Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 tot 40 van 51

Discussie: Farmen voor gevorderde Romeinen

Gebruiker Cloud's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redzabbat Bekijk bericht
    Het beste is blijven constant micro farmen met 3-tal troepen terwijl je met een veegje dorpen blijft vegen.
    Absoluut niet het beste, als jij overal 3 troepjes op zet betekend dat dat je enorm veel farms nodig hebt --> grotere afstand --> minder opbrengsten omdat je troepen veel langer onderweg zijn.
    Daarnaast inderdaad een verlies aan trainingstijd door het vegen wat je niet meer terug krijgt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Muah farmsvegen is zo T3. Als je nu iets veegt dezelfde dag lopen er alweer 10 andere mensen op. En ik kan het niet vaak genoeg roepen de enige beperkende factor die je hebt bij een veeg draaien is de trainingstijd en niet de kosten. Het is leuk voor de top 10 farmers omdat het je vaak een boost geeft, maar van het farmen hoor je eigenlijk gewoon 0 aanvalspunten per week te krijgen.
    Amen.

Gebruiker Pasevski's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mailo Bekijk bericht
    Fokje modder deed anders ook niet onaardig met een toeterveeg ( voor te farmen met titaantjes) en een Zwaardvechter - Head veeg voor het zware werk.
    Zeker! Qua moraal was dat die server ook vooral een groot voordeel. Skype dacht dat ze Fokje Modder volledig op de knieën hadden, bleken ze een week later gewoon top 10 farmers te kunnen draaien. Altijd handig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Muah farmsvegen is zo T3. Als je nu iets veegt dezelfde dag lopen er alweer 10 andere mensen op. En ik kan het niet vaak genoeg roepen de enige beperkende factor die je hebt bij een veeg draaien is de trainingstijd en niet de kosten. Het is leuk voor de top 10 farmers omdat het je vaak een boost geeft, maar van het farmen hoor je eigenlijk gewoon 0 aanvalspunten per week te krijgen.
    Zeker mee eens! Prio bij mij is altijd een farmlist met enkel groene zwaardjes. Nul verliezen en alle gs binnenhalen. Maarja, moet je weer tijd en zin hebben in actief farmbeleid..
    Maar trainingstijd is idd de meest beperkende factor.
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Als Chris zijn zin ergens op zet, speelt ie als een baas.

Gebruiker Next's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Zeker mee eens! Prio bij mij is altijd een farmlist met enkel groene zwaardjes. Nul verliezen en alle gs binnenhalen. Maarja, moet je weer tijd en zin hebben in actief farmbeleid..
    Als jij meerdere vegen wilt graan draaien worden grondstoffen toch echt het probleem

Standaard

Waarom zou je meer dan 2 vegen willen draaien?
    Tatos - IONOX - Loket - Bitches - Tutti Frutti - Kaas - Lock - Mephobia - DH (NOX) - Hectic - Kermis - NSS - Nation (ZA4) - Walküre - VOC (AU1) - Vincitore - Worstman

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pasevski Bekijk bericht
    Zeker! Qua moraal was dat die server ook vooral een groot voordeel. Skype dacht dat ze Fokje Modder volledig op de knieën hadden, bleken ze een week later gewoon top 10 farmers te kunnen draaien. Altijd handig.

Oftwel je zorgt dat je een farmleger hebt die twee Aanvalslegers + zichzelf onderhoudt. ( Achja in theorie allemaal erg mooi ). De uitwerking is vaak minder, dus wordt 1 je farmleger alias tweede veeg, en hou je een hoofdveeg aan die eigenlijk niet zou moeten farmen, maarja dat doet ook weer niemand.

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Onze ww-veeg op nl3 farmde niet, om de simpele reden dat we hem konden blijven draaien en konden onderhouden zonder te farmen. Hebben geloof ik 2 dagen gefarmt maar zaten enkele oranje zwaardjes tussen en toen besloten geen risico te nemen door door te farmen. Mja farmen in het geheel is een beetje overrated, en zijn maar enkele accounts die het goed doen en de grondstoffen goed verwerken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker Com3back's schermafbeelding

Standaard

@BlaxXx

Ik denk dat het goed mogelijk is je veeg eruit te farmen en daarnaast ook nog genoeg te farmen om barakken, stallen & werkplaats te laten draaien. Groot daarnaast draaien is wel een heel stuk pittiger! Verder kost een farmlijst opbouwen tijd, je hebt niet insta alleen maar groene zwaardjes. Dorpen clearen van residentie/paleis & Muur om daarna een schatting of precieze grondstofscouting te doen neem heel wat tijd in beslag. Daarnaast worden er ook vaag dorpen overgenomen door natars die weer een muur neerzetten of random troepen bouwen waar je dan net iets op doodloopt. Kun je weinig aan doen want natars zijn vaak ook een grote inkomenspost. Het gaat mij er vaak om dat ik zoveel mogelijk winst maak met inderdaad zo min mogelijk gele zwaardjes, oftewel zo min mogelijk verliezen.
    Speed x5 10-11: 10. Char 27890 46 1236398
    Speed 09 -10 / Tasteme / Gallier / Nummer 9 Gallier aanvallend
    Eenheden 0 145000 0 0 59000 0 400 2500 0 0 1
    Eenheden 0 110000 0 67000 0 0 1900 1500 0 0

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Ik zeg nergens dat farmen niet winstgevend is/kan zijn? Ik zeg alleen dat de beperkende factor bij je veeg is trainingstijd. En zoals je zelf al aangeeft is de kans gigantisch groot in het hedendaagse travian dat je oranje zwaardjes tegenkomt. Je hebt farmdeffers, mensen die dorp overnemen en gaan deffen, dorpen die van natars worden en dus ineens troepen/muur staan etc. etc. En ja dan kan je je farmlijst wel weer gaan updaten alleen waarschijnlijk heb je dan alweer troepen verloren. En heb je dus verloren op iets wat je niet goed kan maken: "trainingstijd". Want de verliezen bij een oranje/rood zwaardje zijn zo groot omdat je tegenwoordig die lijst als een gek moet spammen en tegen de tijd dat je het ziet er waarschijnlijk nog 100+ troepen lopen. Heb dit een paar keer per week en je hebt op je barakken/stal (afhankelijk waar je mee farmt) gewoon een dag bouwtijd verloren.

Op nl1 was ik lui en draaide ik inderdaad groot, dat is prima te doen als je goed farmt. Alleen ik vind persoonlijk dat je alleen groot moet draaien als je lui bent, want voor dezelfde kosten zou je dan 3 vegen kunnen trainen wat in mijn ogen beter is dan 1 grote veeg. (al is dat dan weer een andere discussie)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Standaard

Op S5 Morning Storm - Mephobia, hadden Orkaan en ik een schema met daarin wanneer we alle kata`s en rammen zouden gebruiken om de muren en resi`s van de natars te poppen. Deden we geloof ik 2x per week. Kost veel tijd vanwege de looptijd, maar opzich best plezierig voor je verliezen en die van de ally. Althans, als er toch geen oorlog is.

Gebruiker

Standaard

Sommigen werken ook gewoon met een farmleger en een 'veegleger'.
    Die laatste dient dan niet om farms te vegen (trainingstijd idd)

Ben trouwens wel benieuwd hoe Mailo en Cloud hun farmlijsten dan snachts gebruikten?
    Het is soms namelijk winstgevender om je troepen trager te laten lopen.
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Soortgelijke discussies

1. Photoshop Gevorderde Tutorial
    By Mr. Lorenzo in forum Spelers Projecten
    Reacties: 9
    Laatste bericht: 01-07-2009, 12:11

Regels voor berichten