Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 tot 30 van 81

Discussie: JIT vs RN

Gebruiker Tim's schermafbeelding

Standaard

Ik heb destijds een tijdje in RN gezeten. Dat is lang geleden, toch al enkele maanden.

Maar van wat ik nog weet was het niet zo denderend. Er zaten enkele goede accounts bij, zoals Seneca en Swiffer. Verder was het veelal middelmaat.
    Er is ook veel onvrede geweest over de manier van leidinggeven.
    Pilske Atten (S4 Lock) - Agent P (S6 Lock) - Flying Dutchman (S1 Bermuda)
    Churchill (S2 C.S.) - Guy Fawkes (S5 Die Walküre) - Harvey Specter (S1 # Kaas)
    Ares (S5 Olympus) - Escape (S1 HT!)
    Showtime (S5 The Purge)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prboy Bekijk bericht
    RN was een tijdje een alliantie die rang 1 was, ze waren niet top (jaja fout verwoordt), maar ze waren duidelijk aanwezig...
    Populatie maakt een ally niet top he

In de top 20 grootste spelers staan maar een handjevol topspelers, maar van de meeste accounts heeft de gemiddelde travianner weinig te vrezen. Dan kan je 20k+ pop hebben, maar als er geen veeg achter staan omdat al je grondstoffen in grote feesten gaan, dan heb je dus gewoon een flut account.

Je kan dan wel 5k farm troepen hebben in elk dorp om die lintjes binnen te harken, maar dat zet geen zoden aan de dijk.

Dan doet ome appelman het m.i. een stuk beter met zijn 5.5k pop

En ik wil dat je WRC de topper van de server noemt potverdrie! Met 27 man hebben we RED onschadelijk gemaakt in een actie. En sinds dat moment (12-8-2013) zijn we non-stop in oorlog geweest.
    Water, T.R., Aka, Heroes!, REDDEF, allen hebben het loodje gelegd met als enig 'foutje' van ons dat we t.r. niet hard genoeg aangepakt hebben waardoor er veel naar DBD konden gaan. Foutje tussen haakjes omdat er zoveel tegenstanders waren en de tijd zo beperkt was. Na elke oorlogswinnende slag kwam de volgende ally alweer langs om ons weg proberen te krijgen. (Met als mooiste voorbeeld de defactie van thgttg bij RN)

Neemt niet weg dat JIT zich nu ook in de top van de server aan het verstigen is.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CaLeX Bekijk bericht
    Neemt niet weg dat JIT zich nu ook in de top van de server aan het verstigen is.
    hou op schei uit, straks gaan we nog blozen

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim Bekijk bericht
    Ik heb destijds een tijdje in RN gezeten. Dat is lang geleden, toch al enkele maanden.

Maar van wat ik nog weet was het niet zo denderend. Er zaten enkele goede accounts bij, zoals Seneca en Swiffer. Verder was het veelal middelmaat.
    Er is ook veel onvrede geweest over de manier van leidinggeven.
    Seneca had een goed account, maar ook omdat de hele alliantie in teken van Seneca (en vriendjes) stond. Seneca besliste wie gefarmed mocht worden en wie niet. Zodat ze zelf meer konden farmen
    Best rare manier van leidinggeven ja

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luzac Bekijk bericht
    hou op schei uit, straks gaan we nog blozen
    Ach jonge, iedereen weet toch dat JIT samenwerkt met deze alliantie: http://ts3.travian.nl/allianz.php?aid=861
    Dat zijn jullie deffers, soort zoekt soort?
    Daarom zijn jullie zo goed!

Gebruiker Scylla's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ach jonge, iedereen weet toch dat JIT samenwerkt met deze alliantie: http://ts3.travian.nl/allianz.php?aid=861
    Dat zijn jullie deffers, soort zoekt soort?
    Daarom zijn jullie zo goed!
    SSSSTT! Verklap dat nou niet
    Laten we lekker link gaan doen!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik denk dat WRC een open dictatuur is eigenlijk, als je daarmee bedoelt dat een open dictatuur iets goed is, want dictators hebben vaak een negatieve bijklank. Maar elke regeringsvorm op travian is beter dan een democratie.

RN is nooit een topally geweest, op heel S3 is er 1 topally geweest: WRC. En op heel travian.nl zijn er maar weinig echte topallianties geweest. Kan er maar twee opnoemen en daar wil ik WRC niet mee vergelijken om niet de eeuwige discussie te krijgen wie de beste alliantie is.

