Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: Wanneer krijgt de aanvaller te zien wat er aan defence staat?

Gebruiker

Standaard Wanneer krijgt de aanvaller te zien wat er aan defence staat?

Beste,

Ik had een vraagje, want als ik op iemand doodloop(al mijn troepen doodgaan) krijg in in sommige gevallen wel de troepen van de defender te zien en in sommige gevallen krijg is alleen maar ? ? ? ? ? ? te zien.

Voorbeeld 1:

Ik loop op iemand met 20 zwaardvechters. Al mijn zwaardvechters gaan dood maar in mijn rapportje wat ik te zien krijg zijn er 23 van de 100 phalanxen van de defender gestorven.

Voorbeeld 2:

Ik loop op iemand met 20 zwaardvechters. Al mijn zwaardvechters zijn dood maar in mijn rapportje zie ik alleen maar ? ? ? ? ? ? ? ? bij de troepen van de defender.

Nu is mijn vraag, is dit toeval? Of hangt het af van hoeveel defence er bij de verdediger staat?

Ik hoop dat het duidelijk is anders, vragen kan ik altijd beantwoorden

Koen
    Nu actief op nlx
    Ik hou altijd van rapportjes

Server 1 (2011/2012): Koen214

Support Supp_Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen214 Bekijk bericht
    Beste,

Ik had een vraagje, want als ik op iemand doodloop(al mijn troepen doodgaan) krijg in in sommige gevallen wel de troepen van de defender te zien en in sommige gevallen krijg is alleen maar ? ? ? ? ? ? te zien.

Voorbeeld 1:

Ik loop op iemand met 20 zwaardvechters. Al mijn zwaardvechters gaan dood maar in mijn rapportje wat ik te zien krijg zijn er 23 van de 100 phalanxen van de defender gestorven.

Voorbeeld 2:

Ik loop op iemand met 20 zwaardvechters. Al mijn zwaardvechters zijn dood maar in mijn rapportje zie ik alleen maar ? ? ? ? ? ? ? ? bij de troepen van de defender.

Nu is mijn vraag, is dit toeval? Of hangt het af van hoeveel defence er bij de verdediger staat?

Ik hoop dat het duidelijk is anders, vragen kan ik altijd beantwoorden

Koen
    Beste,

Wanneer de aanvaller 25% of meer dood van de verdediger tijdens de aanval dan zul je een volledig aanvals rapport ontvangen.

In onderstaande link de uitleg over de rapportages.
    http://t4.answers.travian.nl/index.p...=364#go2answer

Voor meer informatie kun je ook eens kijken op de Answers website van TRAVIAN op http://answers.travian.nl of op het algemeen forum in het vragen deel op http://forum.travian.nl/forumdisplay.php?22-Vragen

Hopelijk heb ik je hierbij voldoende geïnformeerd.
    Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
    Patje|Support

Gebruiker

Standaard

Wat Patje zegt, 25% moet je doden.

Je eerste voorbeeld is dus slecht omdat je 23 vd 100 phalanxen niet zou zien

"Ik loop op iemand met 20 zwaardvechters. Al mijn zwaardvechters gaan dood maar in mijn rapportje wat ik te zien krijg zijn er 23 van de 100 phalanxen van de defender gestorven. "

Althans, dat zou je niet mogen zien
    Laatst gewijzigd door CM_Sledge : 12-01-2014 om 14:27

Gebruiker

Standaard

Oke! Het is helemaal duidelijk voor mij.

Sorry voor het slechte voorbeeld maar ik wist niet waar de grens lag

Dank voor de reacties.

Koen
    Nu actief op nlx
    Ik hou altijd van rapportjes

Server 1 (2011/2012): Koen214

Regels voor berichten