Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 tot 20 van 81

Discussie: JIT vs RN

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bloodnofsky Bekijk bericht
    Hoezo reageert RN niet dan?
    Wel jammer, beetje ruzie maken ofzo. Ook een beetje saai zo
    RN zul je nooit zien reageren.
    Het is een gesloten dictatuur.
    Enige keer dat ze hun muil opentrekken is als hun fakes een lvl 1 gebouw oid wegschieten en ze er dan een collage van maken.
    Mja je moet ergens blij mee zijn I guess..

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svenie Bekijk bericht
    RN zul je nooit zien reageren.
    Het is een gesloten dictatuur.
    Enige keer dat ze hun muil opentrekken is als hun fakes een lvl 1 gebouw oid wegschieten en ze er dan een collage van maken.
    Mja je moet ergens blij mee zijn I guess..
    Ken jij dan open dictaturen? Dictaturen zijn altijd gesloten, als ze open waren geweest was het geen dictatuur meer geweest.

Ben benieuwd hoe lang RN nog door blijft spelen, zijn volhardend dat zeker, maar hebben toch ook veel verliezen geleden. Eens bestond er een blok uit Heroes!, AKA, Water en RN en alleen RN is over. De grote uitdager moest dat wezen voor het grote RED blok destijds. Nu nog maar 1/4de van over. Nou ja van RED is ook niets meer over. De oorlogen hebben toch wel veel inpact gehad op deze server. Mede doordat er te weinig spelers over zijn.

Over het WW, ach eindspel gaat nog wel even duren. Lijkt me stug dat alle WW's niet minimaal 3 keer van 90 naar 0 worden geschoten. Weinig spelers, is dus weinig defensie, terwijl er genoeg spelers zijn met 100k+ vegen.

Gebruiker

Standaard

Bloodnofsky!

nee man, ben gewoon gestopt nadat Ryoan JI uit elkaar viel en RC en Ryoan Ji elkaar matelooss beschuldigde van spionage... echt kinderachtig joh...

verder is Rn een normale ally, eerst was het een topally, nu is RN de tijd geweest...
    de machtsblokken (underdog, JIT, WRC, DBD&co, en THGHTT) worden gevormt door allianties, en uiteindelijk speelt WRC schaakmaat door het ww naar 100 gooien...

de rivaliteit tussen ally's bv JIT vs RN zorgen dat de vegen van deze 2 ally's naar elkaar worden gestuurd en niet naar de ww's....

achja elke server heeft dit soort problemen!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prboy Bekijk bericht

verder is Rn een normale ally, eerst was het een topally, nu is RN de tijd geweest...

!
    Je doet je naam wel eer aan, waaruit blijkt dat het een topally was? Want ik heb RN de gehele server vrij weinig goed zien doen.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelmie Bekijk bericht
    Ken jij dan open dictaturen? Dictaturen zijn altijd gesloten, als ze open waren geweest was het geen dictatuur meer geweest.

Ben benieuwd hoe lang RN nog door blijft spelen, zijn volhardend dat zeker, maar hebben toch ook veel verliezen geleden. Eens bestond er een blok uit Heroes!, AKA, Water en RN en alleen RN is over. De grote uitdager moest dat wezen voor het grote RED blok destijds. Nu nog maar 1/4de van over. Nou ja van RED is ook niets meer over. De oorlogen hebben toch wel veel inpact gehad op deze server. Mede doordat er te weinig spelers over zijn.

Over het WW, ach eindspel gaat nog wel even duren. Lijkt me stug dat alle WW's niet minimaal 3 keer van 90 naar 0 worden geschoten. Weinig spelers, is dus weinig defensie, terwijl er genoeg spelers zijn met 100k+ vegen.
    Ik denk dat WRC een open dictatuur is eigenlijk, als je daarmee bedoelt dat een open dictatuur iets goed is, want dictators hebben vaak een negatieve bijklank. Maar elke regeringsvorm op travian is beter dan een democratie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prboy Bekijk bericht
    Bloodnofsky!

nee man, ben gewoon gestopt nadat Ryoan JI uit elkaar viel en RC en Ryoan Ji elkaar matelooss beschuldigde van spionage... echt kinderachtig joh...

de machtsblokken (underdog, JIT, WRC, DBD&co, en THGHTT) worden gevormt door allianties, en uiteindelijk speelt WRC schaakmaat door het ww naar 100 gooien...

de rivaliteit tussen ally's bv JIT vs RN zorgen dat de vegen van deze 2 ally's naar elkaar worden gestuurd en niet naar de ww's....

achja elke server heeft dit soort problemen!
    RN is nooit een topally geweest, op heel S3 is er 1 topally geweest: WRC. En op heel travian.nl zijn er maar weinig echte topallianties geweest. Kan er maar twee opnoemen en daar wil ik WRC niet mee vergelijken om niet de eeuwige discussie te krijgen wie de beste alliantie is.