RN was de beste ally in ZW vanwege een paar spelers die veel farmden en veel troepen hadden, maar buiten farmen konden ze er niet mee omgaan. Geen leiding aanwezig en spelers wisten niet wat ze moesten doen in welke situatie. Daarnaast een gigantisch blok gecreëerd dat een vals gevoel van veiligheid geeft en je hebt jezelf tot een goede farm gebombardeerd. Het enige waar zo'n blok goed voor is in het beginspel is angst creëren.

Chapeau ook voor JIT dat ze zich durfden af te splitsen van Water en RN. En dat ze niet zoals Heroes! (welke wel wilden afsplitsen maar het niet deden) heel de server lang RN's hielen bleven likken. Je ziet wel: Heroes! is weg, JIT bestaat nog
    ik kan niet zeggen dat RN de beste ally in ZW is of was want ze zijn er bijna niet meer en underdog wel , ook had ik wel eens willen zien als ze underdog de oorlog hadden verklaard wie dan aan het langste eind had getrokken .

ik had zeker toen dat grote blok in ons gewest werd gemaakt verwacht dat ze underdog ook zouden aanvallen maar om de een of andere reden hebben ze dat niet gedaan .

dat Jit zich durfde af te splitsen had ik wel verwacht want ik ken ze omdat we op de s5 ook goed contact hadden en we van elkaar weten dat we elkaar niet lastig vallen en in noodgeval helpen als dat mogelijk is , en Jit is zeker een ally die je niet moet onderschatten

underdog is niet de sterkste ally maar als er 1 ding is wat de leden hier niet doen en dat is opgeven .

dat we niet echt zelf oorlog voeren is onze keus en zolang de leden hier tevreden zijn vind ik het ook prima .

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

De vredesperiodes van underdog zijn altijd 12 maanden lang.

Gebruiker

Standaard

AVD van (een van de laatste) RN'ers compleet aan gort geschoten. +-850 pop eraf geknald nadat hij een van onze spelers lastig viel:

http://travian-reports.net/nl/report/83799c91fd3
    http://travian-reports.net/nl/report/838003d8d8b (×7)
    http://travian-reports.net/nl/report/83801e91ade (×6)

Ik begin het vermoeden te krijgen dat de aanvallen van JIT de laatste push was die veel leden van RN nodig hadden om te vertrekken. Nu swiffer, de laatste actieve leiding, weg is gaan we even kijken welke alliantie de volgende is.

Het lijkt me niet meer dan logisch om te stellen dat JIT deze oorlog (hoe kort ie ook duurde) gewonnen heeft. RN'ers die het hier niet mee eens zijn mogen zich melden

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luzac Bekijk bericht
    AVD van (een van de laatste) RN'ers compleet aan gort geschoten. +-850 pop eraf geknald nadat hij een van onze spelers lastig viel:

http://travian-reports.net/nl/report/83799c91fd3
    http://travian-reports.net/nl/report/838003d8d8b (×7)
    http://travian-reports.net/nl/report/83801e91ade (×6)

Ik begin het vermoeden te krijgen dat de aanvallen van JIT de laatste push was die veel leden van RN nodig hadden om te vertrekken. Nu swiffer, de laatste actieve leiding, weg is gaan we even kijken welke alliantie de volgende is.

Het lijkt me niet meer dan logisch om te stellen dat JIT deze oorlog (hoe kort ie ook duurde) gewonnen heeft. RN'ers die het hier niet mee eens zijn mogen zich melden
    Jit heeft deze oorlog inderdaad gewonnen .
    ik wist dat Jit op RN ging lopen en het was makkelijk geweest voor underdog om dan ook op RN spelers te gaan lopen maar heb hiervan af gezien omdat er dan weer de roddels zouden komen dat underdog dan alleen maar ging aanvallen omdat Jit er al flink op aan het lopen was .

@Swenie ja wij hebben 12 maanden vrede periode maar bijten ons wel vast in een aanvaller die het hier te bond maakt en denk dat er daarom ook wel veel spelers zijn die hier daardoor liever weg blijven

Gebruiker

Standaard

Ik denk dat het vooral de afstand is dat veel mensen weghoudt

Regels voor berichten