Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 69

Discussie: Bug T4.4 CP Grijze gebied

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Precies zit! Ik ben niet van plan in mijn startdorp waar ik niet zo veel CP verdien als een malle te gaan feesten om dit bij te benen, dus heb ook gekozen om niet op aantal dorpen te spelen voorlopig. Komt er nog een compensatie van Travian ofzo??
    Hallo Koen,

We hebben een aanvraag ingediend over een eventuele compensatie, maar dit is niet mogelijk. Deze beslissing is genomen door het hoofdkantoor in Duitsland vorige week. Indien je het niet met deze beslissing eens bent, kun je contact opnemen en een klacht indienen via het gebruikelijke e-mailadres.

Helaas kunnen wij ook niets aan deze bovenstaande situatie veranderen.

- Tovenaar

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Tovenaar Bekijk bericht
    Hallo Koen,

We hebben een aanvraag ingediend over een eventuele compensatie, maar dit is niet mogelijk. Deze beslissing is genomen door het hoofdkantoor in Duitsland vorige week. Indien je het niet met deze beslissing eens bent, kun je contact opnemen en een klacht indienen via het gebruikelijke e-mailadres.

Helaas kunnen wij ook niets aan deze bovenstaande situatie veranderen.

- Tovenaar
    Tuurlijk kunnen jullie er iets aan doen. Zij zeggen nee en jullie rennen met je staart tussen de benen terug naar jullie bureau. Jullie zouden de statement moeten maken en "het gebruikelijke e-mailadres" (want blijkbaar is het normaal dat je het email weet van een buitenlands bedrijf) moeten mailen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Tovenaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Tuurlijk kunnen jullie er iets aan doen. Zij zeggen nee en jullie rennen met je staart tussen de benen terug naar jullie bureau. Jullie zouden de statement moeten maken en "het gebruikelijke e-mailadres" (want blijkbaar is het normaal dat je het email weet van een buitenlands bedrijf) moeten mailen...
    Bedankt voor je feedback, wij constateren deze problemen natuurlijk ook en vinden het erg vervelend dat enkele functies niet werken. Wij contacteren de developers dan ook dagelijks om vaart achter deze problemen te zetten. Wij zijn geen developers, wel een doorgeefluik om alles door te communiceren.

Het maakt het spel een stuk minder leuker en dat is volstrekt onaanvaardbaar..

Terugkomend op je bericht dit mailadres is: "complaints@traviangames.com".

- Tovenaar

Standaard

Volgens mij snap je kern van mijn bericht niet. Jij spreekt over gebruikelijke email. Bij een spel wat na behoren werkt hoor je nooit een mail in een andere taal naar een ander land te sturen. Met alle respect, maar wat doen jullie nog?

Enige wat ik hoor is: beslissing komt uit Duitsland. Ben je het er niet mee eens, stuur een email naar Duitsland.

Ik speel op een Nederlands domein en eis dan ook ten allen tijden in het Nederlands mijn beklag te kunnen doen. Als ik dat in het Engels zou willen doen zou ik wel op een .com server spelen.

Verder is het momenteel gewoon spelvervalsing dat een kleine groep spelers een groot nadeel op loopt ten opzichte van de rest van de spelers. En zoveel moeite is het niet om een vergoeding daarvoor te geven. Al is het maar, zoals Quni aangaf, iets voor het schijn dat jullie wel om je spelersbestand geven. Er zijn hier topics geweest over hoe het spelersbestand weer zou kunnen groeien en dergelijke. Nou ik kan jullie dit vertellen als jullie zo blijven handelen blijft het alleen maar dalen en dalen

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Beste heer/mevrouw,

dankjewel voor het geven van een mogelijkheid om een klacht in te dienen. Zojuist heeft een van onze spelers een klachtenmail gestuurd (binnen 72 uur). Wij hopen dat we geduld hebben en dat we een positief antwoord krijgen.

Sincerely yours,
    Your Oléta Vulpecula Team

♥ ❤Alleen maar liefde ❤ ♥

Retired

Standaard

Volgens mij snap je kern van mijn bericht niet. Jij spreekt over gebruikelijke email. Bij een spel wat na behoren werkt hoor je nooit een mail in een andere taal naar een ander land te sturen. Met alle respect, maar wat doen jullie nog?

Enige wat ik hoor is: beslissing komt uit Duitsland. Ben je het er niet mee eens, stuur een email naar Duitsland.

