Bekijk resultaten enquête: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Aantal stemmers
89. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee, richtlijn is goed: gecensureerd, tenzij beide partijen toestemming hebben gegeven

5 5,62%
  • Ja, accountnamen niet gecensureerd, dorpsnamen wel gecensureerd

33 37,08%
  • Ja, volledig ongecensureerde reports plaatsen, dus met alle account- en dorpsnamen

51 57,30%
Pagina 1 van 7 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 70

Discussie: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Steeds vaker spreken spelers en allianties onderling af dat battlereports ongecensureerd geplaatst mogen worden. Soms worden dorpsnamen gecensureerd, soms ook niet, aangezien via andere kanalen ook te achterhalen is welke dorpen aangevallen zijn. Bovendien worden interessante reports via o.a. Skype en ingameberichten ongecensureerd gedeeld.
    Vanuit de moderators is daarom geopperd om de richtlijn mbt het censureren aan te passen. In de huidige vorm (bij de post dient duidelijk vermeld te worden dat er toestemming is van alle betrokkenen) wordt het niet echt meer toegepast. Op het moment gedogen we vaak reports, en worden ze alleen verwijderd indien er klachten over het niet-censureren zijn.

Graag horen we van jullie of het censureren van reports op het forum nog wel nodig is. In de poll stemmen is fijn, maar we hopen wel dat je je stem hieronder ook nog wilt motiveren. Een goeie discussie leidt vaak tot een beter besluit. Indien 1 van de laatste 2 opties een duidelijke meerderheid heeft, zullen wij ons beleid hierop aanpassen. Laat je mening svp horen!

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Ik zie geen poll, maar ik ben het ermee eens als het beleid aangepast wordt!

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Mja het grootste probleem is sowieso hoe word het gecontroleerd. Vaak staat er bij: toestemming voor de namen, maar is die er ook echt? Dus ja of er moet gewoon totaal censuur komen dat je ten alle tijden sowieso alleen je eigen naam mag gebruiken of het moet gewoon altijd mogen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Poll was nog onderweg, staat er inmiddels!

Gebruiker Koen's schermafbeelding

Standaard

Ik ben voor het aanpassen van de richtlijn. Scheelt collagemakers een hoop gedoe
    Daarbij is het hele rapportje ook altijd wel te achterhalen.
    Vansinnes | Tjap Tjoy | SniPerX | Belastingdienst | Beau ter Ham | Makar
    Zoef de Haas | Ben de Biel | Doofenshmirtz | Hades

2e plaats Forummer van het jaar 2012 | 2e plaats Gezelligste Forummer 2013 | 2e plaats Beste Aanvaller 2016 | 2e plaats Beste Farmer 2016 | 2e plaats Grootste Spammer 2016

Gebruiker

Standaard

Ja, accountnamen niet gecensureerd, dorpsnamen wel gecensureerd

Wat een onzin dat mensen accountnaam gecensureerd willen, aanpassen dus!!

Memet

Nl1 - Geenstijl! - Boom!

Gebruiker haye's schermafbeelding

Standaard

Van mij hoeft er helemaal niks gecensureerd.

Gebruiker

Standaard

Ik ben voor geen censuur van de accountnaam, maar wel censuur van de dorpsnaam omdat sommige mensen het (terecht) fijn vinden dat de vijand niet weet welk dorp hun avd is.
    Hans Hetzelfde - SHD
    Drankorgel - NoDoubt!
    Meneer Pastoor - Die Walküre
    Elsa - Disney
    Hades - Olympus

Gebruiker aaa_naamloos's schermafbeelding

Standaard

Ook ik reageer als speler. Van mij mag gewoon alles zichtbaar zijn, mits te tegenpartij dat ook doet. Met gelijke hand dus.
    Server 1 2015: Achmed Ofsonder - Disney
    Server 5 2014/2015: Starlord - Goudvis/Panic Server 1 2014: Olympus - NSS Server 2 2013: Tandarts - TB Server 6 2012/2013: Teimps - ResDogs
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Favoriete forumposter: aaa_naamloos

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Censuur is nergens voor nodig, kan er dus wel af... Rapportjes slingeren toch wel rond. Als het niet op het AF is, dan idd wel op skype, ingame of op allyforums.

Wat wel handig is, ook travian- reports linkjes toestaan. Weet niet of dat hier nog kan (op sommige domeinen mag dit nl niet meer). Maar scheelt bakken aan printscreentjes maken en uploaden.
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Regels voor berichten