Vaerminos slopen. Je mag me -reputatie geven omdat ik dat denk, het is de indruk die hij mij geeft, namelijk dat hij nooit objectief en respectvol zal zijn tegen een tegenstander.

Ik wil iedereen vriendelijk vragen vanaf nu ontopic te blijven, volgende keren reageer ik niet maar rapporteer ik zulke berichten. Geldt ook voor mezelf natuurlijk.

Ontopic: Het is niet die tijd van de maand voor Hillary, ze is gewoon chagrijnig omdat ze de hele nacht voor niets is opgebleven toen wij gisteren aanvallen beloofden En als je niet weet wie Cleo is ben je sowieso gedoemd te falen.
    Laatst gewijzigd door Rieno : 20-03-2014 om 15:59

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Doe dat gezeik lekker pm of start een praat groepje ofzo.
    Laatst gewijzigd door Mod_Dominique : 20-03-2014 om 16:14 Reden: Ongepast

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Frank33's schermafbeelding

Standaard

En als je niet weet wie Cleo is ben je sowieso gedoemd te falen.
    + 1

Verder blijf ik zitten in de leesmodus en sluit me aan bij lukieluuk... hou het gezellig en grappig ! ;-)

Anders krijg ik nog bijna het idee dat op deze server de server wordt van het "wij vechten hier en nu het oud zeer uit !"

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

En nu de popcorn erbij terwijl we gewoon gezellig genieten van Rieno die Vaerminos gaat aanvallen. Of was dat niet het plan? ik ben verward
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielvloe Bekijk bericht
    Eindelijk merkt iemand op dat ik 1337 knuppels op een browser stuur

Volgens mij ook de enige die dat weet :P Wie wist dit nog meer? Ik namelijk niet

Gebruiker

Standaard

Ik zeg niet dat Markie een laffe speler is in het algemeen, maar in dat geval en op die server was hij dat wel.
    Ik was samen met Cor de eerste die jou aanviel op je HD, waar men, en ook ik trouwens, een flinke lading def hadden verwacht.

maar zoals ik eerder heb gezegd tegen Rieno, het oud zeer is wat mij betreft sinds de vorige server weg. Maar hoge bomen (of grote monden) vangen veel wind.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haye Bekijk bericht
    Real-time strategy (RTS) is de aanduiding voor een bepaald type strategisch computerspel waarbij de speler realtime controle krijgt over een aantal militaire eenheden en gebouwen waarmee, door het nemen van strategische beslissingen, één of meer vijanden verslagen dienen te worden. De strategieën hebben bijvoorbeeld betrekking op het produceren van nieuwe eenheden, het verdedigen van de basis en het aanvallen van de vijand.

Strategische computerspellen worden verdeeld in twee categorieën, real-time strategy en turn-based strategy.

Wijsneus

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

@Rieno:

Ik ben geen onderdeel van NSS; ik zit in #Kaas.

Je bent nogal snel op de teentjes getrapt Rieno, wanneer ik een passende analyse geef van de situatie. Ik snap dat je je op papier graag heldhaftiger voordoet dan je bent, maar in de werkelijkheid heb je enkel nog spelers gepakt die je kon bereiken met lopen tijdens de 'slaapuren'. Dat is een zwaktebod. Daarnaast pak je veelal de kleine spelers. Top100 zegt allang niets meer. Eigenlijk doe je niet eens mee als je geen top25 speelt. Dus de 'echte; targets ontwijk je slim. Word dan niet boos als ik dat even onder de aandacht breng.
    Oja, pop is toch het enige belangrijke (ik geef je even een makkelijk aanknopingspunt om op af te gaan geven).

Enneuh, een tip van ome plox, om die Rieno even uit de sloot te redden: de HD's die jij nu sloopt wegen absoluut niet op tegen de achterstand die jouw account nu oploopt. Ik zou je dus aanraden WEL te switchen van account op termijn, omdat je vroeg of laat dood gaat lopen en dan (hier komt die weer) zonder legers, zonder HD, zonder oases, zonder farminkomsten, zonder kata, zonder potentie en zonder kansen bent.

Vroeg aanvallen is leuk, maar de balans tussen simmen en aanvallen vinden is veel belangrijker dan die HD's om je heen slopen van spelers die niets tot weinig voorstellen en daardoor zelf met een poepaccount achter blijven.

Uch. Ik heb gesproken.
    Wij zijn CS. Niets wat menselijk is kan ons aantasten. - S2, 2014-2015.

Soortgelijke discussies

1. travianverslaafd? ik voorspel nu echt iets :p
    By Nightsun in forum Travian Huiskamer
    Reacties: 16
    Laatste bericht: 10-09-2011, 18:07

Regels voor berichten