Bekijk resultaten enquête: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Aantal stemmers
89. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee, richtlijn is goed: gecensureerd, tenzij beide partijen toestemming hebben gegeven

5 5,62%
  • Ja, accountnamen niet gecensureerd, dorpsnamen wel gecensureerd

33 37,08%
  • Ja, volledig ongecensureerde reports plaatsen, dus met alle account- en dorpsnamen

51 57,30%
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 61 tot 70 van 70

Discussie: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

S5 gebruiken om alles terug te draaien is volledige onzin.
    Mensen laten denken dat er massa's rapportjes zonder toestemming zijn terwijl het er in feite maar om 1 ging.

Goed werk mods!
    Jullie bewijzen maar weer waarom ik op jullie neerkijk.

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

We draaien het alleen op s5 terug, niet op de andere forumdelen zolang het daar niet speelt. En het gaat niet om 1 rapport, er zijn daar significant meer reports bij ons gerapporteerd met de opmerking 'geen toestemming'.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Bijna alle rapportjes daar hebben geen naam of is op de natuur.
    Dus ik geloof het niet echt.

Gebruiker Eremita's schermafbeelding

Standaard

Ik zal eens gaan kijken hoeveel er niet gecensureerd bij staan die niet op de natuur waren. Dan tel ik verwijderde berichten mee.

2 rapportjes, waarvan 1 daadwerkelijk verwijderd. Tenzij jullie die andere niet hebben verwijderd, maar die wel gereport is geweest, houd ik het bij 1.
    Cynisch, onbetrouwbaar wicht sinds 1995

Gebruiker Reivaxx's schermafbeelding

Standaard

Er is nochtans maar 1 bericht aangepast/verwijderd vanwege een rapport zonder toestemming.

En verschillende regels voor een server tov een andere is helemaal idioot
    S1 : Back Off - HT!
    S5 : Hercules - Olympus // S1 : Mickey Mouse - Disney // S5 : Dynamo - Omertà // S1 : Katy Perry - DIRTY! // S4 : Crazy Monkey - Violence // S7 : Simba - Feniks // S6 : Unchained - Kermis
    Beste Nieuwkomer Award : Crazy Monkey, 3e (18,8%)

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Pas dan de regel zo aan dat je wanneer als defensieve partij de veeg post je verplicht hoeveelheid def erbij moet zitten. Dat je als aanvallende partij de verdediger ongecensureerd neerzet vind ik je goed recht, want je geeft je veeg ook weer. Maar de mensen die dan troepen vangen en daar mee gaan pronken en hun def geheim houden zijn trieste mensen. Laat dan de eer aan de loper om het te plaatsen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Niet om t één of t ander BlaxXx, er valt niks te onderhandelen of aan te passen.
    Het betreft hier om een kennisgeving en niet een verdere discussie over hoe men het graag wil zien.
    Strikt genomen zijn alle (dorps)namen in rapportages niet toegestaan en we gaan eigenlijk al buiten ons boekje door het oogluikend toe te laten,
    een besluit vanuit ons als NLcrew als handreiking op het verzoek van velen, tegen de regels vanuit Duitsland in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FA_Tyl Bekijk bericht
    Op server 5 hebben wij geconstateerd dat veel rapportjes worden gedeeld onder het mom van 'de tegenstander zit toch niet (snel) op het forum, dus heeft iedereen dit lekker kunnen zien voordat er bezwaar is aangetekend'. Dit was overduidelijk niet de bedoeling van ons soepele beleid. Daarom deel ik namens het hele moderatorteam bij deze mee dat op het server 5-board voortaan weer de oude regel geldt: ongecensureerde rapportjes mogen alleen geplaatst worden na toestemming van de betrokken partijen. Heb je geen toestemming, dan wordt het rapport verwijderd en word je berispt.
    Indien wij op andere serverboards hetzelfde constateren, zullen wij ook daar de vrijheid van het plaatsen van ongecensureerde rapportjes intrekken.
    Nog eens ter verduidelijking,uitgezonderd NL 5 mogen rapports met namen, maak geen misbruik van onze coulance, het zal gevolgen hebben voor elk serverdeel indien dat wel gebeurt.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CM_Sledge Bekijk bericht
    tegen de regels vanuit Duitsland in.
    Watch out, we've got a badass over here (te lui om meme te maken dus gewoon getypt).

Zo erg zullen die regels wel niet zijn joh. Alsof iemand van Duitsland dit forum effectief controleert of de regels gevolgd worden of niet. Ik betwijfel of Froz onze Nederlandse taal machtig genoeg is om te begrijpen wat ik nu ook maar getypt heb, mijn excuses als ik het verkeerd heb.
    En een systeem dat de regels controleert op dat gebied is er ook niet, anders zouden jullie dat niet kunnen omzeilen denk ik.

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Het gaat niet zozeer om het feit dat ze zomaar zullen controleren Fluxie. Als ze geen klachten krijgen hebben ze ook geen reden om ons erop aan te spreken. Maar er is duidelijk gesteld destijds dat ze het gedogen zolang er geen problemen zijn. Wij hebben problemen geconstateerd...

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

Wat een heisa om niks, alle rapportjes zwerven toch wel rond op skype of worden ingame gedeeld.

Ik constateer dus ook geen probleem, maar een stel zeikerds op het s5 forum...
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Regels voor berichten