RN was de beste ally in ZW vanwege een paar spelers die veel farmden en veel troepen hadden, maar buiten farmen konden ze er niet mee omgaan. Geen leiding aanwezig en spelers wisten niet wat ze moesten doen in welke situatie. Daarnaast een gigantisch blok gecreëerd dat een vals gevoel van veiligheid geeft en je hebt jezelf tot een goede farm gebombardeerd. Het enige waar zo'n blok goed voor is in het beginspel is angst creëren.

Chapeau ook voor JIT dat ze zich durfden af te splitsen van Water en RN. En dat ze niet zoals Heroes! (welke wel wilden afsplitsen maar het niet deden) heel de server lang RN's hielen bleven likken. Je ziet wel: Heroes! is weg, JIT bestaat nog

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht
    Ik denk dat WRC een open dictatuur is eigenlijk, als je daarmee bedoelt dat een open dictatuur iets goed is, want dictators hebben vaak een negatieve bijklank. Maar elke regeringsvorm op travian is beter dan een democratie.
    Welnee, WRC is een soort Rusland, doen alsof het een democratie is, maar in werkelijkheid een dictatuur is. Staat niet voor niets in dat Sapa Inca onze dictator is. De rest weet dat ook, daarom staat dat ook in alliantieprofiel vermeld wat Sapa is, anders zijn we bang dat die zijn rol vergeet.

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jelmie Bekijk bericht
    ahum, beetje offtopic maarrehh,,

Ik ga er vanuit dat er heel veel potentiele eindvegen van thgttg kapot zijn geschoten door WRC. Wat er nog resteert.. Een van deze spelers kan vast wel op tijd met genoeg katas aankomen om het hele AVD kapot te schieten

De kleine titanen schoenen VII (‎**2‬×‬‎)
    Schatkamer: 10, Effect: Dorp
    deleteknop WRC
    De kleine titanen schoenen VIII (‎**2‬×‬‎)
    sapa inca WRC
    De kleine titanen schoenen IX (‎**2‬×‬‎)
    Casparov WRC

De grote titanen schoenen I (‎**1.5‬×‬‎)
    Schatkamer: 20, Effect: Account
    YANG WRC
    De grote titanen schoenen II (‎**1.5‬×‬‎)
    raar WRC
    De grote titanen schoenen III (‎**1.5‬×‬‎)
    Pokemon WRC

De unieke titanen schoenen (‎**2‬×‬‎)
    Loo WRC

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luzac Bekijk bericht
    ahum, beetje offtopic maarrehh,,

Ik ga er vanuit dat er heel veel potentiele eindvegen van thgttg kapot zijn geschoten door WRC. Wat er nog resteert.. Een van deze spelers kan vast wel op tijd met genoeg katas aankomen om het hele AVD kapot te schieten

7 titanen
    ssst, onze tactiek!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CaLeX Bekijk bericht
    Je doet je naam wel eer aan, waaruit blijkt dat het een topally was? Want ik heb RN de gehele server vrij weinig goed zien doen.
    RN was een tijdje een alliantie die rang 1 was, ze waren niet top (jaja fout verwoordt), maar ze waren duidelijk aanwezig...

wat Fluxie al zei, ze hadden veel troepen en farmden veel, hadden ze hiervoor ervaren gebruik gemaakt dan zou RN nu toch wel een overheersende ally zijn...

Fluxie, het lijkt me nogal stug dat je je eigen alliantie de topalliantie noemt, jullie zijn idd heel de server aanwezig geweest en hebben veel vijanden gemaakt, echter heb ik de indruk niet gekregen dat jullie echt echt gevaarlijk blijken, misschien komt dit wel omdat ik een trotste Jit'er ben en WRC en JIT niet zoveel met elkaar optrekken...

ik zou zeggen dat jullie een topalliantie waren deze server, over het algemeen kan je moeilijk zeggen wie de topally is aangezien bv JIT met 18 man in vergelijking met RN met 25 man JIT beter is, kwalitatief per speler staat JIT er goed voor, dit geldt voor WRC ook...

je kan dus moeilijk zeggen wie de topally is!

anderszijds gaat WRC wel het eindspel winnen, als er nu niet opeens een of andere gek begint te gooien met vegen...

naja ingewikkelde kwestie, maar dat WRC gaat winnen is wel duidelijk

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

WRC is gewoon de beste ally van de server.
    Maar zie WRC niet als een top ally van het moment als je heel travian.nl meeneemt.
    Ook al is die top maar een paar allies, dus doet WRC het nog steeds goed.

Regels voor berichten