Weergegeven resultaten: 1 tot 4 van 4

Discussie: Vraag ivm vluchtinstelling

Gebruiker

Standaard Vraag ivm vluchtinstelling

Goeiemiddag,

een klein stukje uit de uitleg van de vluchtinstelling :

'De troepen zullen NIET weggaan indien er andere troepen terugkomen in de 10 seconden voor de aanval, met uitzondering van troepen die terugkeren na het eerder ontvluchten van een aanval.'

Ik heb 'andere' gehighlight. Ben ik juist als ik veronderstel dat enkel troepen gemaakt in het hoofddorp die al aanwezig waren bij de terugkeer van de bewuste terugkomende aanvallende troepen getroffen kunnen worden? Die troepen die net zijn teruggekomen ontwijken wel? Want dan heeft een aanval counteren weinig zin als iemand met zen volledige troepenmacht aanvalt...

Graag feedback.

Thx!
    mis·fit (msft, ms-ft)
    n.
    1. Something of the wrong size or shape for its purpose.
    2. One who is unable to adjust to one's environment or circumstances or is considered to be disturbingly different from others.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste matonge,

Door alleen dat stukje tekst eruit te nemen, haal je de juiste uitleg weg,
    de zin die je nu opnoemt verwijst namelijk naar het bovenstaande, welke troepen er zullen vluchten of wanneer niet.

Activeer aanval ontlopen.

De troepen verlaten je dorp op het moment van de aanval en keren 180 seconden later terug.

De troepen zullen NIET weggaan indien er andere troepen terugkomen in de 10 seconden voor de aanval, met uitzondering van troepen die terugkeren na het eerder ontvluchten van een aanval.

Anders omschreven:

Alle troepen behorend tot je hoofddorp, verlaten je dorp op het moment van de aanval en keren 180 seconden later terug.

Deze troepen zullen NIET weggaan indien er andere troepen terugkomen in de 10 seconden voor de aanval
    (dit kunnen troepen zijn die terugkomen van een aanval of farmbezoek, ook de troepen die je counteren wil),
    met uitzondering van troepen die terugkeren na het eerder ontvluchten van een aanval.
    (het counteren op de tijd dat troepen terugkomen op de tijd van aanval ontlopen is dus niet mogelijk)

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Bedankt voor het antwoord.

De aanval die ik counter kan ik dus wel degelijk treffen als ik binnen de 10 sec na zijn terugkeer aankom met mijn aanval. (op voorwaarde dat ie ze niet zelf handmatig alweer wegstuurt)

Maar dan moet dat woordje 'andere' er echt wel uit.
    Zo gaan mensen denken dat er nog andere troepen, dan de terugkerende aanval die je wil counteren, moeten terugkeren binnen de 10 sec voor je eigen aanval.
    mis·fit (msft, ms-ft)
    n.
    1. Something of the wrong size or shape for its purpose.
    2. One who is unable to adjust to one's environment or circumstances or is considered to be disturbingly different from others.

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Het woord 'andere' hoort er toch echt in te staan aangezien het gaat om andere troepen die terugkomen in het dorp,
    los van de troepen die terugkomen van de vlucht optie.

Ook ik weet niet wanneer de vernieuwde answers er zullen zijn, ik wacht met smart.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Regels voor berichten