Bekijk resultaten enquête: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Aantal stemmers
89. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee, richtlijn is goed: gecensureerd, tenzij beide partijen toestemming hebben gegeven

5 5,62%
  • Ja, accountnamen niet gecensureerd, dorpsnamen wel gecensureerd

33 37,08%
  • Ja, volledig ongecensureerde reports plaatsen, dus met alle account- en dorpsnamen

51 57,30%
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 70

Discussie: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Gebruiker

Standaard

Niks censuur; alles laten zien inclusief dorpsnamen. (AD coords gaan zowiezo toch wel rond)

En betreffende dorpsnaam censuur; als dat er toch zou komen mogen jullie best eens wat strenger zijn want in collages staan meestal afbeelding van betreffende account + er staat geregeld bij wanneer het een HD is.
    (Maar liever gewoon geen censuur meer )
    Smart may have the brains
    but stupid has the balls.

Spreken is zilver, zwijgen is fout.
    'No Nuts, No Glory' {Monkey Nuts}

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheDruid Bekijk bericht
    Niks censuur; alles laten zien inclusief dorpsnamen. (AD coords gaan zowiezo toch wel rond)

En betreffende dorpsnaam censuur; als dat er toch zou komen mogen jullie best eens wat strenger zijn want in collages staan meestal afbeelding van betreffende account + er staat geregeld bij wanneer het een HD is.
    (Maar liever gewoon geen censuur meer )
    En bij 1 op 1 acties staat account naam altijd in bestandsnaam van het plaatje, wat nog nooit als probleem is gezien. Zelfs als je daar seksistische opmerkingen in zou maken heeft de crew het nog niet door...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    En bij 1 op 1 acties staat account naam altijd in bestandsnaam van het plaatje, wat nog nooit als probleem is gezien. Zelfs als je daar seksistische opmerkingen in zou maken heeft de crew het nog niet door...
    +repje; die wist ik ook nog niet
    Ik zette altijd alliantienaam als bestandsnaam, maar is alweer een tijdje geleden dat ik collage's postte ook.

Gebruiker

Standaard

gewoon geen censuur meer idd, je weet meestal toch al alles

PS ben serverloos, kan niet w8en tot 17 februari
    The Kreator has returned

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

We werken redelijk 'klachtengestuurd' wat censureren betreft, omdat het bijna ondoenlijk is bij ieder rapportje na te vragen of er wel echt toestemming is. Als iemand een report meldt met de klacht 'ik heb geen toestemming gegeven' verwijderen we het dus pas achteraf. Vandaar nu ook dit voorstel.

Op seksistische opmerkingen ben ik wel scherper, en ik zou het dan ook waarderen als er eens wat mooie mannen in de collage's worden gezet

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FA_Tyl Bekijk bericht
    We werken redelijk 'klachtengestuurd' wat censureren betreft, omdat het bijna ondoenlijk is bij ieder rapportje na te vragen of er wel echt toestemming is. Als iemand een report meldt met de klacht 'ik heb geen toestemming gegeven' verwijderen we het dus pas achteraf. Vandaar nu ook dit voorstel.

Op seksistische opmerkingen ben ik wel scherper, en ik zou het dan ook waarderen als er eens wat mooie mannen in de collage's worden gezet
    Nee ik bedoel naam van het bestand Tyl. Je kan gewoon een blanco rapportje doen en dan als je het plaatje in een andere tab opent en je ziet dus naam van het plaatje kan er ineens staan: Aanval op Speler X (23|-23), of iets van een seksistische opmerking. Daar is volgens mij echt nog nooit op gecontroleerd. :P

Kijk Tyl bedoel bijvoorbeeld dit van afgelopen s5:

plaatje is mooi gecensureerd open em in een tabblad en er staat: mfvsarathorspirit, dus dan is alsnog zijn ingame bekend zo kan je ook gewoon coords/dorpsnamen etc. erbij zetten. Word volgens mij niet op gecontroleerd.
    Laatst gewijzigd door BlaxXx : 07-02-2014 om 13:22 Reden: Voorbeeldje erbij

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FA_Tyl Bekijk bericht
    Nee die houden we voor ons zelf!

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Hoef ik nooit meer uit protest zulke rapportjes te posten

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remcow Bekijk bericht
    Hoef ik nooit meer uit protest zulke rapportjes te posten
    Maar die is dan ook wel echt heel mooi
    Laatst gewijzigd door FA_Tyl : 07-02-2014 om 13:46 Reden: plaatje verwijderd, scheelt scrollen ;)

Gebruiker

Standaard

Nee ik bedoel naam van het bestand Tyl.
    Word volgens mij niet op gecontroleerd.
    Dat je ons dit uitlegt ok, maar je moet dit niet per se aan de mods vertellen hoor. (en dan nog tot 2 x toe )

Regels voor berichten