Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Vraag mbt afloop kerstvrede

Gebruiker

Standaard Vraag mbt afloop kerstvrede

Hallo,

Mijn vraag was als de kerstvrede afloopt morgen om 23.59 uur kan ik dus vanaf 0.00 weer aanvallen zonder dat de kerst vrede nog een aantal minuten doorloopt oid ?

Cheers,
    Viva Lock!

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste Gohf046,

wanneer de vrede afloopt, lees: dus niet de einde graandood, is het weer mogenlijk om echte aanvallen te laten aankomen
    ipv de feestgroeten te brengen.
    We raden af om om op 00:00:00 te timen want er kan per server/browser wat tijdsverschil optreden.
    Indien je toch aanvalt, zorg dan dat je aanvallen een paar seconden later aankomen.
    Zelf houd ik hier een marge van 10 seconden, dus aankomst 00:00:10 maar ook dit is geen garantie voor een goede aanval/overval/overname.
    Wat precies de veilige marge is, dat is ons niet meegedeeld.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supp_sledge Bekijk bericht
    Beste Gohf046,

wanneer de vrede afloopt, lees: dus niet de einde graandood, is het weer mogenlijk om echte aanvallen te laten aankomen
    ipv de feestgroeten te brengen.
    We raden af om om op 00:00:00 te timen want er kan per server/browser wat tijdsverschil optreden.
    Indien je toch aanvalt, zorg dan dat je aanvallen een paar seconden later aankomen.
    Zelf houd ik hier een marge van 10 seconden, dus aankomst 00:00:10 maar ook dit is geen garantie voor een goede aanval/overval/overname.
    Wat precies de veilige marge is, dat is ons niet meegedeeld.

MVG
    sledge
    Met 1 minuut moet het normaal gezien wel lukken dus ? Bedankt voor je antwoord!
    Viva Lock!

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Mij is de werkelijke marge niet bekend, dat geldt voor ieder NL crewlid,ik weet alleen dat je een bepaalde marge moet hanteren.
    Welke dat precies is kan ik je niet zeggen.
    Ik heb servers meegemaakt waar t na 2 seconden lukte maar ook gezien dat het na 30 seconden evengoed fout ging.
    Voor ons als support blijft het elk jaar hierover ook maar in het duister tasten.

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker Wittekind's schermafbeelding

Standaard

pffff... farmboeren
    OUD: Dirty! (nl1/de1), Violence (nl4), Avoid (nl7), Bazen (nl4), MUG (nl2, nl5, nl4), Cocktail (nl6), Prandur/Camorra (nl2), Vandalen (nl5), Borgia (nl2), Valhalla/Carpe Diem (.com), ...

Status: Random wat knallen...

Soortgelijke discussies

1. Grondstoffen na afloop server
    By kries in forum Vragen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 27-07-2011, 01:37

Regels voor berichten