Pagina 8 van 377 EersteEerste ... 6789101858108 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 71 tot 80 van 3763

Discussie: Omertà Vs PEACE!

Gebruiker sjaalom's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobos Bekijk bericht
    dan kan je nog steeds mijn voorbeeld hanteren alleen met minder arties :P

voorbeeld van 19 eventuele avds zonder doorgespeelde info:

allemaal peacers :P
    Mooi, weten we tenminste waar we moeten deffen!
    Mijn politieke loopbaan is zojuist gestart:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door otterman Bekijk bericht
    Je lijkt wel zo'n politieke gast, dingen beloven en niets doen

Gebruiker Boe!'s schermafbeelding

Standaard

Och, en al zouden ze info hebben gebruikt. Vind het niet meer dan logisch? Kan niet ontkennen dat ik ook gewoon een prachtige sheet heb met coörds...
    Ben in ieder geval benieuwd naar het resultaat hiervan, het kan naar mijn mening vele kanten opgaan. Gaan er andere allianties nog interveniëren? Worden de eerste alliantieacties een succes van PEACE! & Omertá.. Ga zo maar door..

Dit is zeker:
    Omertá gaat voor het eerst deze server flinke klappen op de nieren krijgen
    Boe! S5 '11-'12 - Boe! S6 '12-'13 - Smooth Criminal S6 '13-'14 - Peace of Cake S2 '14-'15 - Captain America '14-'15 - Fargo '16
    [7-4-2016 19:40:00] jip: zou wel een enorm beest moeten zijn als ie van thomas zou winnen
    [7-4-2016 19:41:22] Lars: ja idd

Gebruiker Fobos's schermafbeelding

Standaard

AVDs deffen?

ga toch weg :P
    S6:2007 -2008 #mac_schoen - De Kroeg; S1: 2008 - 2009 #Fobos - Unity-EC; S5: 2009 - 2009 #Foit - Fobia/Mug; TS1: 2011 - 2012 #Fobos - Rage!; TS5: 2012 - 2013 #Fobos - Omertà; TS6: 2013 - Heden #Schrödingerscat - Omertà

Gebruiker Kruijk's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fobos Bekijk bericht
    AVDs deffen?

ga toch weg :P
    Ha, bij de meeste van onze AVDs kunnen jullie met schoenen niet in 5 uur zijn, dus het zou deze oorlog wel eens kunnen voorkomen dat we wel AVD overnames weten te deffen . Maar ben wel benieuwd naar de schade van deze eerste actie, er wordt iig goed getimed gelopen, maar volgens mij valt de grootschaligheid wel nog redelijk mee.
    The Man, The Myth, The Kruijk

De almachtige kruijk? Hij heeft gewoon geen leven en word denk ik betaalt om travian te spelen... Dan heb je en het geld en de tijd natuurlijk, dat maakt je nog geen goede/almachtige speler of zelfs een goede leider, want dat is ie nog het allerminste!

Gebruiker

Standaard

Er zijn veel verschillende manieren om een AVD te achterhalen en iedere gek kan dat. In de collages van de acties tegen roulette stonden de dorpen van omerta waaruit ze aanvielen open en bloot op een presenteer blaadje. Dus omerta doet er niet echt moeilijk om die inhoud geheim te houden omdat ze toch al weten dat het niet meer geheim is.

Koen
    Nu actief op nlx
    Ik hou altijd van rapportjes

Server 1 (2011/2012): Koen214

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruijk Bekijk bericht
    100% zeker weet ik dat er communicatie is, samenwerking waarschijnlijk.
    Jeuj, de eerste persoon die analyses gejank noemt is alweer gespot!
    Analyses nog wel. Kun je ook eens zeggen waar deze analyse op gebaseerd zijn?

Ik ga trouwens hier niet ontkennen dat we met Kronos samenwerken. Ik kan namelijk moeilijk dingen beweren waar ik niks vanaf weet. Dit is letterlijk de één van de eerste keren dat ik die naam hoor.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thinky Bekijk bericht
    Analyses nog wel. Kun je ook eens zeggen waar deze analyse op gebaseerd zijn?

Ik ga trouwens hier niet ontkennen dat we met Kronos samenwerken. Ik kan namelijk moeilijk dingen beweren waar ik niks vanaf weet. Dit is letterlijk de één van de eerste keren dat ik die naam hoor.
    Dat heb ik al gedeeltelijk gezegd, AMs van Victoria, maar met name door een pissige ex-leiding in Victoria (inmiddels verdwenen van de server) die dat letterlijk heeft gezegd en zelfs wist te vertellen dat jullie ons binnenkort zouden aanvallen. Dus ofwel Victoria heeft een spion in jullie leiding, ofwel er is vergaand contact, waarin zelfs het vertrouwen is om plannen te delen. Dat eerste scenario lijkt me onwaarschijnlijk, dus communicatie weet ik wel 100% zeker, samenwerking lijkt me waarschijnlijk.

Maar ja, dit is de manier waarop Michiel gewoon altijd speelt, zorgen dat je jezelf in een positie zet waarin je zo kansrijk mogelijk bent. Dat is allemaal prima, maar alle ontkenningen hier vind ik dan een beetje stom

De almachtige kruijk? Hij heeft gewoon geen leven en word denk ik betaalt om travian te spelen... Dan heb je en het geld en de tijd natuurlijk, dat maakt je nog geen goede/almachtige speler of zelfs een goede leider, want dat is ie nog het allerminste!

Gebruiker Thinky's schermafbeelding

Standaard

Dat heb ik al gedeeltelijk gezegd, AMs van Victoria, maar met name door een pissige ex-leiding in Victoria (inmiddels verdwenen van de server) die zelfs wist te vertellen dat jullie ons binnenkort zouden aanvallen. Dus ofwel Victoria heeft een spion in jullie leiding, ofwel er is vergaand contact, waarin zelfs het vertrouwen is om plannen te delen. Dat eerste scenario lijkt me onwaarschijnlijk, dus communicatie weet ik wel 100% zeker, samenwerking lijkt me waarschijnlijk.
    Aah wacht, Kronos is Victoria? Weer wat nieuws geleerd.
    - Me Gusta! - Mephobia - Omertà - SHD - C.S. - TNS -

[18:37:04] Bartic | Error 404: heb eindelijk keihard plezier in dit spel
    [18:37:16] Bartic | Error 404: nu snap ik wrm svenie als een malle op iedereen loopt xD

Standaard

De 23 leden die nog in Victoria zaten, zijn opgegaan in Kronos. Kronos en Victoria werkten ook al een tijd samen en iig denken ze bij Kronos al een aantal weken een NAV met Omerta te hebben. Vanuit Omerta hoor ik wat anders, maar de hoeveelheid overnames wijzen ergens anders op

Gebruiker

Standaard

1 ding doet peace sws al beter.

gelijk aanvallen op artedorpen...ook al zijn het fakes het kost ons tijd en gs.

mvg

optimus

Regels voor berichten