Bekijk resultaten enquête: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Aantal stemmers
89. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee, richtlijn is goed: gecensureerd, tenzij beide partijen toestemming hebben gegeven

5 5,62%
  • Ja, accountnamen niet gecensureerd, dorpsnamen wel gecensureerd

33 37,08%
  • Ja, volledig ongecensureerde reports plaatsen, dus met alle account- en dorpsnamen

51 57,30%
Pagina 5 van 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 tot 50 van 70

Discussie: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Gebruiker Wankie's schermafbeelding

Standaard

Duidelijk resultaat lijkt mij, wanneer word de regel aangepast?

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wankie Bekijk bericht
    Duidelijk resultaat lijkt mij, wanneer word de regel aangepast?
    Niet, was alleen voor de show. Er werd gehoopt dat t vergeten werd enzo... Dus niet reageren in dit topic wanker!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Volgende week vergaderen we weer en dan bespreken we de uitslag van de poll

Gebruiker

Standaard

Zo heel duidelijk lijkt mij het resultaat nog niet, en zijn twee opties die veelvuldig gekozen worden.

Denk dat een goede maatregel is om de middelste optie voortaan te hanteren, en de laatste alleen als er het bekend riedeltje bij staat: toestemming voor dorpsnamen

Gebruiker

Standaard

Accountnamen niet gecensureerd, dorpsnamen wel gecensureerd 31, 37,35%
    Volledig ongecensureerde reports plaatsen, dus met alle account- en dorpsnamen 48, 57,83%

Hoewel aantal stemmen beperkt is: landslide voor de 57,83%
    Laatst gewijzigd door Quni : 27-02-2014 om 20:48
    Naam en dorpsnamen mogen altijd genoemd worden in ongecensureerde rapporten

Gebruiker Svenke's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Praeses Bekijk bericht
    Zo heel duidelijk lijkt mij het resultaat nog niet, en zijn twee opties die veelvuldig gekozen worden.

Denk dat een goede maatregel is om de middelste optie voortaan te hanteren, en de laatste alleen als er het bekend riedeltje bij staat: toestemming voor dorpsnamen
    Beetje achterlijk om een poll te maken en dan de meerderheid te negeren?
    S5 Gargoylish | S3 Svenke
    Nieuweling van het jaar Award 2012: Svenke 39%
    S7 Pokédex | S6 The Beginning
    S1 Oletá Vulpecula | ComQ EllenAlexandra |
    S3 Spionnodig | S5 Poseidon

Gebruiker

Standaard

Op zich hoor je ook rekening te houden met minderheden.
    Het is niet zo dat altijd maar gedaan moet worden wat een meerderheid wil en dat de rest daar maar mee moet leven.

Dus na iedere poll moet toch nagedacht worden of er echt een duidelijke meerderheid is en of de minderheid (te?) erg wordt benadeeld wanneer de stem van de meerderheid gevolgd wordt. Je kunt je wel degelijk afvragen in hoeverre 43 % van het forum benadeeld wordt als 57 % zijn zin krijgt en ongecensureerd rapportages mag tonen.
    Laatst gewijzigd door Dominique87 : 27-02-2014 om 00:10

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Ok dat voorbeeld was erg onverwacht..

Maar ik snap wat je bedoelt, vroeg me ook al af hoe de mods hierin staan, iig is duidelijk dat accountcensuur niet meer hoeft, enkel is de vraag nu dus of er nog dorpscensuur zal zijn of niet.

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Wel ik zie niet echt in hoe je hier slachtoffer kan zijn als je volledige rapportje gepost wordt.
    Tuurlijk mensen zien in welk dorp je bent aangevallen of uit welk dorp je aanviel, maar zoals meerdere malen is aangegeven is daar toch zo aan te komen. En misschien kan je ze juist misleiden.
    Bovendien als je het eraf laat halen omdat je een woessie bent die niet wil dat mensen zien dat hij geownd wordt maak je juist jezelf meer gehaat, ik zie het veel dat halve AF populatie op diegene begint te haten.
    En het is makkelijker voor de mods en de posters als alles ongecensureerd is, gezeik blijft toch hetzelfde.

Gebruiker the-bart's schermafbeelding

Standaard

de poll zegt eigenlijk dat 95.3 % het niet erg vind dat de accountnamen genoemd worden
    en dat 57.65 % het ook niet erg vind dat de dorpsnamen genoemd worden.
    en om het nog beter te maken, van die 95.3% vind 54.94% het goed dat ook dorpsnamen gemeld mogen worden.
    zo zien die percentages er meteen iets anders uit.

en de vraag was :
    Graag horen we van jullie of het censureren van reports op het forum nog wel nodig is. liefst met een motivatie.

dus iets meer dan de helft van de stemmers vind het goed dat account- en dorps-namen genoemd mogen worden, niet echt een overtuigende meerderheid dus.

en over de mods, ik ben blij dat ze er zijn, maar spelers hebben ook een eigen verantwoordelijkheid en ik ben er niet om ze het helemaal makkelijk te maken

Regels voor berichten