Bekijk resultaten enquête: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Aantal stemmers
89. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee, richtlijn is goed: gecensureerd, tenzij beide partijen toestemming hebben gegeven

5 5,62%
  • Ja, accountnamen niet gecensureerd, dorpsnamen wel gecensureerd

33 37,08%
  • Ja, volledig ongecensureerde reports plaatsen, dus met alle account- en dorpsnamen

51 57,30%
Pagina 2 van 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 70

Discussie: Moet de richtlijn mbt het censureren van battlereports aangepast worden?

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Die zijn toegestaan, die gebruik ik zelf als speler ook heel regelmatig

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Bekijk bericht
    Daarbij is het hele rapportje ook altijd wel te achterhalen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wittekind Bekijk bericht
    Censuur is nergens voor nodig, kan er dus wel af... Rapportjes slingeren toch wel rond. Als het niet op het AF is, dan idd wel op skype, ingame of op allyforums.
    Dit!

Gecensureerde posts zijn lelijk. Denken mensen nou echt dat niemand erachter komt om welk account het gaat als het rapport anoniem gemaakt wordt? Vrij naief :') Via skype, igm of waar dan ook worden die rapportjes toch wel gedeeld.
    Een van de redenen waarom mensen niet willen dat hun namen op het forum komen, is omdat ze de verliezende partij zijn. Daarnaast vind ik het als mod ook vervelend om collages te verwijderen omdat er namen in staan.

Ik stem op de onderste optie, dat zorgt op het forum voor minder gezeik en voor meer waardering voor het battlereport.
    And this just feels like spinning plates

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Oh kak ik stemde verkeerd. Moest volledig ongecensureerd zijn, stemde dorpscensuur.
    Ik ben het met bovenstaande mensen eens, rappo's zijn toch wel te achterhalen en dat gekloot altijd waardoor je rapportjes weer moet aanpassen enkel vanwege namen.
    Zoals Lightsun ook zegt zijn de mensen die het verpesten altijd slechte verliezers.

ps mods kunnen jullie mijn stem aanpassen? Of is dat niet meer mogelijk?

Gebruiker FA_Tyl's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    ps mods kunnen jullie mijn stem aanpassen? Of is dat niet meer mogelijk?
    Nee gaat niet, maar ik onthou het wel, stem minder op 2e optie, stem meer op 3e

edit: kan het wel aanpassen, dus bij deze gedaan
    Laatst gewijzigd door FA_Tyl : 07-02-2014 om 13:31

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard

Gewoon al je dorpen zelfde naam joh, heb je nooit gezeik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

waar is die censuur voor nodig, helft van de server weet toch onmiddellijk over wie het gaat en welk dorp het is

dus laat die andere helft het ook maar weten !
    Laatst gewijzigd door timmynus : 06-02-2014 om 22:52

Gebruiker BlazedHerb's schermafbeelding

Standaard

Geen censuur meer zeg ik.

Een deel mensen wil graag hun dorpsnamen censureren, omdat ze niet willen laten zien wat hun AVD is, maar dat is ook weer op 1,2,3 achterhaald. Gewoon even een IGM naar de deffer sturen met de vraag 'vanuit welk dorp kwam de aanval?'
    Old
    NL1 - Blazed - DIRTY ~~ NL4 - Blazed - Madness ~~ NL6 - Het Schietkraam - Kermis
    Active
    NL3 - Blazed - Azal
    NL4 - Boer Blazed - Empire

Gebruiker Plofkip's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het censureren van rapportages (en berichten, maar dat is nu niet aan de orde) een slechte zaak. Travian is een spel wat door een grote groep mensen gespeeld wordt en waar communicatie een van de belangrijkste aspecten is. Het beperken van deze communicatie door middel van censuur is niet echt bevorderend voor het spelplezier van al deze mensen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tasjesdief Bekijk bericht
    Uit ervaring kan ik zeggen dat blikvoer de grootste heeft.

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard Eindelijk!

Ja, volledig ongecensureerde reports plaatsen, dus met alle account- en dorpsnamen .

Zou heel mooi zijn als dit gaat gebeuren.

Stel het ook erg op prijs dat er geluisterd word naar de geluiden, en wil mod_lightsun bedanken voor zijn inspanningen.

Ik zeg stemmen, en weg met die onnodige censuur!

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remcow Bekijk bericht
    weg met die onnodige censuur!
    Je kan het niet beter formuleren Vind dat collagewerk zo al lang genoeg duren. weg met die censuur

NL7 Ms&Mrs Tourette - Gesticht! || NL6 Xentus - Omertà || NL1 Borderline - Lab(i)el || NL5 Ben de Biel - Omertà
    NL1 V-power - Disney || NL5 Pallas Athena - Olympus || NL1 Escape - Het Toetsenbord! || Huidig: NL5 'The Purge'

Regels voor berichten