Beste spelers,

Na 5 jaar crew te zijn geweest, waarvan 3 als CM, heb ik vorige week besloten om mijn taken als Travian.nl crew neer te leggen. Sommige van jullie hadden het al een beetje meegekregen in de "wandelgangen" maar bij deze dus definitief. Ik kijk terug op 5 mooie maar ook roerige jaren binnen Travian. Als een van de laatste "oude rotten" uit het T2 tijdperk heb ik veel zien gebeuren binnen het spel als ook binnen de spelersgroep.

Mijn besluit is gekomen in goed overleg met Red en Sanity omdat mijn motivatie om mijn taken nog uit te voeren na 5 jaar helemaal weg was en ik vond dat ik mijn taken niet meer naar behoren uitvoerde.

Ik wil deze mogelijkheid nog graag aangrijpen om jullie allemaal te bedanken voor de medewerking de afgelopen jaren, soms was dit in positieve zin of zo nu en dan ook met kritiek of verbeterpunten. In welke zin het ook was ik heb mij altijd 100% ingezet voor het spel als ook voor jullie spelers.

Per 1 november zal ik officieel geen crew meer zijn en zullen Red en Sanity het verder met 2 gaan doen. Er komt geen vervanger voor mij aangezien het domein helaas veel verlies heeft moeten lijden en ze dus verder gaan met 2 Cm's.

Rest mij verder niets anders te zeggen als veel succes allemaal en uiteraard nog heel veel speel plezier.

Groet,
Maddog

reactie topic