Pagina 1 van 22 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 tot 10 van 214

Discussie: Het grote speculatie topic omtrent T4.4, nieuwe server en alles wat je maar kwijt wil

Gebruiker BlaxXx's schermafbeelding

Standaard Het grote speculatie topic omtrent T4.4, nieuwe server en alles wat je maar kwijt wil

Aangezien vorige topic wel ontopic was maar volgens de crew niet. Nu maar een topic wat altijd ontopic is omdat het topic alles is

Wat is deze jongen toch slim

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyl Bekijk bericht
    Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

BD Server is gewoon triest.
    S6: Omertà
    S1: No Doubt

Gebruiker Plox's schermafbeelding

Standaard

Dubbel graanverbruik van troepen werkt dubbel goudgebruik in de hand en leidt onvermijdelijk tot halvering in spelersaantallen. Zoals in een ander topic al gezegd is, men kan het aantal servers wel terugschroeven naar 3, maar als er geen animo is voor de servers die ze wel draaien, dan is er sprake van een neerwaartse spiraal.

De aanpassingen van de Birthday zijn goed, mits ze het dubbele graanverbruik eruit laten (en eventueel ook de dubbele productie). Hoe willen ze dat op een speedserver gaan doen eigenlijk? Dubbele productie ook daar? En ook dubbel graanverbruik? Dan kun je rond de 1 miljoen graanpunten troepen hebben bij de artefacten, dat is pas dramatisch, dan kun je nog niet eens 1 uur per dag slapen, of je hebt al graandood.

Gebruiker Remcow's schermafbeelding

Standaard

Nice, dit is duidelijk aangegeven door de maker!

Ik heb het idee dat er meer mensen een normale server willen dan een gekke uit ze verband gerukte T4.4 B-Day server.
    Hopelijk ziet trav dat ook, en komen ze te gemoed aan wat de klant wil

Daarnaast wil ik alle posts van Fluxxi aanbevelen voor goed onderbouwde argumenten waarom T4.4 niet opnieuw gestart moet worden.

Als laatste ben ik nog steeds benieuwd naar de docu van national geo over voortplanting van mieren, en wil ik voorstellen een foto te maken van de crew aan de ranja als ze het kijken, om die te gebruiken als kerstfoto voor komende feestdagen.

T2. S3 DizzleFie - ?
    T3. S4 Sundimtar - Premium. S4 Vladar - Premium!. S7 Linjal - Avoid. S3.com Hades - ValhallaNL.
    T4. S5 Vince - ego. S4 Hades - us. S1 EGO - Lab(i)el. S5 Push the Button - Walküre. S1.de Hades - Dirty!.

Standaard

Dat is ook een van de dingen die .xXx. probeerde te zeggen in het andere topic denk ik. Of de veranderingen wel of niet goed zijn dat doet er niet toe. De veranderingen zijn incompleet. Balans is volledig weg, alsof er al sinds de b-day server een aardbeving bezig van 10 op de schaal van richter. Daar vind je vrij weinig balans, maar bij deze verandering vind je nog minder balans!

Dubbels gs =/= dubbel graan verbruik.

Hoe kan je pre-artes (dus zonder opslag plan) lopen met een 250k veeg, hoe kan je uberhaupt ooit lopen met een veeg van "normale" grote wat toch wel richting de 200k tijdens de artes is en na de artes richtig de 300k++ kan zijn.

Gezelligste forummer: ik durf het bijna niet toe te geven, maar ja, ik heb hier op BlaxXx gestemd Omdat ie humor heeft. En omdat hij een berisping af en toe best begrijpt

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlaxXx Bekijk bericht
    Dat is ook een van de dingen die .xXx. probeerde te zeggen in het andere topic denk ik. Of de veranderingen wel of niet goed zijn dat doet er niet toe. De veranderingen zijn incompleet. Balans is volledig weg, alsof er al sinds de b-day server een aardbeving bezig van 10 op de schaal van richter. Daar vind je vrij weinig balans, maar bij deze verandering vind je nog minder balans!

Dubbels gs =/= dubbel graan verbruik.

Hoe kan je pre-artes (dus zonder opslag plan) lopen met een 250k veeg, hoe kan je uberhaupt ooit lopen met een veeg van "normale" grote wat toch wel richting de 200k tijdens de artes is en na de artes richtig de 300k++ kan zijn.
    Handelsroutes, npc en om het half uur graan regelen,
    + 4 bufferdorpen met 800k opslag xD
    Er is altijd een baas boven baas.

Gebruiker Tyl's schermafbeelding

Standaard

Maar is het al een feit dan, dat er dubbel graanverbruik is?
    S1 2009-2010 Tyl (Pink); S2 2010-2011 Ghost (MUG); S1 2010-2011 Vainqueur (7); TC4 2011-2012 Charlie Sheen (BAZEN); TC7 2012 Pink (F&F);
    TS4 2012-2013 SevenOfNine (Violence); TS2 2013 Bazinga! (NOES!); TS6 2013-2014 Unchained (Kermis); TS1 2014 Katy Perry (Dirty)

Gebruiker Wankie's schermafbeelding

Standaard

Verander de snelheid van de eenheden en je hebt een speedserver.

Standaard

Maar is het al een feit dan, dat er dubbel graanverbruik is?
    Op de .com aanpassingen staat het niet. Bij het .nl lijstje is precies hetzelfde lijstje op dezelfde volgorde vertaald + ineens dubbel graanverbruik er onder geplakt. Dus blijkbaar wel...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wankie Bekijk bericht
    Verander de snelheid van de eenheden en je hebt een speedserver.
    Speed heeft geen dubbel graanverbruik chappie.
    Er is altijd een baas boven baas.

Regels voor berichten