Ik speel op een Nederlands domein en eis dan ook ten allen tijden in het Nederlands mijn beklag te kunnen doen. Als ik dat in het Engels zou willen doen zou ik wel op een .com server spelen.

Verder is het momenteel gewoon spelvervalsing dat een kleine groep spelers een groot nadeel op loopt ten opzichte van de rest van de spelers. En zoveel moeite is het niet om een vergoeding daarvoor te geven. Al is het maar, zoals Quni aangaf, iets voor het schijn dat jullie wel om je spelersbestand geven. Er zijn hier topics geweest over hoe het spelersbestand weer zou kunnen groeien en dergelijke. Nou ik kan jullie dit vertellen als jullie zo blijven handelen blijft het alleen maar dalen en dalen

Wij kaarten dit wekelijks aan in de feedback die naar Duitsland terug gekoppeld word, elk ticket dat we krijgen betreffende dit probleem word genoteerd en ingestuurd. En niet alleen hier ook door cm's in andere domeinen.
    We hebben meerdere malen contact met tech , maar ook die zijn afhankelijk van de programmeurs. Dus willen we dergelijke problemen hoog op de prior lijst krijgen hebben we dit helaas nodig. Omdat het complaint team niet in Nederland zit en alle communicatie daar in het Engels gaat is Engels vereist. Je kan de mail in NL naar ons sturen , dan krijg he het antwoord dat wij krijgen , in het NL terug maar daarmee is het probleem niet opgelost. Sturen wij je probleem door , krijg je het zelfde. Insturen doe je dus niet omdat wij geen zin hebben om te antwoorden, maar om te helpen de bug zo hoog mogelijk op de prioriteiten lijst te krijgen zodat het gefixed word.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Red Dragon Bekijk bericht
    Wij kaarten dit wekelijks aan in de feedback die naar Duitsland terug gekoppeld word, elk ticket dat we krijgen betreffende dit probleem word genoteerd en ingestuurd. En niet alleen hier ook door cm's in andere domeinen.
    We hebben meerdere malen contact met tech , maar ook die zijn afhankelijk van de programmeurs. Dus willen we dergelijke problemen hoog op de prior lijst krijgen hebben we dit helaas nodig. Omdat het complaint team niet in Nederland zit en alle communicatie daar in het Engels gaat is Engels vereist. Je kan de mail in NL naar ons sturen , dan krijg he het antwoord dat wij krijgen , in het NL terug maar daarmee is het probleem niet opgelost. Sturen wij je probleem door , krijg je het zelfde. Insturen doe je dus niet omdat wij geen zin hebben om te antwoorden, maar om te helpen de bug zo hoog mogelijk op de prioriteiten lijst te krijgen zodat het gefixed word.
    Dus hiermee zeg je dat mijn mail in het engels helemaal geen zin gaat hebben?

Het is namelijk inmiddels al 21-03 en ze zullen vast in het weekend dit ook niet oplossen. Het gaat niet alleen om het feit dat het lang duurt voordat ze dit oplossen, maar vooral om het feit dat er nergens gecompenseerd wordt. En als we de gemiste CP niet kunnen terugkrijgen, of iets dergelijks CP-gerelateerd, dan is het ook geen probleem als je wat anders bedenkt.. maar het is gewoon nogal lullig, want het heeft gewoon gewerkt!

Ik zou trouwens wel graag hun reactie willen lezen. Kun je die aub naar mij doorsturen?

Gebruiker

Standaard

Jammer, ook ''duitsland'' snapt het niet. Er is een selecte groep benadeelden, maar zelfs dan willen ze nergens compenseren, helemaal niets..
    Als nou iedereen er last van had, maar dat is niet, het zijn maar paar mensen... en het heeft gewoon gewerkt. -_-'

Standaard

Had je wat anders verwacht dan?

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Had je wat anders verwacht dan?
    Ze had gehoopt dat ze menselijk waren.
    Maar nee helaas denken we weer te positief over ze..

Soortgelijke discussies

1. dorpen in het grijze gebied geven cp
    By rikislief in forum Bugs & Serverproblemen
    Reacties: 11
    Laatste bericht: 17-12-2013, 07:48
  2. CP in grijze gebied?
    By Fhealer in forum Vragen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 22-02-2012, 09:48
  3. Dorpje in het grijze gebied
    By Heintje in forum Vragen
    Reacties: 3