Weergegeven resultaten: 1 tot 5 van 5

Discussie: Overbodige voorwerpen?

Gebruiker

Standaard Overbodige voorwerpen?

Mijn held heeft onder andere deze voorwerpen:

- Klein hamer der Paladijnen (+500 sterkte, +6 aanval, +6 verdediging)
    - Kleine knuppelvechter der knuppelvechters (+500 sterkte, +3 aanval, +3 verdediging)

Mijn held kan slechts 1 van beide vasthouden, dus kies ik uiteraard voor het eerste. Is er nog een reden om het tweede te houden? Of mag ik dit gewoon veilen, zonder dat ik daar ooit spijt van krijg?

Customer Service Representative CM_Sledge's schermafbeelding

Standaard

Beste muzikids,

De keuze voor welk wapen het beste is zul je zelf moeten maken, dat hangt af van je speelstijl en welk leger je wil hebben.

- Klein hamer der Paladijnen
    (+500 sterkte voor de held zelf, +6 aanval, +6 verdediging voor elke aanwezige paladijn uit hetzelfde dorp als de held)
    - Kleine knuppelvechter der knuppelvechters
    (+500 sterkte voor de held zelf, +3 aanval, +3 verdediging voor elke aanwezige knuppelvechter uit hetzelfde dorp als de held)

Ik zou beide niet verkopen want je kan ze beide gebruiken, naar gelang welke troepen je mee stuurt met de held.
    Pas wanneer ik betere items heb, later in het spel, verkoop ik ze.

MVG
    sledge

Forumregels | Spelregels
    Travian: Legends support links
    Heb je een vraag? Vind het antwoord! Ga naar: http://t4.answers.travian.nl/

Crewleden zijn vrijwilligers en werken niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week!

Gebruiker svenie's schermafbeelding

Standaard

Hey muzikids,

Ik ben het met sledge eens dat meerdere wapens houden nuttig kan zijn en je ze niet meteen hoeft te verkopen.
    Echter is sledge een belangrijk aspect vergeten.
    Het wapen voor de paladijnen heb je vooral baat bij als je defensief speelt en het wapen voor knuppelvechters als je offensief gaat. (en dan clubs ipv bijlen bouwt)

Het is naar mijn mening vooral de vraag of je offensief of defensief gaat, want als je account offensief ingesteld hebt en je hebt geen defensieve troepen heb je niet veel aan de paladijnenhamer.
    De speelwijze (off of def dus) bepaalt naar mijn mening welke wapens je voor je held moet houden/kopen.

Gebruiker

Standaard

De sterkte is het zelfde, maar het hangt dus inderdaad af van welke troepen je er het meeste van gaat bouwen.
    Als je niet van plan bent om troepen te bouwen, of geen van beide troepen kan je ze zelfs beide verkopen en er een nieuw wapen voor kopen met het gewonnen zilver, bijvoorbeeld iets voor speervechters of bijlvechters.

Die 500 sterkte is enkel leuk in het begin van een server, 500 sterkte staat defensief gelijk aan 10 speervechters ongeveer?
    En aanvallend aan 8 bijlvechters...

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fluxie Bekijk bericht

Die 500 sterkte is enkel leuk in het begin van een server, 500 sterkte staat defensief gelijk aan 10 speervechters ongeveer?
    En aanvallend aan 8 bijlvechters...
    nader toegelicht:

Stel je hebt 10.000 Equites Caesaris en een grote lans der Caesaris dan heb je dus

1000 aanvallende puntjes voor je held erbij (leuk en aardig)

maar je hebt door de +20 per eenheid bonus 200.000 aanvalspunten erbij voor je cavalerie.

Het is dus erg belangrijk om z.s.m. de items van je held te vernieuwen op het moment dat er nieuwe uitkomen aangezien dat tienduizenden punten kan schelen (ervanuitgaande dat je zoveel troepen hebt die je actief gebruikt)

Soortgelijke discussies

1. Gevonden voorwerpen tijdens een avontuur
    By WatGebeurtErMetHetZilver in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 31-05-2011, 16:31

Regels voor berichten