Weergegeven resultaten: 1 tot 3 van 3

Discussie: Het nut van een dorp in de Natarzone

Gebruiker

Standaard Het nut van een dorp in de Natarzone

Mijn vraag is heel simpel: waarom zou iemand een dorp in de Natarzone stichten?
    Ik weet namelijk dat je in die zone een aanvallenreeks krijgt van de Natars, terwijl er buiten het grijze gebied net zoveel mooie kroppers liggen. zou iemand dit kunnen uitleggen?

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste Paulusking,

Dorpen in grijs gebied zijn vooral handig in het eindspel, aangezien de(meeste)WW-dorpen in het grijs gebied liggen.
    Ook zijn alle oases 50%.
    Hoe dichter je dorp bij een WW ligt, des te sneller kun je deze ook bevoorraden.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Dat wat Sledge zegt, echter is dat voor de meeste mensen die met dorp 2 al in natar gebied gaan niet de reden.

Wat jij, Paulus, zelf aangeeft klopt niet. Er liggen niet heel veel mooie croppers op de map. En als ze er al zijn (125%+ 15croppers) liggen ze vaak niet op een acceptabele afstand. Dan moet je afweging maken of minder %, of 200/200 gaan liggen of natar.

De aanvallen van de natars stellen vrij weinig voor als je van het dorp je hd maakt, dan is het enige dat je 1 dag achterstand oploopt omdat na 24 uur meeste weggeschoten wordt. Probleem wordt groter dat je geen cp krijgt in het natargebied. Door de nieuwe vorm van feesten vertraagd het tempo naar dorp 3 wat je dus ook moet overwegen. Voor artefacten lig je niet ideaal, dichtst bijzijnde zijn unieke artefacten, die toch wel weer op een stukje afstand liggen.

Dus voornaamste reden is vaak dat het de beste vrije cropper is, en daar bedoel ik mee 125%+, die op loop afstand van andere spelers ligt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 1
    Laatste bericht: 30-06-2012, 12:22

Regels voor berichten