Pagina 93 van 225 EersteEerste ... 43839192939495103143193 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 921 tot 930 van 2248

Discussie: PEACE! & co VS Tumulti & co

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iSpam Bekijk bericht
    Poehee! 1300 kata's van WuTangFan weg.
    1 van de nadelen van een een 2e aanvalsdorp.

Verder prachtige rapportjes en daar hou ik van

Koen
    Nu actief op nlx
    Ik hou altijd van rapportjes

Server 1 (2011/2012): Koen214

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ratjetoe Bekijk bericht
    Mmm inderdaad bijzonder, Tumulti doet duidelijk niet aan het concent: Alleen deffen als je weet dat er genoeg def staat. En zowieso bijzonder dat zulke kleine veegjes nog van Peace zulke schade kunnen doen. Gebrek aan def of aan organisatie bij Tumulti? Lijkt erop dat het moreel in ieder geval wel geknakt is..
    schade? bedoel je de supp locks die er zelfde dag alweer uit zijn? of de AVD locks welke weinig nut hebben? ok, er zijn een paar HD's geraakt, maar om het een pracht actie te noemen twijfel ik..

moreel is hier goed, maak je maar geen zorgen over

En over dat half deffen, speler besloot zelf te deffen, daar kan ik iig weinig tegen doen...

Memet

Nl1 - Geenstijl! - Boom!

Gebruiker

Standaard

Laten we er maar mee stoppen...
    ALs je zo´n ras/optimist als M!ep in je team hebt, dan win je elke slag. Als we doodlopen hebben zij fantastisch gedeft. Als we schade doen is het dorp niet interessant of zijn ze in een dag weer uit de lock.

Ik stel voor dat Peace en co zich overgeeft, hier valt niet tegen te strijden....

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m!ep Bekijk bericht
    schade? bedoel je de supp locks die er zelfde dag alweer uit zijn? of de AVD locks welke weinig nut hebben? ok, er zijn een paar HD's geraakt, maar om het een pracht actie te noemen twijfel ik..

En over dat half deffen, speler besloot zelf te deffen, daar kan ik iig weinig tegen doen...
    Beetje hypocriet om te zeggen als jullie al een goede week geen collectief aanvalsplan meer opzetten, keer op keer de grote dorpen gelocked zien worden en zelf def op plekken zetten terwijl je weet dat je blok niet groot genoeg is.

Alles is dus een mooie actie vergeleken met wat jullie nu laten zien. Maar goed, ga vooral door met jezelf en Tumulti voor schut te zetten met je slechte propaganda
    Oud: Wilde Watjes | Res Dogs | Omertà | Gesticht | No Doubt | Labiel | Disney | Olympus | Muppets | Midgets | Snackbar

S4: Midgets ~ Okeechobee | S5: Snackbar ~ Pompedomp
    TS1 Disney (Maleficent) --> Leider van de beste alliantie 2014, 2015 & 2016

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maartn Bekijk bericht
    Laten we er maar mee stoppen...
    ALs je zo´n ras/optimist als M!ep in je team hebt, dan win je elke slag. Als we doodlopen hebben zij fantastisch gedeft. Als we schade doen is het dorp niet interessant of zijn ze in een dag weer uit de lock.

Ik stel voor dat Peace en co zich overgeeft, hier valt niet tegen te strijden....
    haha, mission completed!

Memet

Nl1 - Geenstijl! - Boom!

Gebruiker Sliien's schermafbeelding

Standaard

Lekkere rapportjes. Die 1300 kata's van WTF zullen pijn gedaan hebben denk ik zo. Of zijn die ook weer zo bij te trainen m!ep?

TS5: Ares

Omertà - WRC - Madness

Gesticht - Dingus!

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sliien Bekijk bericht
    Lekkere rapportjes. Die 1300 kata's van WTF zullen pijn gedaan hebben denk ik zo. Of zijn die ook weer zo bij te trainen m!ep?
    is zo bijgemaakt joh xD

haha nee, toen ik dat zag dacht ik ook van; ''wtf, wtf heb je gedaan? ''

Memet

Nl1 - Geenstijl! - Boom!

Gebruiker

Standaard

Ja ja, volgens jou wordt er in geen enkele actie echt schade gedaan. Intussen kan iedere simpele ziel zien dat jullie langzaamaan worden afgemaakt. Jou reacties worden geloof ik enkel als triest gezien.

En over dat half deffen; geeft wel weer welke state of mind en kwaliteit je in je ally hebt

Gebruiker Poehee!'s schermafbeelding

Standaard

D....Drop? Ben jij dit?
    2008-2009, tc4: Poehee! (PVR: PIA/Remi/Vitalis)
    2011-2012, tc7: Poehee! (Virus!)
    2012-2013, ts4: Drivance (Dolfijn -> Violence)
    2013 - 2014, ts6: Poehee! (PEACE!)

Gebruiker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ratjetoe Bekijk bericht
    Ja ja, volgens jou wordt er in geen enkele actie echt schade gedaan. Intussen kan iedere simpele ziel zien dat jullie langzaamaan worden afgemaakt. Jou reacties worden geloof ik enkel als triest gezien.

En over dat half deffen; geeft wel weer welke state of mind en kwaliteit je in je ally hebt
    en dat zegt een simmer die diep in het ZW'en ligt te niksen? ^^

maar neem mij als voorbeeld eens, ik kreeg aanvallen op bijna al me supports; in 1 dorp is silo / pakhuis er nog, de ander heeft nog graanvelden die niet beschadigt zijn. alleen maar ééntje is goed gelockt.
    maar het blijft een top actie van Peace natuurlijk! ^^
    Laatst gewijzigd door m!ep : 12-12-2013 om 19:10

Memet

Nl1 - Geenstijl! - Boom!

Pagina 93 van 225 EersteEerste ... 43839192939495103143193 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten